Hop til indhold
Champflow

Massage/sexforum i Norge?

Recommended Posts

Hej, Alle til hobe.

Jeg bor i Norge for tiden, og har mere behov for at finde et godt forum hvor vi i fred og ro kan diskutere, eftersøge, anmelde etc. de søde massagetøser i det Norske, end jeg nogensinde havde brug for i Danmark; mest fordi anmeldelser tusind gange vigtigere, når nu prostitution er ulovligt på de kanter. Så det ville være skønt, at kunne dele lidt viden og få gode råd og ikke mindst finde ud af PRÆCIS hvilke tøser der er ægte og ikke fakes/fælder, så man helt undgår problemer:) Det kan jo blive halvdyrt at blive snuppet af lovens snerpede arm:)

Jeg kender allerede til forummet "Noresk.com" som jeg også er medlem af, men det er blevet rendt helt over ende af reklamer og uægte anmeldelser, og der er ingen, der rigtigt andmelder tøser ser - men jeg dog har tidligere via det forum blevet inviteret af et andet medlem til at blive medlem af et virkelig seriøst forum som hed noget med "sidesæks.no" eller noget lignende. Og det var så skønt endeligt at komme ind på et forum, hvor der ikke var fakes, tidsspildere og reklamer men bare ligesindede som jeg, der bare ville dele erfaringer og oplevelser indenfor denne skønne verden. Præcis ligesom eroguide.dk.
Jeg var medlem af det forum i noget tid, men så fik jeg kæreste på, og slettede min profil, da det så ikke længere var aktuelt.

Men nu har mine omstændigheder ændret sig, så jeg er igen på udkig efter lidt lækkerhapser heroppe i Norge, så jeg vil MEGET gerne finde det seriøse forum igen. Men da det er noget tid siden, så har jeg sgu gået hen og har glemt det præcise navn på forummet, og det er IKKE let at finde. JEg har søgt på alle afarter af navnet, men jeg kan bare ikke huske navnet!!!:( Jeg fotryder så meget at have slettet mit medlemskab.

Så hvis der er nogen herinde, der kender det rigtige navn på forummet, eller alternativt en lignende forum, også selvom det måske koster lidt. Så må I MEGET gerne dele linket til mig her eller via privat besked.

På forhånd tak:)
CF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champflow skrev, for 6 minutter siden:

Så hvis der er nogen herinde, der kender det rigtige navn på forummet, eller alternativt en lignende forum, også selvom det måske koster lidt. Så må I MEGET gerne dele linket til mig her eller via privat besked.

På forhånd tak:)
CF

Du tænker ikke på Eroguides norske søsterside??

Jeg mener der plejede at være et lille norsk flag øverst der giver adgang med et enkelt klik, men kan ikke lige se det nu. Måske @Administrator kan fortælle os hvor flaget er blevet af eller om siden ikke længere er oppe??

Hvis siden findes, skal jeg ikke ikke udtale mig om hvordan den er men den var/er i hvert fald gratis ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret, "Dk fyr 34.", men det norske søsterforum til Eroguide er "Noresk.com" - men som nævnt, så er der altså MEGET stor forskel på det Norske og det Danske forum. Jeg elsker det Danske og jeg er mindre glad for det Norske:) - lidt ligesom når jeg besøger en sød massagetøs:)

CF

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Du tænker ikke på Eroguides norske søsterside??

Jeg mener der plejede at være et lille norsk flag øverst der giver adgang med et enkelt klik, men kan ikke lige se det nu. Måske @Administrator kan fortælle os hvor flaget er blevet af eller om siden ikke længere er oppe??

Hvis siden findes, skal jeg ikke ikke udtale mig om hvordan den er men den var/er i hvert fald gratis ;)

Nu skal jeg ikke gå admin i bedene, men jeg kender via mit embede lidt til norske forhold. Det norske flag findes fremdeles på EG, og her er der måske en vej ud af din kvide.

