Hop til indhold

Recommended Posts

Disse 2 bliver der skrevet om hele tiden ... er der virkelig IKKE andre i Århus & Omegn, som har samme

"kvalitet" som disse 2? Jeg vil gerne være sammen med een, som både kan give go' massage (blid

som mellemhård) og ikke al det oliesjaskeri ... samt er dejlig at få FP med? Håber I kan gi' andre tips

end disse 2 som begge er blevet prøvet af .. jeg har lige fundet en flybillet til Bangkok til kr. 3100, så

det overvejes kraftigt at anvende dette tilbud - det svarer til 3 x FP i Århus ... og jeg kan altid finde et

billigt hotel ... så det bliver nok resultatet .. ha' en go' dag ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 27 minutter siden:

Disse 2 bliver der skrevet om hele tiden ... er der virkelig IKKE andre i Århus & Omegn, som har samme

"kvalitet" som disse 2? Jeg vil gerne være sammen med een, som både kan give go' massage (blid

som mellemhård) og ikke al det oliesjaskeri ... samt er dejlig at få FP med? Håber I kan gi' andre tips

end disse 2 som begge er blevet prøvet af .. jeg har lige fundet en flybillet til Bangkok til kr. 3100, så

det overvejes kraftigt at anvende dette tilbud - det svarer til 3 x FP i Århus ... og jeg kan altid finde et

billigt hotel ... så det bliver nok resultatet .. ha' en go' dag ...

Hvis du kan med små A bryster, så har Mint hos Ban Pai, Grønningen 5, 8000 de kvaliteter du efterspørger. Søg evt her på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 57 minutter siden:

Disse 2 bliver der skrevet om hele tiden ... er der virkelig IKKE andre i Århus & Omegn, som har samme

"kvalitet" som disse 2? Jeg vil gerne være sammen med een, som både kan give go' massage (blid

som mellemhård) og ikke al det oliesjaskeri ... samt er dejlig at få FP med? Håber I kan gi' andre tips

end disse 2 som begge er blevet prøvet af .. jeg har lige fundet en flybillet til Bangkok til kr. 3100, så

det overvejes kraftigt at anvende dette tilbud - det svarer til 3 x FP i Århus ... og jeg kan altid finde et

billigt hotel ... så det bliver nok resultatet .. ha' en go' dag ...

Hvor fandt du den billet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...