Hop til indhold
fattigpik

Lie Thaimassage Randers

Recommended Posts

Efter at været vågnet på sofaen, efter en horribel og alt for våd fodboldkamp, trængte nakken i særdeleshed til at blive æltet.

Ringende til Lin, for at høre hvad hun kunne anbefale, det jeg havde forklaret min kropstilstand, oliemassage forslog hun, aftalte tid.

Indfandt mig til tiden, og må sige at lige nu har kroppen det super godt,  skulder nakke ryg massagen vil jeg give en 8 ud af 10.'

Hendes massage af mine ben er det bedste jeg har oplevet klart en 10 er.

Jeg vil tror hun er et sted mellem 45 og 55 år. Så hende ikke uden tøj,, Da hun ikke tændte mig. Lidt for stor en mave til min smag,, og hendes bryster så lidt for lange ud, og ret sikker på hun har hår på fissen. Men som sagt så hende ikke nøgen.

Pæne lokaler, en kælderlejlighed, hvor jeg tror hun bor, udmærket badeforhold.

Hun er dog ret svær at forstå.

Havde bestilt en time, men fik kun 50 minutter.

Samtidig forlod hun massage rummet 3 gange, en gang kort for at hente en telefon, anden gang for at besvare en anden telefon og 3. gang ved jeg ikke hvad hun lavede.

Hun snakkede om der kom en pige mere i næste uge.

Havde bestemt mig for at jeg ikke skulle have noget ekstra,, men der lavede hun det "fejeste" jeg har oplevet på en thaimassage klinik, nemlig at hun masserede pik og kugler, med olie, inden hun havde spurgt om noget ekstra, så lille Claus var blevet til store Claus, så fik verdens hurtigste håndtrold, efter indgået aftale, men hun havde også præparere den godt og grundigt.

500 for massage og trold.

1000 hvis du vil have sex.

Spurgte ikke til bj.

Gentagelse faren, er på 12 ud af 100, det skulle lige være for hendes ben massage skyld.

 

https://annoncelight.dk/showad/245723

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...