Hop til indhold
jensen8000

Queen-suzette århus

Recommended Posts

Har se flere gode anmelders af Queen-suzette her på siden, så jeg måtte forbi hende i dag

Her kigget lidt på hendes hjemmeside og kun se hun kan Deep Throat ,det ville jeg gerne prøve

Så af sted mod Randersvej 5 det gik, der var fri da jeg kom dejligt. Fik en snak med hende om hvad jeg gerne ville have det bliv til en halv time med lidt af det hele for 800 kr. ved ikke hel hvor gamle hun erder står XX år. På hjemmesiden vil tro hun er 35-37 år lidt brugt af se på, men der var noget ved hende. Hun kom tilbage efter lidt tid, så skulle vi i gang med det sjove hun start med at give mig fransk men det var ikke hel Deep Throat som hun sagde, men dejligt var det vi bytte rundt som det var min tur til at give hende fransk, der efter dansk i flere stillinger. Da vi var færdig var der lidt tid til lidt hygge snak bagefter. Alt i alt hyggeligt nok, kunne godt finde på af komme igen. Det var jo en fair pris for lidt af det hele.Tiden holdt også var ude igen efter 40 min, kan godt li’ men får den tid men betaler for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knajten

Hun har også flere gange været med til gb på Valhalla

Og hun er så absolut anbefalelsesværdig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...