Hop til indhold
Tehtdk

Esbjerg, Mørklødet pige, med store naturlige bryster??

Recommended Posts

Har en fantasi om at prøve at være sammen med en mørk pige og kommer til Esbjerg her inden længe. Og gerne med nogen store naturlige bryster 

Men kan jeg finde det i Esbjerg?
. Gerne max 30 og mørk i huden, fx en afrikaner eller deslige. Men kender folk nogen de kan stå inde for / anbefale? 

Gerne med superfransk og kys


På forhånd tak for hjælpen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Der er flere piger i Esbjerg, der matcher kategorien, men erfaringerne er generelt svingende fra blandede til rigtig dårlige. Dog dukker der af og til mørke piger op der reelt ønsker at levere varen. I så fald skal der nok være en frisk anmeldelse herinde...

Hvis du vil være sikker på et højt serviceniveau fra en dejlig, naturlig sort pige, bør du overveje at køre til Kolding, hvor HotMichelle huserer - hun kan varmt anbefales :P Hun kommer sikkert også gerne til Esbjerg og besøger dig.

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 31 minutter siden:

Der er flere piger i Esbjerg, der matcher kategorien, men erfaringerne er generelt svingende fra blandede til rigtig dårlige. Dog dukker der af og til mørke piger op der reelt ønsker at levere varen. I så fald skal der nok være en frisk anmeldelse herinde...

Hvis du vil være sikker på et højt serviceniveau fra en dejlig, naturlig sort pige, bør du overveje at køre til Kolding, hvor HotMichelle huserer - hun kan varmt anbefales :P Hun kommer sikkert også gerne til Esbjerg og besøger dig.

Hende kender jeg godt og hun er også på listen. Bor normalt i Fredericia, men nu var jeg tilfældigvis lige 2 dage i Esbjerg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh HotMichelle har brændt mig af. Hvad er mine muligheder i vejle, Kolding eller Fredericia?. Eller alternativt vest over motorvejen fra Kolding mod Esbjerg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...