Hop til indhold
DK fyr 34

Post fra liderlige Birthe

Recommended Posts

I mangel af et under-forum for snyd og bedrag så vælger jeg at post denne her.

Jeg har jeg d.d. modtaget en mail fra liderlige Birthe, der ikke kan få nok og savner sex når husbonden er ude.

Birthe byder sig til og mellem linjerne kan man ane at der loves guld, grønne skove og masser af sex......men men men.....Birthe foretrækker diskretion og vil helst kommunikere videre på et sekundært site, hvor hun tilfældigvis har en profil. Det eneste det kræver af mig er at jeg opretter en profil samme sted.

Hvis nu Birthe havde taget sig tid til at læse min profil på EG ordentligt, ville hun også være klar over at jeg nok rammer en del uden for skiven idet jeg herinde netop jo selv tilbyder sex til fyre i lighed med en GP'er. Men enten har Birthes briller dugget af lyst eller også er en brugbar mailadresse bare en mailadresse :lol: 

Ovenstående er blot et eksempel på det skamløse bondefangeri disse sider benytter sig af i forsøget på at komme til vores guld. Men de må vurdere at liderlige fyre er nemme ofre + at der jo må være nogen der hopper på limpinden og opretter en (dyr) datingprofil i håbet om et stykke med bart. Jeg modtager i omegnen af 1-2 af denne slags pr. dag til min "arbejdsmail" og er ved at være lidt træt.

Vær på vagt og pas på Birthe for hun er kåd og i stødet.....

God dag til alle 

DK fyr

Skærmbillede 2018-06-19 kl. 14.52.47.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det er svindel og humbug, som burde stoppes eller straffes konsekvent.

Man kan jo i dagens Danmark ikke engang slippe for de platte og svigagtige mails !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, 1 time siden:

Det er svindel og humbug, som burde stoppes eller straffes konsekvent.

Man kan jo i dagens Danmark ikke engang slippe for de platte og svigagtige mails !

Du har så ret. Jeg har faktisk også fået en mail fra en pige ang. en skammel jeg ifølge hende havde til salg på dba.dk

Det mærkelige var at hun havde medsendt et billede af sig selv. Undrede mig lidt og skrev at jeg ikke havde noget til salg og at hun måtte have misforstået noget. Hun skrev undskyldende tilbage og sluttede med at hun synes jeg virkede sød og om jeg havde lyst til at se om der var kemi til noget fræk og om vi skulle fortsætte på en af de sider :shock: Jeg skrev 1 linje retur og INTET der antydede noget. Så enten er de frækkere end 10 slagterhunde eller også har de bare ingen hæmninger.

Men det er nok særligt folk der har deres mail ude offentligt som jeg eller en mail fremgår af en diskusions-væg på en eller anden side.

De må have verdens største støvsuger :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

"enten har Birthes briller dugget af lyst"... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...