Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Disse 2 bliver der skrevet om hele tiden ... er der virkelig IKKE andre i Århus & Omegn, som har samme

"kvalitet" som disse 2? Jeg vil gerne være sammen med een, som både kan give go' massage (blid

som mellemhård) og ikke al det oliesjaskeri ... samt er dejlig at få FP med? Håber I kan gi' andre tips

end disse 2 som begge er blevet prøvet af .. jeg har lige fundet en flybillet til Bangkok til kr. 3100, så

det overvejes kraftigt at anvende dette tilbud - det svarer til 3 x FP i Århus ... og jeg kan altid finde et

billigt hotel ... så det bliver nok resultatet .. ha' en go' dag ...

Skrevet
Alone2013 skrev, for 27 minutter siden:

Disse 2 bliver der skrevet om hele tiden ... er der virkelig IKKE andre i Århus & Omegn, som har samme

"kvalitet" som disse 2? Jeg vil gerne være sammen med een, som både kan give go' massage (blid

som mellemhård) og ikke al det oliesjaskeri ... samt er dejlig at få FP med? Håber I kan gi' andre tips

end disse 2 som begge er blevet prøvet af .. jeg har lige fundet en flybillet til Bangkok til kr. 3100, så

det overvejes kraftigt at anvende dette tilbud - det svarer til 3 x FP i Århus ... og jeg kan altid finde et

Hvis du kan med små A bryster, så har Mint hos Ban Pai, Grønningen 5, 8000 de kvaliteter du efterspørger. Søg evt her på EG. 

Skrevet
Alone2013 skrev, for 57 minutter siden:

Hvor fandt du den billet?

Skrevet

Air China i november til under 3000...

Fundet på kilroy.dk

Tæller knapper - tror den skal bookes :-)

Skrevet
  • Author
jenslillemandhansenv2 skrev, for 10 timer siden:

Hvor fandt du den billet?

Emirates ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.