Esbjerghanhund 384 Skrevet 17. Juni, 2018 (edited) https://annoncelight.dk/showad/237321 Havde læst en god anmeldelse om et par der kører rundt, hvor kvinden tilbyder en fræk sutter i bilen. Det måtte da lige prøves! Der kom hurtigt er svar på sms og straks efter Brasilien mod Schweiz, drønende jeg afsted til det aftalte sted. De var der.. Pengene skiftede hænder til den flinke mand og jeg kom i på madrassen til kvinden. Lang historie kort: hun sutter sgu til UG og slange. Virkelig lækkert! Ingen tidspres og jeg nød det til fulde fem. Og hun fulgte min anvisninger undervejs. Hun slugte hver en dråbe og der var rent håndklæde til aftørring. Valuta for pengene! Jeg er helt klart game til en anden gang. God fornøjelse og tak til dem begge for en dejlig, sikker og behagelig oplevelse Glade vuuuf fra Hanhunden Redigeret 17. Juni, 2018 af Esbjerghanhund Stavning 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest R KH Skrevet 17. Juni, 2018 Du lyder lige så glad som jeg var he he - skøn kvinde !!! Ham med cyklen fra Aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 17. Juni, 2018 Ja hun var super flink.. Og ku sit hånd... Øhh mundværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 18. Juni, 2018 Har også prøvet.Samme oplevelse. Flink mand, lækker kvinde, sutter dejligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækFyr 12 Skrevet 19. Juni, 2018 Lyder dejligt, må man tage lidt på hende undervejs ? Er der antydninger om at mere end blow måske kan komme på tale ? uanset hvad er det vist noget som skal prøves. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligt par 24 Skrevet 19. Juni, 2018 FrækFyr skrev, for 4 timer siden: Lyder dejligt, må man tage lidt på hende undervejs ? Er der antydninger om at mere end blow måske kan komme på tale ? uanset hvad er det vist noget som skal prøves. Hej Jeg har tøj på, men du må gerne røre. Det er kun blow jeg tilbyder. Du kan bare skrive hvis du får lyst til at prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 19. Juni, 2018 Det kunne fristes... køre i i randers området også? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 19. Juni, 2018 Liderligt par skrev, for 5 timer siden: Hej Jeg har tøj på, men du må gerne røre. Det er kun blow jeg tilbyder. Du kan bare skrive hvis du får lyst til at prøve. Jeg ville bestemt gerne prøve, og jeg har forespurgt på SMS nogle gange, men desværre på dage hvor I har kørt i helt andre retninger end Djursland hvor jeg som navnet antyder kommer fra. Dette skyldes helt sikkert at der er mere økonomi at køre den anden vej for jer....... forståeligt nok, men så må jeg jo have den oplevelse tilgode Mvh Mr.Djurs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 20. Juni, 2018 Jeps er også interesseret i at vide ang om i kommer til Randers området 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligt par 24 Skrevet 20. Juni, 2018 Randersmand skrev, for 18 timer siden: Det kunne fristes... køre i i randers området også? Mr.Djurs skrev, for 13 timer siden: Jeg ville bestemt gerne prøve, og jeg har forespurgt på SMS nogle gange, men desværre på dage hvor I har kørt i helt andre retninger end Djursland hvor jeg som navnet antyder kommer fra. Dette skyldes helt sikkert at der er mere økonomi at køre den anden vej for jer....... forståeligt nok, men så må jeg jo have den oplevelse tilgode Mvh Mr.Djurs kad skrev, 1 time siden: Jeps er også interesseret i at vide ang om i kommer til Randers området Vi kommer også til Randers og Djursland ind i mellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 20. Juni, 2018 Hej hvornår kommer i til trekantsområdet igen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 20. Juni, 2018 En anbefaling herfra også. Vildt godt..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 20. Juni, 2018 Stor anbefaling herfra. Søde søde mennesker og lækkert blowjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 7. November, 2019 Så fik jeg også besøgt dem. d.6 sådan lige til fyraften med aftalt møde et diskret sted i "...??" hi hi. Specielt og spændende set-up. Kan tilslutte mig alle de positive ord om dem. DET skal prøves igen, men pokkers svært at "time" sine 20 minutter, og ikke komme efter 30 sekunder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 7. November, 2019 (edited) Fejl Redigeret 7. November, 2019 af Onslow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 7. November, 2019 Fantastisk koncept, fremover er det ikke kun fotovogne man skal holde et vågent øje med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 8. November, 2019 ...og fantastisk overskrift: "Sutter i stor familiebil" ... det er ren lyrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 8. November, 2019 Jeg hyrer jer meget gerne hvis i skulle komme til THY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg