Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville egentlig have prøvet Namphet idag, men hun var desværre syg :(

Istedet besøgte jeg en af de nye piger, Sammy i "det gule hus" på Rødovrevej, overfor Circle K / McD.
Hun lever helt op til billederne, og har et par fantastiske bryster, jeg må indrømme at jeg har svært ved at afgøre om de er ægte eller ej, men uanset hvad, så er de helt i top.
Jeg fik det sædvanlige, 1 times b2b for 1000. Hun er noget frækkere end mange af de andre på stedet, uden at det bliver for meget.
Hun er nem at tale med, taler lidt bedre engelsk end gennemsnitlige thaipiger på kortere besøg (hun bliver iøvrigt kun en måned).

Jeg kigger helt sikkert forbi igen inden hun stikker hjem.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, jeg tænkte bare at når du så omhyggeligt have undersøgt brysterne, så lå det lige for også at tjekke missen ud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Er brysterne ægte? 

Som jeg skrev i første indlæg er jeg i tvivl, der er ingen ujævnheder/ar såvidt jeg kan mærke, men de sidder så flot at jeg ikke tror mine egne øjne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
PaleWhale skrev, den 16/6/2018 at 23:16:

Jeg ville egentlig have prøvet Namphet idag, men hun var desværre syg :(

Istedet besøgte jeg en af de nye piger, Sammy i "det gule hus" på Rødovrevej, overfor Circle K / McD.
Hun lever helt op til billederne, og har et par fantastiske bryster, jeg må indrømme at jeg har svært ved at afgøre om de er ægte eller ej, men uanset hvad, så er de helt i top.
Jeg fik det sædvanlige, 1 times b2b for 1000. Hun er noget frækkere end mange af de andre på stedet, uden at det bliver for meget.
Hun er nem at tale med, taler lidt bedre engelsk end gennemsnitlige thaipiger på kortere besøg (hun bliver iøvrigt kun en måned).

Jeg kigger helt sikkert forbi igen inden hun stikker hjem.

 

 

Tak for den. Er hendes krop pæn - hendes mave ser ud til at have gået en god del photoshop på billederne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 43 minutter siden:

Tak for den. Er hendes krop pæn - hendes mave ser ud til at have gået en god del photoshop på billederne? 

Ja jeg synes hun er rigtig flot, der var ikke meget der sad forkert.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi og besøge hende igår aften til en halv times b2b med fransk.

Det var faktisk meget dejligt. Der var en hyggelig stemning fra start, fik mig et bad og lagde mig. Hun var meget fræk og pirrende. Er ikke særlig god til at fortælle om brysterne er ægte, men det tror jeg de er, de var ikke særlig hårde. 

Vender mig om og så starter det sjove. Lidt spansk, lidt fransk. Hendes fransk var okay, lidt blødt, men så længe der ikke er tænder så jeg glad. Herefter lavede hun en manøvre jeg ikke har oplevet før, hun sætte sig ovenpå og begyndte at grinde frem og tilbage indtil jeg kom.

 

Efterfølgende et bad mere og ud af døren. Alt i alt en god oplevelse, men må indrømme at jeg her dagen efter er ret panisk over den sidste manøvre da det var uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Mon ikke det går, så længe piben ikke var indenfor? :rolleyes:

Man er jo kun en mand når man ligger der på ryggen. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var piben sådan set ikke, så det altid noget, og ja lige i øjeblikket er det ikke hjernen der er i kontrol.

Det kan være det er min meget skrabede seksuelle erfaringer der gør det. Men tanken går netop mod worst case scenario for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Forstår slet ikke hvordan man kan være i tvivl om hvorvidt bryster er ægte eller fake.......har I aldrig befamlet ægte bryster? 

Sammy mener selv at de har fået hjælp, så jeg har ikke selv været forbi for at tjekke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey guys,

Havde en god tur forbi forleden.

