Hop til indhold
BdsmPar

Nyt koncept og nye arrangementer.

Recommended Posts

Onsdag d. 20 stabler jeg vi et arrangement på benene i 2 dele. 2 piger/kvinder men hver for sig. Start ca kl 16 og igen kl 19.30 ca. Helt nyt koncept og tiltag. Pigernes fantasi og lyster er i fokus, og derfor er selve rammerne bygget op omkring hvad de tænder på. Økonomien er ikke i fokus overhovedet.

Lørdag d. 23 endnu en fantasi ønskes udlevet mellem 12 og 16. 

Stikord for arrangementerne i denne uge kan være; lækre hoteller, bobler, classy, flere mænd, forspil/opspil, oplevelser - IKKE kom, knep, gå.. Mere stemning ind over arrangementet.

Pga. disse nye tiltag er de kvindelige deltagere og mere skarp i kravene til de mandlige deltagere. Det er udelukkende for deres fantasi's skyld, og intet andet. Dette kan betyde, at i nogle tilfælde må jeg sorterer faste deltagerer fra, hvis kvinden/pigen ikke vurderer de falder ind under deres ønsker. Så er det sagt, og det er intet personligt :)

Mere info bliver givet på mail til de interesserede. Der kommer ikke billeder i denne tråd.

kvinde 1; 25 år, store bryster, blondine, normal krop. Hendes fantasi ønskes udlevet onsdag 16-19 ca. krav; Ingen overvægt, max 50 år, velsoigneret.

kvinde 2; 35 år, brunette, store silikonebryster, alm krop. Hendes fantasier ønskes udlevet onsdag 19.30 ca og frem til 22 ca. samt lørdag mellem 12 og 16. Krav; trænet eller alm velholdt. helst max 40 år, måske 50 hvis velholdt. Veludrustet, velsoigneret.

 

Få mere info og meld dig til på [email protected]. Skriv meget gerne lidt om dig selv og send et link til din eroguide-profil. Og med link menes link :)

God mandag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder sq godt! 

Glæder mig til jeg flytter til København, også har jeg da ellers fået alle tiders motivation til at få løftet noget jern inden da :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...