Hop til indhold
inctor

OBS! AnnonceLight.dk Information..

Recommended Posts

Hej Alle mennesker herinde!

Jeg har fulgt med i mange af jeres debatter omkring falske annoncer og ting man skal passe på, på min side.

Det er trist for mig at se der findes så mange falske annoncer, men jeg kan intet personligt gøre ved dem, når jeg ikke bliver gjort opmærksom på det. Der er nogen annoncer jeg godt kan gennemskue, men det er desværre langt fra dem alle sammen.

Jeg kigger selv siden igennem flere gange dagligt, samt jeg har en der hjælper mig med at holde udkig efter falske annoncer og annoncer der generelt er imod reglerne. Det er bare ikke altid nok!

Derfor har jeg lige for et par minutter siden, smidt en opdatering ud, som blandt andet gør den mere venlig til mobile enheder, men også har tilføjet funktionen at man kan anmelde en annonce, og jeg modtager en email med det samme nogen har anmeldt en annonce, og jeg kan derfra foretage en handling, som der er passende.

Det er ikke et helt nemt arbejde, at holde styr på denne side. ;)

Men jeg håber bestemt at nogen af jer bruger siden til at finde piger eller opsøger piger på..

Hvis i ellers har forslag til rettelser eller tiltag, er i mere end velkommen til at besvare denne besked,

og så vil jeg kigge på sagen så hurtigt det er muligt for mig. :)

Fortsat fantastisk sommer til jer alle!

Vh,

Mads J.

Ps. Det er ikke Kordegnen fra VenusLogen som ejer AnnonceLight.dk, han er dog en stor del af siden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...