Hop til indhold

FULL SERVICE

Featured Replies

Skrevet

Min erfaring siger mig at det afhæger meget fra GP til GP.

For nogle menes der med full service, at det inkluderer alle de services de tilbyder (dvs. for denne piges tilfælde at super og megafransk samt DT og sorte kys er med i prisen).

For andre dækker det over et udvalg af deres services men ikke alle og så er der dem som bare bruger udtrykket uden at de egentlig mener noget specifikt med det andet end at de mener at de giver en god service.

Så jeg ville spørge pigen om det, i hvert enkelt tilfælde så du ikke står med bristede illusioner (det kan der jo så godt alligevel af helt andre årsager)

/Tutankhamon

Skrevet
  • Author
Tutankhamon skrev, den 17/6/2018 at 20:18:

Min erfaring siger mig at det afhæger meget fra GP til GP.

For nogle menes der med full service, at det inkluderer alle de services de tilbyder (dvs. for denne piges tilfælde at super og megafransk samt DT og sorte kys er med i prisen).

For andre dækker det over et udvalg af deres services men ikke alle og så er der dem som bare bruger udtrykket uden at de egentlig mener noget specifikt med det andet end at de mener at de giver en god service.

Så jeg ville spørge pigen om det, i hvert enkelt tilfælde så du ikke står med bristede illusioner (det kan der jo så godt alligevel af helt andre årsager)

/Tutankhamon

tusind tak for dit svar...næsten hvad jeg havde resonneret mig frem til....men som du skriver....det bruges i flæng...men tak...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.