Hop til indhold
Tutankhamon

Så er spanske Sabrina 24 anal queen tilbage i Aarhus

Recommended Posts

Så er Sabrina tilbage i Aarhus:

https://annoncelight.dk/showad/249872

Jeg havde oprindeligt aftalt et møde nr. 2 med hende da hun var her sidst, men pga. en misforståelse omkring lejen af det sted hun var, måtte hun tage afsted 2 dage tidligere end forventet, så det nåede jeg ikke.

Fik dog en aftale på plads til når hun kom retur og har også skrevet lidt med hende den sidste uges tid op til hendes retur, så alt var klart til at jeg kunne besøge hende i dag.

Og hun er lige så lækker og fræk som ved mit første besøg og massagen lige så god.

Vi nåede hele paletten rundt med både superfransk, deep throat, sex i et hav af positioner, anal og også lidt dildo lege. Har stadigvæk et blik for mit indre øje hvor jeg tager hende doggy mens hun har en plug i bagerste hul - det var sindssygt frækt at se på.

Så en varieret blanding mellem GFE og PSE - hun er til lidt af hvert :-)

Hun fortalte mig at hun rejser hjem igen d. 2. juli så små 2 uger har vi fornøjelsen af hendes selskab denne gang.

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget interesseret i at besøge denne skønhed. 

Kan du nævne et ca prisleje for 30 min med super? Synes ikke jeg kan se det via linket.

Så giver jeg en andmeldelse som tak når jeg kommer afsted;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, for 6 timer siden:

Jeg er meget interesseret i at besøge denne skønhed. 

Kan du nævne et ca prisleje for 30 min med super? Synes ikke jeg kan se det via linket.

Så giver jeg en andmeldelse som tak når jeg kommer afsted;) 

Der skal du nok have fat I hende. Jeg betalte 2.000 for 1 time inkl. anaL men kender ikke prisen for 1/2 time.

Hun har været flink til hurtigt at svare på mine SMSer hvis hun da ikke lige har været optaget af noget andet :-)

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sabina er tilbage for fuld skrue.

Som aftalt havde hun sendt en SMS da hun landede i Kbh og var på vej "hjem" til Århus igen. Desværre var der en anelse komplikationer (mit arbejde) der krævede at jeg først fik muligheden for at besøge hende efter 17.00. Men man kan dog roligt sige at jeg var ukoncentreret hele dagn

Sabina er en erotisk vulkan. Fra det øjeblik man træder ind ad døren er hun på 200% og så engageret at det tager pusten fra dig.

Fuldstændigt som at se en meget savnet varmblodig kæreste efter længere tids fravær. Det tog mig det meste af en time at får hende NED i tempo  :)

Det er hende på billederne (dog en anelse større live, men absolut ikke uklædeligt)  og ja hun har extensions, men ellers fuldstændigt som foto, dejlig fri for tuscher - og indehaver at et umådelige velsiddende rack

Det er sandsynligvis den mest gennemførte erotiske pige jeg har mødt, og vi er pænt på den anden side af 300 igennem tiden
 

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer brødre:D 

Så har jeg besøgt sabrina :-) 

Hun er sku vanedannende, vil gerne besøge hende igen :-) 

Da jeg ankommer får jeg dybe tungekys, og allerede der var jeg tændt :) 

Hendes fisse smager fantastisk, hendes mund smager fantastisk, hun knepper som en drøm :)  Hun tager pikken til roden, og tager alt spermen i munden :-) 

Sabrina du er den bedste jeg har besøgt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke en sandsynlighed for at hun tidligere har været udstyret med en pik? Synes hun har lidt maskuline træk - eller bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, for 18 minutter siden:

Der er ikke en sandsynlighed for at hun tidligere har været udstyret med en pik? Synes hun har lidt maskuline træk - eller bare mig?

Sandsynligt?

Hvad er det for træk? Jeg synes, hun er super feminin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem, som har været i indgreb med hende må vide det :) Har selv for mange år tilbage besøgt en.. Øh mand eller dame hvor jeg bagefter tænkte, at der var noget som ikke var helt 100% kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde selv nogle tanker i den retning da jeg så hendes billeder første gang.

Men nu har jeg mødt hende et par gange og hvis det er tilfældet, så er det i hvert fald lavet 100% til perfektion således at det hverken ses eller føles anderledes, om I forstår :-)

Ved mit andet besøg var der også tid til lidt smalltalk og der kom hun selv ind på at hun kun havde tænkt sig at fortsætte i branchen et par år mere indtil hun kunne købe et hus hvroefter drømmen så var at slå sig ned og få et par børn.

Det kan naturligvis være rent røg hun fyrede af, men det virkede i hvert fald overbevisende

Og hvis hun har været en mand så er hun ikke i stand til at være hverken den ene eller anden part i den biologiske process, med mindre at man har opnået nogle ret usædvanlige medicinske gennembrud som jeg ikke har hørt om. Og så er hun i hvert fald en meget overbevisende løgner.

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, for 2 timer siden:

Der er ikke en sandsynlighed for at hun tidligere har været udstyret med en pik? Synes hun har lidt maskuline træk - eller bare mig?

Har du besøgt hende? Eller bedømmer du ud fra billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 1 time siden:

Jeg havde selv nogle tanker i den retning da jeg så hendes billeder første gang.

Men nu har jeg mødt hende et par gange og hvis det er tilfældet, så er det i hvert fald lavet 100% til perfektion således at det hverken ses eller føles anderledes, om I forstår :-)

Ved mit andet besøg var der også tid til lidt smalltalk og der kom hun selv ind på at hun kun havde tænkt sig at fortsætte i branchen et par år mere indtil hun kunne købe et hus hvroefter drømmen så var at slå sig ned og få et par børn.

