Hop til indhold
devilde

Søger gp der kun tager imod en enkelt gæst om dagen

Recommended Posts

Hej med jer,

 

Jeg søger en gp inden for en times kørsel af Århus, og som kun tager imod en enkelt gæst om dagen. Er der nogen der kan hjælpe? 

Mvh devilde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
devilde skrev, for 6 minutter siden:

Hej med jer,

 

Jeg søger en gp inden for en times kørsel af Århus, og som kun tager imod en enkelt gæst om dagen. Er der nogen der kan hjælpe? 

Mvh devilde 

Jeg kan ikke hjælpe dig. Men dit spørgsmål fik mig til at mindes SEM i Odense. Det var hendes koncept, omend hun vist afveg det af og til :) 

Jeg kan fint følge din tankegang. Et alternativ kunne være, at du fik tid som dagens første kunde? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
devilde skrev, for 10 minutter siden:

Hej med jer,

 

Jeg søger en gp inden for en times kørsel af Århus, og som kun tager imod en enkelt gæst om dagen. Er der nogen der kan hjælpe? 

Mvh devilde 

Må man spørge:” hvorfor det?”

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
devilde skrev, for 15 minutter siden:

Hej med jer,

 

Jeg søger en gp inden for en times kørsel af Århus, og som kun tager imod en enkelt gæst om dagen. Er der nogen der kan hjælpe? 

Mvh devilde 

Sugardating

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 9 timer siden:

Må man spørge:” hvorfor det?”

vh. Piraten

Jeg har været ved en tidligere som kun tog imod en om dagen og det var det bedste og mest indlevende sex som jeg har haft med en gp. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan ikke hjælpe dig. Men dit spørgsmål fik mig til at mindes SEM i Odense. Det var hendes koncept, omend hun vist afveg det af og til :) 

Jeg kan fint følge din tankegang. Et alternativ kunne være, at du fik tid som dagens første kunde? 

 

Takker :-) jeg er mest til sex om aften, så det kan være lidt svært :-) men kan være jeg skal prøve at bytte rundt. Jeg har blot haft bedst erfaring med gp som ikke havde mere end en kunde om dagen. Ved siden af arbejde/studie. Ikke sugardating, men næsten :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en del kvinder som kan efterleve det du ønsker men de skal nok ikke findes på Annoncelight hvor pigerne ofte ligger annoncer op flere gange dagligt og forventer mange besøg på hver enkelt dag. Ret din søgning mod Sexpiger eller  sugarbabes der kan de findes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
devilde skrev, for 11 timer siden:

Tak - men jeg kunne aldrig drømme om at besøge en gp som tilbyder uden kondom.

 

men fransk uden er vel i orden `???

prøv lige og se her....hivzonen.dk....så vil du opdage at bj giver samme risiko...

men må sige jeg har aldrig fået noget grimt hverken af hende eller andre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...