Sexkøbere er jo ulovliggjort i Norge, men hvis udbydere annoncerer på en dansk hjemmeside som f.eks EG, kan den lokale lensmand vel ikke gøre meget ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champflow skrev, for 23 minutter siden:

Jeg kender allerede til forummet "Noresk.com" som jeg også er medlem af, men det er blevet rendt helt over ende af reklamer og uægte anmeldelser, og der er ingen, der rigtigt andmelder tøser ser - men jeg dog har tidligere via det forum blevet inviteret af et andet medlem til at blive medlem af et virkelig seriøst forum som hed noget med "sidesæks.no" eller noget lignende. Og det var så skønt endeligt at komme ind på et forum, hvor der ikke var fakes, tidsspildere og reklamer men bare ligesindede som jeg, der bare ville dele erfaringer og oplevelser indenfor denne skønne verden. Præcis ligesom eroguide.dk.
Jeg var medlem af det forum i noget tid, men så fik jeg kæreste på, og slettede min profil, da det så ikke længere var aktuelt.

Vi ejer forummet NorEsk.com, men vi har i lang tid ladet det passe sig selv og kigger udelukkende forbi en gang eller to om ugen, for at fjerne evt. spamindlæg.

Ham vi købte NorEsk.com af, valgte ret kort tid efter vi havde købt sitet at oprette et nyt site ved navn Sæks.net, med en kopi af alt det han solgt til os. Omkring årsskiftet 2017/18 begyndte han at tage betaling, for at være medlem på han forum. Han nåede også at skrabe 5-10.000 kroner ind på den måde, inden han pludselig valgte at lukket hans site ned.

Så hvad jeg ved af, så findes det pågældende forum vist ikke mere.

DK fyr 34 skrev, for 17 minutter siden:

Du tænker ikke på Eroguides norske søsterside??

Jeg mener der plejede at være et lille norsk flag øverst der giver adgang med et enkelt klik, men kan ikke lige se det nu. Måske @Administrator kan fortælle os hvor flaget er blevet af eller om siden ikke længere er oppe??

Hvis siden findes, skal jeg ikke ikke udtale mig om hvordan den er men den var/er i hvert fald gratis ;)

Jeg ved faktisk ikke hvor flaget er blevet af. Måske det er forsvundet i en forumopdatering, på et tidspunkt.

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

NEEEEEEJ!:) PIS!!

Det var lige præcis det, der skete. Det var gratis først og kort før jeg slettede min profil, så begyndte det at koste penge. Ikke at jeg ville have noget imod at betale for at være medlem af et ordentligt forum i Norge, hvor det trods alt er en del vigtigere end i DK pga de sindssyge love om at man ikke må være kunde:( ....Men nu er det jo lukket:( Fuck!

1. Er der nogen, der kender andre steder, hjemmesider eller forummer i Norge hvor jeg kan dele oplevelser med andre prostitut-lovers som mig? :)

Jeg ville jo normalt bare bruge eroguide.dk, men den udenlandske del af forummet er altså lidt for sporadisk ved at den dækker hele verden.

Tak:)

CF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Nu skal jeg ikke gå admin i bedene, men jeg kender via mit embede lidt til norske forhold. Det norske flag findes fremdeles på EG, og her er der måske en vej ud af din kvide.

Ja kan ikke se det norske flag på EG :huh: Plejede det ikke at være øverst til højre et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champflow skrev, for 4 minutter siden:

NEEEEEEJ!:) PIS!!

Det var lige præcis det, der skete. Det var gratis først og kort før jeg slettede min profil, så begyndte det at koste penge. Ikke at jeg ville have noget imod at betale for at være medlem af et ordentligt forum i Norge, hvor det trods alt er en del vigtigere end i DK pga de sindssyge love om at man ikke må være kunde:( ....Men nu er det jo lukket:( Fuck!

1. Er der nogen, der kender andre steder, hjemmesider eller forummer i Norge hvor jeg kan dele oplevelser med andre prostitut-lovers som mig? :)

Jeg ville jo normalt bare bruge eroguide.dk, men den udenlandske del af forummet er altså lidt for sporadisk ved at den dækker hele verden.

Ud over NorEsk.com, findes der vist kun dette: http://eskortejenter.net/forum/

Derudover har der vist været forsøg på at starte nogle Facebook-grupper op. Men de blev vist ret hurtigt lukket igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...