Det kan naturligvis være rent røg hun fyrede af, men det virkede i hvert fald overbevisende

Og hvis hun har været en mand så er hun ikke i stand til at være hverken den ene eller anden part i den biologiske process, med mindre at man har opnået nogle ret usædvanlige medicinske gennembrud som jeg ikke har hørt om. Og så er hun i hvert fald en meget overbevisende løgner.

 

/Tutankhamon

Man kunne også bare sige, at der intet maskulint er over hende, når man ser og oplever hende i virkeligheden. Hendes billeder fra Geneve er i øvrigt mindre modelagtige og et kig værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have tilbragt en 3-4 timer med hende, fordelt over 3 besøg, kan jeg absolut afkræfte det maskuline. Sabina er 180% kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Sabrina.

Det var sgu en sjov oplevelse hos en lækker småskør kvinde på den gode måde. Der er fuld gas på fra start til slut. Fuld knald på GFE'en - nu er jeg en mand på ca 100kg, havde jeg vejet det halve var jeg sgu nok blevet ædt med hud og hår og det hele :)

Det var faktisk for meget af det gode men så må man jo sige sørge for at for hende til at sætte tempoet ned. Hun var fra start til slut 100% optaget af at give mig en supergod oplevelse - det er ikke hver gang man besøger en GP at det er tilfældet. Hun både gaggede og gav megafransk uden ekstra omkostninger. Betalte 1000 kr for en halv time. Fik en fin massage efterfølgende.

Hendes engelsk er ret sparsomt men hun forsøger og er meget snakkesalig. Billederne er meget retvisende, jeg vil dog gætte på at hun er 28+

Det var en rigtig fed oplevelse og på min personlige hitliste rammer hun en hylde hvor meget få aktive GP'er befinder sig. Eks Rita og Alessia (den Alessia der primært befandt sig i KBH men var i Aarhus en kort periode. Rux.cph på instagram).

Hvis jeg skulle sige noget man skal passe på med hende er at hun eks kan finde på at svare på dine SMS flere timer senere, selv hvis det er om natten. Jeg fik 4 hurtige sms'er kl 02 eller lignende i midtugen hvor jeg havde skrevet til hende midt på dagen. Nu er jeg single men hvis jeg havde en bedre halvdel liggende i sengen ved siden af mig ville jeg sgu nok krumme tæer. 

En anden ting man lige skal passe på er at hun på ingen måde er blufærdig. Da hun sagde farvel til mig med flere dybe tungekys så åbnede hun frisk døren så vi kunne ses af alle - hun uden en trævl på kroppen. Hun kunne garanteret godt have fundet på at følge mig ned af trappen i den tilstand :)

Nu skal det siges at det er i en baggård men mon ikke der er nogen der fra tid til anden lige har spærret øjnene op. Jeg synes det var meget sjovt, men hvis man gerne vil være lidt mere diskret så pas på den detalje. Det er jo nemt at undgå.

Sabrina er absolut fantastisk at besøge for langt de fleste, medmindre man søger det mere utraditionelle - uden jeg ved hvor hendes grænser går? 

Til slut en service meddelelse: Jeg spurgte hende hvornår hun starter ud i morgen da jeg er til morgenknald - hun starter desværre først ud kl 16 ca. Tænker hun er på til sent i nat

Redigeret af OJ78

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 12 minutter siden:

Rita har fået et "normalt" job, så hvis det går som forventet, kommer hun ikke tilbage.

Hun sagde godt nok til mig sidst jeg besøgte hende at hun ikke havde tænkt sig at være i branchen for evigt. At hun snart skulle noget andet. Det er så nu - godt for hende. Kan kun ønske hende alt det bedste. Så blev min øverste hylde lidt tyndere besat.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der - to gange nu: Første gang ved hendes første besøg i Aarhus og så i sidste uge.

De besøg bliver ikke de sidste: Sabrina er, fuldstændigt som hun skriver i annoncen, en vulkan. Og fuldstændigt som de andre anmeldere skriver, så er hun helt oppe på den store klinge fra første sekund. Hun er totalt vild, og jeg har faktisk ALDRIG oplevet noget lignende - mine bedste stunder med Fernanda Fitness kom deropad, men Sabrina kører altså på endnu mere stærkstrøm. Man skal lige sætte en halv time af efter hendes besøg til at falde ned igen. Eller benytte sig af hendes tilbud om massage,, som hun faktisk er ret god til.

"Lækker småskør kvinde på den gode måde" som @OJ78 skriver dækker hende meget godt af - glad og positiv og tilsyneladende sexgal. Læg dertil at hun er ret lækker (som på billederne), og så har man altså en ret sprængfarlig cocktail. Jeg eksploderede i hvert fald :-)

Hvis man er til pussenusse kærestesex, så er man dog nok gået galt i byen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, den 22/6/2018 at 23:19:

Har du besøgt hende? Eller bedømmer du ud fra billederne?

Det er blot ud fra billederne, men jeg tager muligvis fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, 1 time siden:

Det er blot ud fra billederne, men jeg tager muligvis fejl

så alle de positive anmeldelser og beskrivelser spiller ingen rolle fordi du læse noget andet ud af billederne ? Dybt besynderligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montgomery skrev, 1 time siden:

Er der nogen, der ved hvor længe hun bliver i Århus?

Hun rejser hjem d. 2 juli iflg. det hun fortalte mig så d. 1 juli er nok hendes sidste dag.

 

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 1 time siden:

Holy Jesus! Hun er sprød. Er de bryster ægte?

 

Som skrevet flere gange så er de hjulpet på vej, men et udmærket job hvis du spørger mig.

 

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...