Hun er lækker - hold nu fest, glat, varm mund, lækker krop og vel nok et par af de flotteste bryster jeg har set på en thai (undtaget Bibi og Nat) og fået svinget rundt i hovedet og en spansk vals omkring stangen. 

De bedste anbefalinger - dog lille smule overgearet/pjattet - men var vel i fantastisk humør 5555

Overvejer i skrivende stund om jeg skal finde en skøn Thai med stærke hænder og GFE potentiale - kom frisk med en PM så smutter jeg ud og tester 555 :-)

best og herlig søndag

Bambota

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi Sammy. Og sikket nogle bryster. De er helt fantastiske og størrelsen gør de næsten ikke kan være ægte. Men de føles virkelig ægte. Og man måtte tage godt fat i hende, også brysterne.

Hun er lidt overgearet og det er et professionelt knald, så ingen illusion om at man har forført hende. Men samtidig gjorde hun hvad jeg bad hende om, helt præcist, og det er også lækkert.

Så jeg fik hende om på ryggen, bad hende tage  benene op, og bad hende presse bryster hårdt sammen så de stod flot op i luften. Hun var stadig lid hyperaktiv, så jeg bad hende ligge helt stille inden stilling, men jeg bare kunne tage hende med den mest vidunderlige udsigt. 

God stemning fra start til slut, og sindsyg lækker krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Er der nogle der kan beredt om hendes kys? Med tunge, våde? Dybe? nok af dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er denne Sammy. Har besøgt hende i dag, og fuldstændig samme oplevelse som sidste anmeldelse jeg har skrevet af hende længere oppe i denne tråd. 

Helt utrolig lækker krop, den slags som jeg vil surfe nettet tyndt for at finde, og her ligger hun så og sutter på min pik. Men i lidt for højt tempo, og lidt for ivrig til at få mig til at komme så hun undgår at blive kneppet. Så her må man holde fast hvis man vil knalde. Og det gjorde jeg. Super mekanisk med en service mindede speed babe. Jeg var tilfreds, med mine 15 minutter som tømte mig fuldstændigt. 

Det mest personlige ved hende var at hun kunne huske mig fra sidst, på trods af,at det er 3 måneder siden. Hun kunne huske at jeg havde en aftale med en ven bagefter, og det er rigtigt. 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 22 timer siden:

...her ligger hun så og sutter på min pik. Men i lidt for højt tempo, og lidt for ivrig til at få mig til at komme så hun undgår at blive kneppet.

Super mekanisk...

...speed babe.

Det mest personlige ved hende var at hun kunne huske mig fra sidst...

Bortset fra det med kroppen, så lyder det ikke som nogen helhjertet anbefaling. 

Øv, jeg var ellers lige ved...

Ville du anbefale Milk fremfor Sammy?

For slet ikke at tale om den nye pige, Soda!

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Milk er bestemt dejlig. Måske mere indlevende end Sammy. Men Sammy er altså også ok, og har jo de der tunge dråbeformet bryster. Soda har jeg ikke besøgt, men foto er meget photoshoppet. Men derfor kan hun jo godt være køn alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Sammy igår. Køn og velskabt pige, med dejlige store velformede, og hjulpne, bryster. Kan tilslutte mig det positive der tidligere er skrevet, men kommer alligevel ikke igen. Årsagen er, at der var lidt for meget maskin-sex og "Yes darling" over det for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Var forbi Sammy igår. Køn og velskabt pige, med dejlige store velformede, og hjulpne, bryster. Kan tilslutte mig det positive der tidligere er skrevet, men kommer alligevel ikke igen. Årsagen er, at der var lidt for meget maskin-sex og "Yes darling" over det for mig. 

Helt enig, var der også i går, og jeg vender heller ikke tilbage. Ja, brysterne er store, men ellers var jeg ikke specielt imponeret over hendes krop.

Alt for meget snak og pjat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sjovt, at der på billede 2 er en design årbog fra '08. Det kunne tyde på, at billederne er af lidt ældre dato for Sammy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...