Hop til indhold
19517

En god profiltekst - hvad er det??

Recommended Posts

Jeg har, som dig, læst en masse profil tekster. Og set en tendens som måske ligefrem kan kategorisering. Ej ..  det er selvfølgelig noget sludder. Men jeg synes nu alligevel at jeg ser en form for kode som vi skal dechifrerer som de eksperter vi efterhånden er blevet. 

Nå men snik-snak til side. 

Jeg kan godt lide skriv som indeholder ord som "varm/fræk kvinde" Lette beskrivelser af hvad hun vil gøre ved mig med hendes varme frække hænder. At hun er en kvinde der hviler i sig selv og kan lide sit job. at hun kun har vagter efter lyst. på den måde tror jeg på, at hun har lyst til, og kan lide, sit job som så på den måde ikke er et job, men en fræk og pirrende hobby. Ja ja jeg ved det godt ,Når man skriver det sådan lyder, man totalt idiotisk. 

Hvilken tekst kan du selv bedst lide. Kun teksten og ikke billederne eller pigen bag. Kom  gerne med nogle eksempler, eller links, så jeg kan se hvilken profiltekst DU kan lide. 


 

På forhånd tak for din tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker en tekst med humor samt en, der røber, at det er en intelligent pige, de står bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort

Har annoncer billeder er teksten spildt på mig. Bare der er et telefon nummer. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Som andre er inde på, spiller humor og intelligens en stor rolle. Der skal selvfølgelig være et match på det som tænder mig og det som der bliver tilbudt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, den 20/6/2018 at 18:29:

Billeder er et must, lige som HØJDE. Der burde være en lov mod ikke at skrive højden.

Tak for jeres tid med at læse om min personlige kæphest.

HVORFOR er højden så vigtig??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 6 timer siden:

HVORFOR er højden så vigtig??

Fordi jeg er en lille mand, og personligt er tænder jeg ikke på piger der er lige så høje, eller højere end mig. Rent faktisk skal de helst være en del lavere. 
In the words of Will Smith:"It's not a macho thing, it's just how I get down".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...