Hop til indhold
MrLovaLova

Fra Annoncelight - sperm på billede af datter?!?

Recommended Posts

"Du kan ikke helt lade være med at lure på hende og tænke lidt frækt så du får stiv pik af hende og du vil gerne se hende spermet til af anden mænds sæd!

Øhh nej det tænker jeg ikke. Tydeligt at ham fjolset bag annoncen ikke selv har børn. 

Er det for at være sjov, lykkedes det ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

12/01 2018 00:05

Han har travlt

"20/05 2018 13:22

 

Nogen der vil sutte og slikke mine fede store mandepatter i aarhus? Jeg kan også amme dig... hvis du har lyst?

Jeg er en stor mand på 44 år, 188 cm, 130 kg med dejlige mandepatter.

[email protected]"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Øhh nej det tænker jeg ikke. Tydeligt at ham fjolset bag annoncen ikke selv har børn.

Det må man i hvert fald håbe at han ikke har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke børn men har en ven der har en datter som er voksen. Da vi var yngre lagde jeg mærke til at han ikke længere kikkede, og snakkede, om piger på samme måde som jeg gjorde og gør. 

Så jeg tænker at der ikke findes nogen der har disse lyster som annonce starter leder efter. 

Derfor en overflødig annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 30 minutter siden:

Så jeg tænker at der ikke findes nogen der har disse lyster som annonce starter leder efter. 

Naturligvis, finder overstående sted. Ligesom der findes mødre, der har sex med deres døtre og mænd der jævnligt efterspørge dette herinde, det vrænger de færreste dog på næsen over? 

Mange spørgsmål presser sig på..

Er det fordi, at det i dette tilfælde er en far, der kigger forkert på sin datter? Er det mere væmmeligt, end når en mor gør dette? Hvad hvis det havde været en mor, og hendes søn? 

Uanset, så er det det så væmmeligt, at jeg får helt ondt i min maven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en syg verden vi lever i. Hvorfor er det os mænd som trækker psykokortet hver eneste gang? Jeg væmmes når jeg læser sådan en crazy annonce. Kunne det dog bare have været en husmor der ville pille på sig selv mens hun kiggede på et billede af en 18 knægt. Det kunne jeg bedre håndtere. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 25 minutter siden:

Det er en syg verden vi lever i. Hvorfor er det os mænd som trækker psykokortet hver eneste gang? Jeg væmmes når jeg læser sådan en crazy annonce. Kunne det dog bare have været en husmor der ville pille på sig selv mens hun kiggede på et billede af en 18 knægt. Det kunne jeg bedre håndtere. 

Kan du forklare hvorfor, at du synes at krænkende adfærd er nemmere at tolerere, når det går ud over en dreng/ung mand? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 22 minutter siden:

Kan du forklare hvorfor, at du synes at krænkende adfærd er nemmere at tolerere, når det går ud over en dreng/ung mand? :)

Nope. Kan heller ikke forklare hvorfor jeg bedre kan håndtere 2 piger der snaver hinanden i gulvet end 2 fyre der gør ditto. Kald mig snæversynet, kald mig reaktionær mm. Sorry. Kan ikke give dig et fornuftigt svar :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort

Manden er da bare super versatile. Søger man så finder man annoncer hvor der efterlyses en bedstemor, en kvinde med store bryster, nogen der vil sutte hans madepatter, studine der mangler lidt til SU'en, en fræk pige. I den ene annonce skriver han endda "intet kinky" men det er jo en subjektiv betragtning hvad der er kinky :D

Mon ikke bare han savner nogen at skrive lidt frækt med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...