Hop til indhold
Sejemartin

Kvinder der lyver.

Recommended Posts

Hej. 

For at gøre en lang historie kort. 

Min tidlig kæreste og mig vil gerne give det et forsøg igen på et senere tidspunkt. 

Men hun er begyndt at skrive med en masse fyre og nogle af dem sender frække billeder men hun sender ikke retur. 

Hun lyver om st hun ringet til dem selv om de bor langt væk. 

Har sagt til hende at hvis vi finder sammen igen skal det stoppe og det siger hun at det er okay. 

Men af dem hun skriver med og får billeder af er endda forlovet. 

Kan jeg tillade mig at skrive til de forskellige fyre at jeg syntes de skal holde afstand eller hvad ville i gøre. 

Har overvejet at sige til hende at det her tidligere forhold over 9 år slutter her. 

Vi har 2 børn sammen. 

Redigeret af Sejemartin
Ændring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sejemartin skrev, for 28 minutter siden:

Kan jeg tillade mig at skrive til de forskellige fyre at jeg syntes de skal holde afstand eller hvad ville i gøre. 

Nej, det kan du ikke tillade dig. Selvfølgelig kan du ikke det. Man kan ikke eje et andet menneske, og du kan derfor ikke blande dig i andre menneskers liv. Men det er nok ret fornuftigt at afslutte forholdet her og nu, selvom det for mig ser ud som om at det er allerede gjort, bare ikke af dig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sejemartin skrev, for 2 minutter siden:

Men hun vil jo gerne have at vi skal finde sammen igen. 

Det giver dig stadig ingen rettigheder til at bestemme hvem hun snakker med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sejemartin skrev, for 5 minutter siden:

Men hun vil jo gerne have at vi skal finde sammen igen. 

Det lyder som om at hun vil have dig som skaffedyr og far til børnene. 

Samtidigt med at hun kan flirte til højre og venstre. 

Pas på dig selv i dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sejemartin skrev, for 40 minutter siden:

Kan jeg tillade mig at skrive til de forskellige fyre at jeg syntes de skal holde afstand eller hvad ville i gør

Nej, det er ene og alene hendes ansvar, at stoppe den form for kontakt til andre mænd, hvis hun vil jer. 

Vil I overhovedet hinanden? Sådan ægte, eller er det "bare" fordi at det er bekvemt, når I har børn og en forhistorie sammen? Det må I begge tænke over, og tale sammen, om hvad der mangler i jeres relation, nu hvor ingen af jer er rigtig glade. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis hun vil dig/jer så var hun jo nok stoppet med at skrive med andre fyre..... desværre har mange mistet pli overfor andre mennesker, da det er nemt at sidde bag en skærm og skrive til hvem som helst. det er modtageren der afgøre om det skal fortsætte. har været i et forhold, hvor mange mænd, der udmærket vidste vi var i forhold, sendte pikbilleder  konstant hun visste mig det og var ærlig omkring det og svarede aldrig på det. men viser bare hvor mange der er respektløse i dette samfund desværrre... så hvis hun vi jer stopper hun med at skrive tilbage. umiddelbart tror jeg det er slut for jer så kom fornuftigt ud af det og pas på dig selv ;-) ellers bliver du sindsyg i det her spil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Uanset hvor mange du skriver til at de skal lade hende være finder hun bare nye “venner”. 

Hvis hun ikke selv er indstillet på at stoppe hendes leg - uanset årsagen dertil - så kan du ikke selv stoppe det andet end at melde fra i forholdet. 

Min tidligere samlever var på samme måde og selv om vi snakkede om det - gik i par terapi og alt mulig andet fandt jeg ud af det fortsatte og så måtte jeg tage konsekvensen og melde fra i forholdet. Begyndte at føle mig til grin og ikke respekteret. Vi har også 2 børn sammen. 

Det er det bedste jeg har gjort - men en ultra svær beslutning. 

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sejemartin skrev, for 10 minutter siden:

Helt rigtig. Syntes beslutningen er ekstrem svær men har nok også indset at nok er nok. 

Af og til, så er det bedst i kærlighed til hinanden at give slip, selvklart er det ikke spor nemt, at træffe den beslutning. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at næste gang jeg skal besøge hende forklare hende at hun har valgt at skrive med en masse og det vil jeg ikke være en del af og derfor skilles vores fælles veje her og håber på et venskab i stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Sejemartin skrev, for 3 timer siden:

Så håber jeg bare at vi kan forblive venner selv om jeg føler hun har talt udenom med at hun gerne ville mig. 

Det er jo næsten op til dig om i kan være gode venner, selvfølgelig skal hun også ville venskabet :-) 

Selv om du er "træt" af hende og hun opfører sig sådan over for dig, så må det være dig der lægger det bag dig, samtidig med forholdet stopper, og at i så fremadrettet bliver enige om at samarbejde omkring det i nu har fælles, børnene og ikke lader dem blive gidsel i situationen, det er jo ikke deres skyld overhovedet.

Jeg har selv et fint samarbejde med min ex. - jeg får jo ikke noget ud af at gå og være fornærmet resten af livet, så bliver man bare en gammel sur mand, og det gider vi jo ikke.

Der er masser af sjov og ballade, og verden er fuld af dejlige piger, der gerne vil have lidt opmærksomhed, så du skal bare op på hesten og så derudaf og finde dig en sød pige og opleve kærligheden igen... nærværet og spændingen...

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...