Hop til indhold

Recommended Posts

Annonce - https://annoncelight.dk/showad/251259

Der var en anden annonce kun med Bella hvor man rigtig kan se hendes bagdel, der er en fordel. Der var et par underlige anmeldelser her på forum, der nu er væk af pigen, så jeg besluttede mig for at tage en for holdet. Det var længe siden at jeg havde været på Kroggårdsvej, og sidste gang var godt, så jeg fik lavet en aftale med Bella. Drog til Hvam og blev lukket ind af en køn slank kvinde med et sød smil. Hendes engelske var ikke specielt godt, men nok til at vi kunne kommunikere. 

Fik bestilt 45min til 1200 (der er godtnok skruet op for priserne siden sidst jeg var der........)

Rummet var koldt og Bella ville helst have lyset slukket. Fik dog overtalt hende til at vi havde det tændt. Hurtig tur i bad sammen, hvor jeg blev grundig vasket af hende, det var lækkert. 
Da vi var tørre fik jeg en meget kort gang olie fedten rundt på maven og skridt massage, der heldigvis fortsatte i fransk. Hun startede forsigtigt ud og lige som jeg tænkte at det var sløjt, skruede hun op for intensiteten i sug og hvor langt hun tog den i bund. Wow.. Glædelig overraskelse. Efter en lang omgang forkælelse af pik rejste hun sig op efter gummi. Men jeg bremsede hende og fik hende placeret på sengen så jeg kunne yde gengæld. Startede ved de skønne små bryster og bevægede mig sydpå. Hun ville hellere knalde, men jeg fik lokket hendes lår spredte og gik på opdagelse. De første 20 sekunder var det som om hun ikke helt vidste hvad hun skulle syntes, men så fandt hun ud af at det kunne hun vældig godt lide. Smuk fisse med fartstripe. Hun fik en ordentlig tur og stønnede og peb liderligt. Det gjorde mig helt vild. Fik gummi på og startede ud i missionæren, der var ikke brug for olie eller glidecreme. Satte mig på knæ og holdt hendes ben op imens jeg nød synet af pikken der stille og roligt kom til syne og forsvandt i smukke Bella. Hun har en fin lille røv og den ville jeg ikke gå glip af synet med i doggy. Så stillingsskift og sikke et syn. Måtte flere gange sætte tempoet ned og beundre synet. Da jeg var tæt på at komme, skulle vi tilbage i missionæren. Hendes ben over mine overarme, så jeg kunne kumme helt i bund imens hun stønnede højlydt. Der gik ikke mange minutter før jeg måtte trække mig ud, flå gummiet af og fyre kanonen af ud over hendes flade mave. Fik en fantastisk orgasme så det summede i hele kroppen. Helt øre og våde af sved hoppede vi i bad. 

Sød og lækker thaikvinde. God øjenkontakt og nærvær. Virkelig lækker sex, dog lidt passiv/genert.

Hun er dog et par år over de 25 der står i annoncen, jeg gætter på omkring de 30. 
Med bad før og efter, samt venten på ledig bad, var det tættere på de 35 min end de 45 betalte. Og så den markante prisstigning, sidst gav jeg 1000 for 1 times FP, og gangen før det 800. 
Så næste jeg får lyst til Thai, så kører jeg nok til Vejle istedet. En skam for der er en times forskel i kørsel, hver vej. 

Lille tip; når I parkerer der. Så lad for pokker være med at spærre vejen for dem der holder bagved huset...... :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, for 12 timer siden:

Tak for en god anmeldelse! Hvilken af pigerne er det på billederne på annoncen?

Det er Bella på de 3 billeder på linket, de 2 helt nye taget i kælderen er fjernet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Var igår ude og besøge Lilly. Hun er en meget smuk dame. Men det er også det eneste positive ting jeg kan sige om hende.  Bestilte en 1/2 time hos hende til kr. 1000. For en cocktail. Da jeg havde betalt, spurgte hun om jeg vil have et bad først. Håbede at hun gik med i bad, men hun ventede til jeg var færdig og gik derefter i bad.  Spurgte om jeg havde lyst til lidt massage først, hvilke jeg sagde ja tak til,  dette har intet med massage at gøre, men bare smøren rundt på ryggen.  Glædede mig til cocktail,  men det viste sig at det var ca. 5 min. hj. Da jeg vil sikke hende, klemte hun lårene så fast sammen at jeg ikke kunne komme til.  Da jeg ville til at videre, fik jeg at vide at tiden var gået. Da jeg brokkede mig, fik jeg at vide at jeg kunne  få 5 min. hj mere. Hun var slet ikke  til at tale med. Og hver gang jeg forsøgte, svarede hun med yes /no og ikke andet. Hun var slet ikke til stede. Mit råd er hvis i tager til Vi pda,  så bed om at få Bella. Alt andet er spild af penge.   

Redigeret af Fatman
Fejl i det jeg havde skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, for 10 minutter siden:

 Mit råd er hvis i tager til Vi pda,  så bed om at få Bella. Alt andet er spild af penge.   

Tak for det indspark. Så kan hun streges fra listen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Bella i sidste uge og det var en kanon oplevelse. Hun gik helt af sig selv med i bad. 

Massagen til start var måske ikke professionelt, men dejligt. På lagnet var hun rigtig go` og tror også Bella nød den halve time.

Jeg kunne nemt holde en samtale igang bagefter på Bellas nogenlunde gode engelsk.

Håber sparegrisen har ædt sig tyk inden Bella rejser igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...