Hop til indhold
Tyren13

Store voldgade 1 kld Randers

Recommended Posts

En skuffende oplevelse. Har tidligere fået en fin behandling der. Det var ikke tilfældet denen gang. Jeg kom ind og bad om massage.

Fik vist det inderste rum, hvor der plejer at være muligheder. Ind kom en lidt surt udseende thai, som absolut ikke så ud til at have lyst til opgaven.

Efter en halv times uinspireret massage på ryggen, spurgte hun om jeg virkelig havde bestemt mig for en time, jeg spurgte om hun kunne mere, hun foreslog en håndtrold.

Jeg tænkte at lidt flere penge kunne sætte lidt fyr i hende, men nej. Hun satte sig på sin flade og begyndte at hive i lillemand på en måde som han ikke brød sig om. Jeg spurgte om trøjen kunne komme af for at give lidt stemning - men nej. Efter ca en halv times formålsløst  forsøg måtte vi konstatere at hendes halvhjertede forsøg ikke gav noget resultat.

Det var bare min oplevelse fra et sted hvor jeg har haft mange god oplevelser, specielt med pigen med den røde cykel

Gentagelse - absolut ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...