Hop til indhold
Guest Skurken

Freya fra Slagelse

Recommended Posts

Guest Skurken

Er der mon nogen, som har erfaring med hende her?

https://annoncelight.dk/showad/243876

- Skurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, for 17 minutter siden:

Er der mon nogen, som har erfaring med hende her?

https://annoncelight.dk/showad/243876

- Skurken

Så får man:

image.png.cb78fde7919364539f68a36dc61327a3.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
Advokaten1971 skrev, for 1 time siden:

Ja! Kan kun anbefales. Havde selv en fremragende oplevelse med hende for et par måneder siden 

Kunne du mon lokkes til at give lidt mere info om pigen og oplevelsen? Hvis ikke her, så på en pb?

- Skurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Skurken hun nyder virkelig at blive slikket, og er ikke tilbageholdende med at give instruktioner. Det gik lige til min grænse, men synes også det var skønt med en meget engageret GB. Efter min smag er hun super skøn med en dejlig krop. God fornøjelse med deT.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokaten1971 skrev, den 19/6/2018 at 20:11:

@Skurken hun nyder virkelig at blive slikket, og er ikke tilbageholdende med at give instruktioner. Det gik lige til min grænse, men synes også det var skønt med en meget engageret GB. Efter min smag er hun super skøn med en dejlig krop. God fornøjelse med deT.

Hej 

 

hvordan til din grænse hvis jeg må spørge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at beskrive videnskabeligt korrekt, men jeg kan godt lide en GP der er aktiv og fortæller hvad hun kan lide, men i den modsatte ende er jeg dog ikke til dominans. Håber det giver mening. Men kast dig ud i det, det er klart et besøg jeg husker, og for det gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det kun mig der har haft en meget dårlig oplevelse med hende! Jeg måtte hverken slikke eller røre hendes fisse. Hun så ikke særlig glad ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken

Hmm jeg kan sgutte beslutte mig for om det er turen værd. Den sidste anmeldelse der, hjælper ikke på det. Er ikke den mest erfarne GP besøger, så jeg er lidt forbeholden.

- Skurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Skurken

det er ikke normalt at jeg giver mit besyv med herinde, skyldes måske jeg blot at læser alle andres beretninger og oftest besøger en fast GP.

Men men men, jeg besøgte Freya en stille sommeraften for nogle måneder siden i en lille privat lejlighed, utrolig sød og snaksaglig pige, jeg selv er meget genert og det formåede hun nærmest helt at få fjernet, vi havde så også ret god kemi i min optik! Jeg havde bestilt 30 min og det fik jeg til fulde, omend jeg vidst selv fik affyret kanon lidt for hurtigt!

Jeg må sige at hun er køn også har hun nogle ret flotte og dejlige naturlige bryster! 

Ved ikke om jeg er farvet af kemien, der var der, men jeg synes hun var pengene værd, jeg blev ingvert fald ikke skuffet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...