Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Alle de mange "søforklaringer" (og der må gerne fnises)

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Vil  da  også  lige  bidrage 

Jeg  er  kørt  hjemmefra holder  på  en  rasteplads  med  omgangssyge - vil  ikke  udsætte  dig  for  det.  Vi  havde  aftalt  en  fræk  leg,  har  ikke  hørt  fra:  manden  efterfølgende. 

Min  tvillingebror  har  taget  sit  eget liv. 

Min  ven  som  jeg  skulle  låne  bolig  af  rejser  alligevel  ikke. 

Min  kone  har  mistanke  om  at  jeg  er  utro. 

Trafikuheld  - bilen  smadret totalt.  Skønt at  han  har  overskud  til  at  fortsætte  chat  med mig. 

Min  hund skal  til  dyrelæge. 

Kaldt  på  arbejde. 

Kørt  tør  for  benzin  - jeg  har  ringet efter  falck.  Manden  dukkede  op  med forsinkelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Vil  da  også  lige  bidrage 

Jeg  er  kørt  hjemmefra holder  på  en  rasteplads  med  omgangssyge - vil  ikke  udsætte  dig  for  det.  Vi  havde  aftalt  en  fræk  leg,  har  ikke  hørt  fra:  manden  efterfølgende. 

Min  tvillingebror  har  taget  sit  eget liv. 

Min  ven  som  jeg  skulle  låne  bolig  af  rejser  alligevel  ikke. 

Min  kone  har  mistanke  om  at  jeg  er  utro. 

Trafikuheld  - bilen  smadret totalt.  Skønt at  han  har  overskud  til  at  fortsætte  chat  med mig. 

Min  hund skal  til  dyrelæge. 

Kaldt  på  arbejde. 

Kørt  tør  for  benzin  - jeg  har  ringet efter  falck.  Manden  dukkede  op  med forsinkelse.

Den sidste kunne have været Erhard Jacobsen. Han kørte også engang tør for benzin og blev så forsinket til en afstemning, at han væltede regeringen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg ved ikke om mit bidrag gælder, det var jo ikke en “søforklaring” – anyway på vej til pigen skete der noget med bilen, det lød rigtig grimt og jeg turde ikke køre videre, sender en sms og aflyser pga. bilen, ingen sure miner fra pigen, hun havde nærmest lidt ondt af mig.

Får noget vejhjælp som konstaterer at en ankerplade ved forhjulet havde revet sig løs og skrabede på fælgen, den blev fjernet og jeg kunne en efter en god time køre videre.

Kontakter pigen og fortæller at nu er jeg kørende igen, og får at vide jeg bare skal komme, hun har tid, hun spurgte i øvrigt om jeg var punkteret – det havde hun faktisk tit hørt :D

Det er altså ikke alle piger der som udgangspunkt tror at man er løgner ;):P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Liv - ja, hvor har du ret.. 

Så mange omstændigheder der især rammer vores besøgende...

Så mange syge børn, akutte møder og meget mere... Ganske forunderligt.

Tænk hvis hele verden var ramt af de samme problemer - så blev der jo ikke foretaget noget som helst konstruktivt... ;-) 

Heldigt for de virkeligt meget skønne og dejlige (og ikke mindst anstændige) mænd, der "ligger" deres vej forbi os - dem er vi VILDE med !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@mature man - vi tror ikke, at alle mænd lyver.

Vi kan faktisk som oftest mærke jer igennem jeres ord og hvordan I håndterer dialog.

MEN - og der er så et men, som det du kan læse os berette om her..

Og det er både sjovt og underholdende - bagefter - men ret så fucking irriterende, når det sker. Fordi det giver indtryk af en mand, der tror, at vi er langsomt opfattende og ikke kan gennemskue en løgn.. 

Men vi griner af det her - fordi det er nødvendigt at grine lidt af de absurde (og forbavsende enslydende) undskyldninger, der præsenteres.. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Jep, det er altid en god idé at tælle efter, selvom det kan virke lidt akavet. Jeg har haft samme situation, bare modsat. Jeg fik en masse sirlig sammenfoldede sedler og smed dem bare på bordet. Da gæsten var kørt talte jeg og opdagede til min skræk, at jeg havde fået 500,- for meget. Normalt ringer jeg ikke til folk, men lige der gjorde jeg det altså, da jeg ikke ville risikere at han troede jeg snød med tiden, hvis han havde misforstået beløbet. Han var kommet for langt til at vende om, så det blev en tilgodeseddel i stedet.

Haha :D jeg har 1 gang prøvet at være høflig og tælle pengene højt foran pigen ( ved afgang ), men jeg nåede ikke langt før jeg kløjs i ordene, og så opgav jeg og gav hende bare bundtet af penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Haha :D jeg har 1 gang prøvet at være høflig og tælle pengene højt foran pigen ( ved afgang ), men jeg nåede ikke langt før jeg kløjs i ordene, og så opgav jeg og gav hende bare bundtet af penge

Var der tale om SÅ mange penge? :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg elsker det øjeblik. Med betalingen. Fordi det er total turn-on i mit indre.. kinky´t som jeg slet ikke ved hvad..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hele tre gange oplevet en pige havde glemt aftalen. De var ude at shoppe da jeg ringede. Undskyldte meget, om jeg kunne vente. Den ene accepterede jeg at vente på - og erfarede at hun ikke var værd at vente på :(.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

1800 kr er ret meget i mønter !

