Hop til indhold
biker

FULL SERVICE

Recommended Posts

Min erfaring siger mig at det afhæger meget fra GP til GP.

For nogle menes der med full service, at det inkluderer alle de services de tilbyder (dvs. for denne piges tilfælde at super og megafransk samt DT og sorte kys er med i prisen).

For andre dækker det over et udvalg af deres services men ikke alle og så er der dem som bare bruger udtrykket uden at de egentlig mener noget specifikt med det andet end at de mener at de giver en god service.

Så jeg ville spørge pigen om det, i hvert enkelt tilfælde så du ikke står med bristede illusioner (det kan der jo så godt alligevel af helt andre årsager)

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, den 17/6/2018 at 20:18:

Min erfaring siger mig at det afhæger meget fra GP til GP.

For nogle menes der med full service, at det inkluderer alle de services de tilbyder (dvs. for denne piges tilfælde at super og megafransk samt DT og sorte kys er med i prisen).

For andre dækker det over et udvalg af deres services men ikke alle og så er der dem som bare bruger udtrykket uden at de egentlig mener noget specifikt med det andet end at de mener at de giver en god service.

Så jeg ville spørge pigen om det, i hvert enkelt tilfælde så du ikke står med bristede illusioner (det kan der jo så godt alligevel af helt andre årsager)

 

/Tutankhamon

tusind tak for dit svar...næsten hvad jeg havde resonneret mig frem til....men som du skriver....det bruges i flæng...men tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...