Hop til indhold
Sexeren

Tanja, Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245409

Så er den på plads..

Var på besøg hos en moden kvinde, 50 år.. mandag aften..

Tanja var lige kommet fra badet, da jeg ringe på døren..

Blev modtaget med et kram og kys, og blev budt inden for.

Vi snakkede en del, da vi tidligere har nydt hinanden.. og så er hun kommet til Odense, hvilket gør det nemmere, at aflægger besøg..

Jeg sad på sengekanten og nussede hende her og der, pirrede brysterne, som blev vildt stive, og Tanjas vejrtrækning fulgte med..

Jeg smed tøjet, fik skyllet pjerrot.

Tanja var gået for sig selv, så jeg sad på sengen og ventede..

Da hun kom ind, stillede hun sig foran mig, så brysterne var inde for rækkevidde...  fjamsen, skulle så også lige lirres op..

Vupti, så lå hun på ryggen, og jeg kravlede ned mellem benene, og slikkede til den stor guld medalje..

Det kan hun sku li, og mig også..  jeg blev helt sjavlet til i ansigtet..

Derefter kravlede jeg op, gav hende masser af kys, nulrede brysterne og vorterne..

Længere op, så kom sjoveren i munde, sikken en omgang, den var sku ved at sprænges..

Spurgte om forløsning i munden..

Tanja kunne mærke at det var nu, og tog den ud og gav de sidste tryg med hånden..

Troede det var slut, men nej, den blev malket til sidste dråbe..  det hele landede omkring munden og på brysterne..

Klatterne blev tørret af, og vi lå og nussede, kyssede og snakkede et kvarters tid derefter..

En hurtig tur under bruseren..

I tøjet, kys og knus til afsked..

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...