:ph34r:

ca. halvanden minut inde

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Jeg elsker det øjeblik. Med betalingen. Fordi det er total turn-on i mit indre.. kinky´t som jeg slet ikke ved hvad..

Er du i familie med Onkel Joachim? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai4mee

Jeg oplevede en gang hvor jeg havde bestilt tid til en thaimassage, at da jeg var ovre i det lokale shoppingcenter for at hæve kontanter mødte jeg hende som jeg havde bestilt tid hos. Hun var på vej i byen for at spise med hendes veninder. Næste gang jeg kom var hun selvfølgelig en stor undskyldning :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

De eneste undskyldninger jeg har hørt er dem med at skulle stille p-skiven eller betale parkering eller hæve penge..

Jeg fortæller altid mænderne at de ikke må bruge hæveautomaten henne ved Netto fordi mænd forsvinder der.!! Jeg forstår slet ikke at det ikke er i mediernes søgelys:blink:.. Det som om de stakkels mænds eksistens total bliver visket ud og os piger er de eneste der stadig kan huske dem:o.. De forsvinder bare.. Det er faktisk foruroligende.!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

De eneste undskyldninger jeg har hørt er dem med at skulle stille p-skiven eller betale parkering eller hæve penge..

Jeg fortæller altid mænderne at de ikke må bruge hæveautomaten henne ved Netto fordi mænd forsvinder der.!! Jeg forstår slet ikke at det ikke er i mediernes søgelys:blink:.. Det som om de stakkels mænds eksistens total bliver visket ud og os piger er de eneste der stadig kan huske dem:o.. De forsvinder bare.. Det er faktisk foruroligende.!! 

Hov hov jeg troede vi var glemt når vi gik ud af døren :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Efter dine gentagne advarsler overvejer jeg at stoppe med at bruge lige den automat, selv om den ligger 2 min fra mit hjem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Bliver man ikke opkrævet 50 % af beløbet, såfremt man melder afbud mindre end 24 timer før?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde taget fri til at besøge en GP jeg havde ville besøge længe, ankommer til gaden og døren, ringer til hendes telefon for at få afvide hvor jeg skal trykke ... intet svar, ringer igen ... intet svar.

Skriver SMS'er og ringer i 20 min.

Intet svar.

Sætter mig inde i min bil og begynder at lede efter andre piger at besøge nu hvor jeg har fri til det.

Finder en der har tid, aftaler at mødes ... jeg kikker på fra min telefon og ude foran bilen går hende jeg skulle besøge med en pose med vasketøj, hun kikker på mig og forsætter ind i vaskeriet jeg holder uden for.

Senere skriver hun at hendes telefon var slukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv to på tapetet mht udeblivelser. 

Første gang jeg havde en aftale med hexen, blev jeg voldforsinket i trafikken. Ringede og undskyldte, hun lød lidt stram i masken, men må have tilgivet mig, for næste aftale kom i hus og jeg blev sendt i italienske svingninger på den anden side af Pluto. For øvrigt mit eneste besøg, for her var stor risiko for en afhængighed. 

En anden gang havde jeg en aftale med en udenlandsk GP. På vej mod byen begyndte det at sne og efter tyve minutter besluttede jeg at vende om. Ringede og undskyldte, da jeg bor et godt stykke fra byen, var det tre kvarter før tid, så da vejret bedrede sig fik jeg besøgt hende. 

Så vore undskylninger kan være rigtige nok. Er jeg kommet frem og den/de jeg møder ikke lige er det rigtige for mig den dag, siger jeg det så pænt som muligt, selv Nikita har jeg takket nej til (før jeg blev behandlet af hende første gang). 

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også oplevet noget sjovt og uvirkeligt....

Har flere gange været udsat for at pigen slet ikke var hende der var billede af i annoncen :-o

:D

Ej, undskyld afsporingen at tøsetråden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai4mee
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Jeg har hørt at hæveautomater godt kan sluge kort - men mænd???? Det er fanme uhyggeligt. 

Jennifer du er nødt til at gå over til Mobilepay. Det andet er sgu for farligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai4mee
Liv skrev, for 16 timer siden:

Sexkunder er nok dem der har:

De dårligste biler - de går i stykker, kan ikke starte og punkterer for et godt ord

De svageste børn og de travleste koner - for der bliver ringet barn syg i tide og utide

De mest ustabile arbejdstider - bedst som de er på vej, bliver de kaldt på vagt

Den dårligste hukommelse - selv om de netop har fået adressen, glemmer de hvor de skal hen og når aldrig målet

Og så er der dem der faktisk ankommer, men har glemt at sætte p-skiven, ikke har hævet penge eller simpelthen har parkeret ulovligt - det kan også ske, hvis de er på cykel :D 

Vi må glæde os over alle de søde gæster, der godt kan finde ud af at besøge os, tak til Jer :wub:

Selvfølgelig har vi dårlige biler. Vi bruger jo alle vores penge på jer dejlige piger :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@John41 - den tråd kan du sikkert godt få en masse kommentarer på, så afsted med dig og opret en ny ;-)

Det er også et godt emne.. el ? ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Borende X - mener du mon, om jeg er en and ??? hahahaha

Nej - det tænder mig bare helt vildt... total turn-on.. det er kinky og pervers.. and I loooove it ! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...