Hop til indhold
NewPunter

Goldenbabex Aalborg

Recommended Posts

Hun har haft en anden profil for kort tid siden på SD. Har skrevet lidt sammen med hende - hun virker lidt overlegen og er åbenbart en kræsen og dyr dame :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 1 time siden:

Hun har haft en anden profil for kort tid siden på SD. Har skrevet lidt sammen med hende - hun virker lidt overlegen og er åbenbart en kræsen og dyr dame :-) 

Ja, hun har svaret mig nu, men hun lyder virkelig også som en dum kælling, for nu at bruge de pæne fraser, så tror bare jeg dropper det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev lidt med hende og fik opfattelse af at hun forventer en der vil give hende en masse luxus uden hun ønsker at give noget igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 1 time siden:

Skrev lidt med hende og fik opfattelse af at hun forventer en der vil give hende en masse luxus uden hun ønsker at give noget igen.

Det var også det indtryk jeg fik, samtidig med at hun skrev meget nedladende tilbage til mig, så ved ikke rigtigt hvad hun forventer.

Jeg forventer i hvert fald at hun i det mindste snakker ordentligt til mig, hvis jeg skulle bruge tid og penge på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 5 timer siden:

Ja, hun har svaret mig nu, men hun lyder virkelig også som en dum kælling, for nu at bruge de pæne fraser, så tror bare jeg dropper det :)

Præcis samme opfattelse jeg fik fra hendes tidligere profil - meget arrogant og nedladende i tonen. Gjorde som dig - droppede det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 58 minutter siden:

Præcis samme opfattelse jeg fik fra hendes tidligere profil - meget arrogant og nedladende i tonen. Gjorde som dig - droppede det :-) 

Ja, jeg ved ikke lige hvem der er dum nok til at spilde tid på en forkælet trunte som hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 20 minutter siden:

Måske derfor hun har ændret profilnavn :-) 

Tænker jeg :) 

Har blokeret hende nu, men hun dukker nok op med e ny profil på et tidspunkt :P haha

Ville ellers gerne mødes med en lækker dulletype, som hende, men gider ikke den der lorteattitude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...