Hop til indhold
Guest ViborgMand

Musen72

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://annoncelight.dk/showad/211070

Undrede mig lidt over den linie med at anal er for bøsser, virker intollerant og ikke særligt oplyst.

Syntes dog det kunne være en mulighed

Så skrev og spurgte om jeg måtte se ansigt.

Hun svarede hvorfor? 

Så jeg svarede da pænt at det var fordi jeg gerne ville se hende om det var noget for mig. 

HAHAHAHHAHAHA - Svarede hun

Så jeg skrev at det da var et mærkeligt svar!

HAHHAHAHAHA - Skrev hun

 

MÆRKELIG TYPE!!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære ViborgMand 

Nu ved jeg ikke hvormange Glædespiger du har haft kontakt til igennem årene, men det vil undre mig meget at nogle af dem har k.sendt ansigtbillede til dig.

Glædespigerne har omend ligeså meget brug for diskretion som du nok selv ønsker og derfor virker det for mig også lidt underligt at du efterspørger ansigtbillede, enten så tror du på de billeder der er lagt ud ellers springer du videre. Ville du forresten selv sende et ansigtsbillede til pigen hvis hun spurgte?

Rubert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Rubert skrev, for 22 minutter siden:

Kære ViborgMand 

Nu ved jeg ikke hvormange Glædespiger du har haft kontakt til igennem årene, men det vil undre mig meget at nogle af dem har k.sendt ansigtbillede til dig.

Glædespigerne har omend ligeså meget brug for diskretion som du nok selv ønsker og derfor virker det for mig også lidt underligt at du efterspørger ansigtbillede, enten så tror du på de billeder der er lagt ud ellers springer du videre. Ville du forresten selv sende et ansigtsbillede til pigen hvis hun spurgte?

Rubert

Det er selvfølgelig alt sammen rigtig nok men derfor kunne hun jo godt svare ordentligt og stille og roligt forklare ham det du skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Rubert skrev, for 1 time siden:

Kære ViborgMand 

Nu ved jeg ikke hvormange Glædespiger du har haft kontakt til igennem årene, men det vil undre mig meget at nogle af dem har k.sendt ansigtbillede til dig.

 

Det eksakte antal har jeg ikke, men der er da nogle der har. Men jeg spørger sådan set stille og roligt og så opfører hun sig som en idiot!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
maxmuld skrev, for 7 timer siden:

Tro mig du er så absolut ikke gået glip af noget.....

Tror jeg egentlig heller ikke, men kan du uddybe?? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig maxmuld.

Men er man til en lidt anderledes frisk GP som bare vil have masser af p.. så er det da en mulighed.

been there done that….next :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Frodige Ida skrev, den 19/6/2018 at 16:24:

Du ville få nogenlunde samme svar fra mig af hvis du bad om et ansigtsfoto. 

Tjah siger jo nok mest noget om dig så at du ikke bare kan sige "Nej desværre" og kommer videre i dit liv!!!!!!

Det er en ganske almindelig forespørgsel og ikke andet og hvis man bliver fornærmet over det, er det sikkert fordi man VIL være fornærmet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg kan godt forstå at hun ikke vil sende ansigts foto, hensyn til diskretion virker begge veje. Men måden hun formulerer sin annonce og svarer på SMS, gør at jeg ville styre uden om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også oplevet hende , fint nok sex men hold da så lige kæft hvor kan hun blive lidt for dum , så been  there Don that  og thats it  for mig  og der er da så mange andre seriøse piger til så dem vil jeg hellere bruge mine penge og tid på 

og vedr hygiejne må jeg sige at den var ok ved mit besøg 

Så jeg vil ikke anbefale hende , Sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...