Hop til indhold
Guest Aros

Nina Århus C

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/showad/245751

Allerførst, billederne er ikke photoshoppede, billederne er af Nina, så helt ægte billeder. Du får det du ser på billederne, hverken mere eller mindre.

Jeg synes hun er en rigtig køn, naturlig pige, dejlig krop, helt naturlige bryster, faste, som de jo gerne er i hendes alder. 24 år tror jeg nok skal passe, sådan cirka.

Det var lidt et lille cirkus cirkus at få bestilt tid, skrev 2 timer før, jeg kunne bare komme, bare jeg skrev ½ time før, ok skrev en halv time før, hun skrev jeg bare kunne komme, da jeg så fik parkeret bilen i det dejlige charmerende ø-gadekvarter, så jeg der indkommet en sms om at jeg skulle skrive igen 10 min før, det blev så 5 min før, jeg blev så gennet hen til i en gade, hvor jeg har et godt besøg hos Vera  engang (https://annoncelight.dk/showad/238588 ) men jeg fik et husnummer der var på den anden side af gaden end hvor jeg besøgte Vera. Mødte dog pligtopfyldende frem der og fik så at vide at jeg skulle gå over gaden og hen til den ejendom hvor jeg havde besøgt Vera i sin tid, og så blev jeg lukket ind :D

Jeg købte ½ time til kr. 1000 med french kiss. Jeg startede med at bede om et bad, da det havde et lille dusin timer siden jeg sidst var i bad. 

Nina er en rigtig sjov pige, hun har Humor med stor H, hun griner og smiler hele tiden og er ude på sjov, når man sådan lige har følt hinanden lidt an, bogstavlig og billedelig talt, så kan man sagtes lave lidt sjov med hende også. Hun er ret så lattermild. Minder mig om en dansk pige jeg mødte på Grønnegade for hulens masse år siden, hun var også herlig humoristisk, husker stadig at hendes åbningsreplik da hun så mig - Hej Sveske, og så blev jeg kaldt sveske og havde en masse sjov med hende resten af den halve hyrdetime. Nå et sidespring.

Nina har altså et vindende væsen er min pointe, det har hun virkelig. Tror hun går ind i folk med træsko på.

I sengen er hun rigtig medlevende, har en dejlig krop og bryster der gerne vil leges med, hun opfordrer en kraftigt til dirty talk, normalt gør jeg ikke noget sådan, men hun lagde op til det og så gik jeg med på legen, det var rigtig god sex, og jeg kom lidt hurtigt, men hun havde også liret mig godt op inden.

Alt i alt kan et besøg hos Nina anbefales, og er hun optaget, så snup Vera, der er samme sted.

Går stadig med en fantasi med de to i en trekant, wauw :shock:

Karakter på en skala fra 1-10

Pigens udseende : 9

Sex : 9½

Lokale mv: 8

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
krillss skrev, Lige nu:

Lyder lækkert. Tak for en god andmeldelse.

Dirty talker hun selv en del?;)

Det var hende der startede, og jeg tror bestemt det er noget hun gerne gør en del, jeg synes hun gjorde en del, men jeg er normalt van til at GPerne ikke dirty-talker, da det ikke er noget jeg efterspørger, men jeg er da helt sikker på hun er mere end med på den, hvis det er noget du efterspørger ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 10 minutter siden:

Det var hende der startede, og jeg tror bestemt det er noget hun gerne gør en del, jeg synes hun gjorde en del, men jeg er normalt van til at GPerne ikke dirty-talker, da det ikke er noget jeg efterspørger, men jeg er da helt sikker på hun er mere end med på den, hvis det er noget du efterspørger ;)

 

Hvis hun er god til det, så er det ihvertfald et stort plus i min bog:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...