Hop til indhold
Esbjerghanhund

Sutter i stor familiebil, Vejle/Kolding (kvalitet)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/237321

Havde læst en god anmeldelse om et par der kører rundt, hvor kvinden tilbyder en fræk sutter i bilen. Det måtte da lige prøves! Der kom hurtigt er svar på sms og straks efter Brasilien mod Schweiz, drønende jeg afsted til det aftalte sted. 

De var der.. Pengene skiftede hænder til den flinke mand og jeg kom i på madrassen til kvinden. Lang historie kort: hun sutter sgu til UG og slange. Virkelig lækkert! Ingen tidspres og jeg nød det til fulde fem. Og hun fulgte min anvisninger undervejs. Hun slugte hver en dråbe og der var rent håndklæde til aftørring. Valuta for pengene! 

Jeg er helt klart game til en anden gang. 

God fornøjelse og tak til dem begge for en dejlig, sikker og behagelig oplevelse ;)

Glade vuuuf fra Hanhunden 

Redigeret af Esbjerghanhund
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Du lyder lige så glad som jeg var he he - skøn kvinde !!! Ham med cyklen fra Aarhus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder dejligt, må man tage lidt på hende undervejs ? Er der antydninger om at mere end blow måske kan komme på tale ?

uanset hvad er det vist noget som skal prøves.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækFyr skrev, for 4 timer siden:

Lyder dejligt, må man tage lidt på hende undervejs ? Er der antydninger om at mere end blow måske kan komme på tale ?

uanset hvad er det vist noget som skal prøves.   

Hej :)

Jeg har tøj på, men du må gerne røre. 

Det er kun blow jeg tilbyder. Du kan bare skrive hvis du får lyst til at prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligt par skrev, for 5 timer siden:

Hej :)

Jeg har tøj på, men du må gerne røre. 

Det er kun blow jeg tilbyder. Du kan bare skrive hvis du får lyst til at prøve. 

Jeg ville bestemt gerne prøve, og jeg har forespurgt på SMS nogle gange, men desværre på dage hvor I har kørt i helt andre retninger end Djursland hvor jeg som navnet antyder kommer fra. Dette skyldes helt sikkert at der er mere økonomi at køre den anden vej for jer....... forståeligt nok, men så må jeg jo have den oplevelse tilgode ;)

Mvh  Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 18 timer siden:

Det kunne fristes... køre i i randers området også?

 

Mr.Djurs skrev, for 13 timer siden:

Jeg ville bestemt gerne prøve, og jeg har forespurgt på SMS nogle gange, men desværre på dage hvor I har kørt i helt andre retninger end Djursland hvor jeg som navnet antyder kommer fra. Dette skyldes helt sikkert at der er mere økonomi at køre den anden vej for jer....... forståeligt nok, men så må jeg jo have den oplevelse tilgode ;)

Mvh  Mr.Djurs

 

kad skrev, 1 time siden:

Jeps er også interesseret i at vide ang om i kommer til Randers området 

Vi kommer også til Randers og Djursland ind i mellem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Stor anbefaling herfra. Søde søde mennesker og lækkert blowjob. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt dem. d.6 sådan lige til fyraften med aftalt møde et diskret sted i "...??" hi hi.  Specielt og spændende set-up. :)

Kan tilslutte mig alle de positive ord om dem. 

DET skal prøves igen, men pokkers svært at "time" sine 20 minutter, og ikke komme efter 30 sekunder  :D;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...