Hop til indhold
Guest flotte

camilla89

Recommended Posts

Guest flotte

Hej er der ikke nogen der har besøgt  denne  sb  som vil komme med lidt facts  det er lidt svært at få en aftale 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader til, at hun holder til i København, og dermed fik jeg endnu en gang spildt min tid på en dårlig overskrift. 

Andet kan jeg vist ikke sige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Den grå skrev, den 21/6/2018 at 15:54:

Det lader til, at hun holder til i København, og dermed fik jeg endnu en gang spildt min tid på en dårlig overskrift. 

Andet kan jeg vist ikke sige

Fjols, rigtige sd rejser da rundt i landet og møder de smukke babes.

men du må vel ikke køre over broen på din puch :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 16 timer siden:

Fjols, rigtige sd rejser da rundt i landet og møder de smukke babes.

men du må vel ikke køre over broen på din puch :-)

Jeg har ikke brug for at være en rigtig SD!

Jeg går mere op i, at en babe føles dejlig at være sammen med, end om hun er smuk.

Jeg skifter lidt mellem en i Hobro og en i Grenå og en i Århus og en i Kolding og en i Tønder, men broen tager jeg ikke over til andet end fredagsbar.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
8270 skrev, for 19 timer siden:

Fjols, rigtige sd rejser da rundt i landet og møder de smukke babes.

men du må vel ikke køre over broen på din puch :-)

Man får jo fornemmelsen af du kun skriver herinde som om du møder nogen men reelt aldrig gør det. Risikoen firr at blive brændt af er alt for stor til man kører til den anden ende af landet for at møde en man ikke kender på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Sting222 skrev, 1 time siden:

Man får jo fornemmelsen af du kun skriver herinde som om du møder nogen men reelt aldrig gør det. Risikoen firr at blive brændt af er alt for stor til man kører til den anden ende af landet for at møde en man ikke kender på forhånd

Når jeg kører til kbh, så laver jeg 2-3 aftaler, kikser en så har jeg stadig 2 til hygge en weekend på et godt hotel. Men jeg omtaler dem aldrig, det ville da være dårlig stil over for de unge kvinder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flotte

det var en tråd der skulle handle om  der var nogen som havde erfaringer  med Camille89 

  o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
flotte skrev, for 2 timer siden:

det var en tråd der skulle handle om  der var nogen som havde erfaringer  med Camille89 

  o

Hun svare ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flotte

Er der virkelig ikke nogen som har besøgt  Camilla og vil fortælle lidt  

yder hun en god service ?

jeg synes hun er svær at lave aftaler med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Mødte hende for 3-4 år siden, hun havde lånt en "venindes" lejlighed på Amager.

Husker hende som sød, frisk og ret "amager" hvilket for mig er lidt charmerende :) 

Hun var en af de første jeg mødte og så hende kun en enkelt gang, kan helt ærligt ikke huske om sexen var mindblowing (tænker at hvis den var ville jeg huske det) - men det var i sidste ende ikke den slags "forhold" jeg søgte (eller fatter andre søger - hver sin smag). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Breastaddict skrev, den 22/6/2018 at 19:47:

Hun har været med et stykke tid:

Da jeg var der, var hun en smuk og sød pige. Absolut den lidt høje pris værd. Men en del kan være sket på de to år...

Hvor var du henne da ?? det fik jeg ikke fat i :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 1 time siden:

Hvor var du henne da ?? det fik jeg ikke fat i :) 

han skriver bare for at få opmærksomhed

hvis han fik en aftale ville han nok ikke kunne finde adressen, lyder ihvertfald noget forvirret i mine øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flotte

hvor længe siden - hun har ikke været aktiv den sidste md  har forsøgt at få kontakt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...