Hop til indhold
Århusman

HendeDenBløde

Recommended Posts

Hej

Du kan finde lidt info ved at søge på Svanemissen.

Og ja, det er nogle lækre bløde bryster :P

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blended skrev, for 19 minutter siden:

må vi høre om din oplevelse ?

Annonce ikke længere aktiv. Så kan det ikke være lige meget? Efterlysning er jo lavet for over 4 måneder siden... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 19 timer siden:

Annonce ikke længere aktiv. Så kan det ikke være lige meget? Efterlysning er jo lavet for over 4 måneder siden... 

hun annoncere jævnligt senest d. 20/10. så hvis du ikke har andet input til denne tråd burde du nok holde dig væk fra den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en aftale med pigen. Først og fremmest har hun ikke noget sted. Hun vil mødes i offentligt rum (rasteplads/parkeringsområde). Allerede der tænker man HMM. Hun har ingen billede/r, ed mindre du kan nøjes med et meget ringe pixeleret billede. Vi snakker under 1 mp.  

Nå pyt. vi tager chanchen. Mødes med pigen (IKKE det man havde håbet på) Af ren og skær dansk velopdragelse gennemfører jeg alligevel. Jeg samler hende op i min bil, kører langt ud på landet et en offentlig parkeringsplads (som hun anviser) med alt for meget frit skue. Frit skue, som i at man kan få øjenkontakt med forbipasserende cyklister og bilister. Nå ja pyt, nu er vi jo kørt helt herud..

Jeg forventer et blowjob, men hun siger at hun ikke tager den i munden. Hmm, det kunne du jo godt have info om tidligere.

Hun vil have sex i bilen, ikke nemt i en 3dørs coupe', så jeg overtaler hende til at gå udenfor og "gemme os bag i bilen" (på dette tidspunkt har jeg mest af alt lyst til at smutte og lade pigen stå på rastepladsen.:evil: Ja, jeg er lidt pissed off på dette tidspunkt, men man er jo velopdragen og for at undgå akavethed fortsætter vi.

Hun giver mig en enkelt mulighed, at tage hende bagfra (stående) Obs pigen er under 160 cm. så ikke nemt. men jeg får det alligevel gennemført så hurtigt som muligt så jeg kan komme væk fra dette tøsebarn.

Pigen virker usiogneret, lugter af røg, hendes tøj er pakket ind i kattehår, og så har hun dårlige tænder, og lilla hår.

Udseende 1/10

Oplevelsen 1/10

Det eneste positive jeg har at sige om hende er de store tunge bløde bryster. Oplevelsen har skræmt mig fra at lave aftaler med andre piger(4-5 måneder), det kan man så diskutere om er godt eller skidt :P

Jeg kommer i hvert fald ikke igen!

og jo, hun er stadig aktiv i ny og næ. https://annoncelight.dk/showad/257906

 

 

Redigeret af UngAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende og skrev en anmeldelse sidste år, da hun brugte navnet Svanemissen.
Blev noget overrasket dagens efter, da hun skrev en noget sur mail til mig, om at jeg ikke kunne være bekendt at skrive en dårlig anmeldelse af hende.

Så den gang kiggede hun med herinde :mellow:

Redigeret af KRSC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...