Hop til indhold
Tombola22

Hjælp! Hvad er prisniveauet på SugarBabes i Polen (Warszawa)?

Recommended Posts

Jeg ved godt at dette forum er til danske SB’s men prøver alligevel, hvis det ikke høre til jer så skriv så prøver jeg at få en Admin til at flytte det.

Har en mulig møde med en SugarBabe i Warszawa, men hun spørger hvad jeg tilbyder, jeg har ingen ide om prisniveauet på SugarBabes i Warszawa 

Nogen der kan hjælpe mig eller komme med et kvalificeret forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 19 minutter siden:

Jeg ved godt at dette forum er til danske SB’s men prøver alligevel, hvis det ikke høre til jer så skriv så prøver jeg at få en Admin til at flytte det.

Har en mulig møde med en SugarBabe i Warszawa, men hun spørger hvad jeg tilbyder, jeg har ingen ide om prisniveauet på SugarBabes i Warszawa 

Nogen der kan hjælpe mig eller komme med et kvalificeret forslag?

 

Jeg ved godt at det ikke lige er Sb der er på denne side men det kan vel hjælpe dig med at finde et niveau for hvad du kan tilbyde hende...

http://www.roksa.pl/en/advertisements/all/Warszawa 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg ved godt at dette forum er til danske SB’s men prøver alligevel, hvis det ikke høre til jer så skriv så prøver jeg at få en Admin til at flytte det.

Har en mulig møde med en SugarBabe i Warszawa, men hun spørger hvad jeg tilbyder, jeg har ingen ide om prisniveauet på SugarBabes i Warszawa 

Nogen der kan hjælpe mig eller komme med et kvalificeret forslag?

Prisen er vel noget lavere end niveauet end i DK og andre lande i vesteuropa ift. levestandard/udgifter mv.

Jeg ville i hvert fald ikke give det samme eller mere. Tænk på forskellen mellem danke og polske håndværkere.

Men bed hende om at komme med et bud først. Så kan du se om det er indenfor rammen af hvad du havde tænkt dig.

Men god fornøjelse uanset hvad du så end vælger at give hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nok ret forskelligt, ligesom for danske sugarbabes.

Jeg havde en perfekt 24 timers date med en super sprød og sød universitets studine fra Polen. Jeg ønskede at møde hende i en anden by end hun boede. Jeg betalte hende sv.t. 3000 kr. og derudover betalte jeg for fly (vist et par hundrede) og mad. Hotelværelset havde jeg i forvejen. :-)

Det kan med garanti gøres billigere, men det var en perfekt date. Desværre har hun siden fået en daddy i sin hjemby og har travlt med at studere, så jeg har ikke kunnet lokke hende på date i DK endnu, men prøver fortsat. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for jeres svar, i mellemtiden er der en anden der har skrevet til mig med et tilbud på 400€ for 2 timers møde ... det virker som alt for meget, det er næsten lige så meget som minste lønnen i Warsaw.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 2 timer siden:

Mange tak for jeres svar, i mellemtiden er der en anden der har skrevet til mig med et tilbud på 400€ for 2 timers møde ..

Jeg havde en 2 timers seance med en virkelig sød og sprød studine i Gdansk kaldet Viki

https://www.odloty.pl/en/announcements/gdansk/centrum/viki-private/132726.html

og betalte kun € 100,- - og det var faktisk lidt mere end hun  forlangte i (Zl 400,-/kr. 700,- efter kl. 22). Men du kan sagtens finde unge og slanke piger, der kun forlanger 150 Zloty/timen (ca. kr. 260,-) - og det er også det hun normalt forlanger om dagen - men det er min erfaring at man skal holde sig fra de mest solbrune og stylede ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...