Hop til indhold
skalle970

Sexi viki new Aalborg

Recommended Posts

Hej med jer

Blev en smule morgenliderlig, så ville gerne ligge og rode lidt i et par store naturlige bryster, ligesom for at starte dagen på en go måde :)

jeg ringede så til hende her

https://annoncelight.dk/showad/247672

for at få styret mine lyster!

og hold da en skuffelse af aller største format! Blev mødt af en pige der tilnærmelsesvis kunne minde om hende på billederne, bortset fra at hende overfyldte silikone bryster mest af alt lignede noget der var udført af en blind Anlægsgartner (No offense til anlægsgartnere), størrelsen er heller ikke i nærheden af dem på billederne. 

Kl. Var godt nok 09.30, men hun gabte sig igennem hele seancen, som gudskelov kun varede 10 minutter! Jeg tænker vi udvekslede noget der ligner 5 ord, til trods jeg er en rimelig udadvendt type. 

Så forvent ikke den store tur hvis i begiver jer ud med hende her. Hun er sikkert en sød pige, men elendig til hendes job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Jetlag måske? Men naturligvis ingen undskyldning for at være ugidelig. Tak for advarslen.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
carsten75 skrev, for 15 timer siden:

Hvor i aalborg holder hun til?

Nu vil jeg ikke udgive hendes specifikke placering, men nogenlunde centralt i Nørre Sundby..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...