Hop til indhold
CJ69

Gadepige: Blond, slank neger - Scammer

Recommended Posts

Så en høj, slank neger-pige på Vesterbrogade. Krøllet lyst hår (farvet eller extensions). Slanke ben og god lille røv. Hende ville jeg så prøve - stor fejl.

 

Spurgte om pris: 800 kr. Sagde nej tak og ville køre, hvorefter hun holdt fast i bilen og spurgte mig hvor meget. Vi aftalte 500, som er standardpris på gaden.

Hun førte mig ned til Vester Søgade lige overfor Scandic Hotel, hvor folk hele tiden cyklede forbi. Ikke spor diskret.

Så ville hun have 700 kr. Jeg sagde vi havde aftalt 500. Jamen så ville hun have 600 - hun mente helt bestemt at jeg havde lovet 600. Jeg ville køre igen, men så afbrød hun mig og accepterede 500.

Om på bagsædet og gøres klar med vådservietter. Nu fik jeg at vide, at jeg slet ikke måtte røre hende. Hvis jeg ville røre ved hende, så ville det koste 700. Havde set hvilken retning det gik og sagde nej.

Fik 1 minut blow som var total uengageret og så skulle vi til sex. Først i en position, hvor jeg slet ikke kunne komme ind fordi hun pressede lårene sammen, så der var lukket. Så prøvede vi en anden position, med hende øverst - eller det vil sige, hun satte sig bare på mit skød og stønnede lidt - jeg var slet ikke inde i hende, hvilket jeg påpegede. Bade hende ride mig almindeligt - ville hun ikke, for hun ville ikke have at jeg kunne se hende da hun jo var genert (sagde hun uden bukser på midt i København). Så bade jeg hende lægge sig ned og ville prøve missionær. Det kunne hun ikke - hendes ben kunne kun blive adskilt med ca. 30 cm. ved fødderne. Mere end det så var hun overbevist om, at hendes ben ville brække. Sjovt nok kunne hun sagtens strække benene så meget at hun trykkede hornet på rattet og holdt det inde i 4-5 sekunder. Her blev jeg noget sur, og beskyldte hende for at snyde - det mente hun bestemt ikke. Hun kunne SLET ikke genkende det billede. Faktisk mente hun, at hun jo havde leveret alt, hvad der var aftalt. Men hun tilbød, at vi kunne tage på værelse i stedet - det kostede selvfølgeligt 1.000 kr. mere. NEJ TAK!

Seancen sluttede med, at jeg bad hende tage tøj på og gå tilbage (ca. 300 meter). Og jeg blev snydt for 500 kr. Det hele var et indøvet svindelnummer fra start til slut.

Så hvis man ser en slank, blond neger, som ser flot ud: Svindler - hold jer væk.

 

  • Synes godt om 4
  • Tak 8
  • Haha 2
  • Sørgelig 2
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt så er de afrikanske piger i Kbh kun ude på at snyde. Billig pris og så prøve at få flere penge, mens man ligger med bukserne nede :) Lad være :) 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre så benytter nogle piger sig af tricket med at love et og udføre noget helt andet. De har desværre nok erfaring med at går den så går den.....at fyren er nem at lokke så snart han har bukserne nede og har et stykke med bart i udsigt.

Men tak for at dele.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er ALDRIG forhandle pris. Få en pris, sig ja eller nej. Prisforhandlinger er ydmygende for pigerne og skaber dårlig stemning = dårlig behandling

mvh
balshoi

  • Synes godt om 7
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, 1 time siden:

Min erfaring er ALDRIG forhandle pris. Få en pris, sig ja eller nej. Prisforhandlinger er ydmygende for pigerne og skaber dårlig stemning = dårlig behandling

mvh
balshoi

Det er faktisk også min strategi, men netop denne gang tænkte det forkerte hoved, men jeg ville trods alt ikke betale 800 kr. for en tur i bilen - det er bare et scam. Men jeg skulle være kørt, for piger der scammer på prisen snyder også på service. Så min egen fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har enkelte gange prøvet en mørke piger fra Istedgade og senest var der alt andet end en succes, godt nok en tynd, smuk neger pige, men der slutter det gode... værken røre eller se og kun tante-kys som blow....

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyA skrev, for 6 timer siden:

Har enkelte gange prøvet en mørke piger fra Istedgade og senest var der alt andet end en succes, godt nok en tynd, smuk neger pige, men der slutter det gode... værken røre eller se og kun tante-kys som blow....

Jeg har nu aldrig bevæget mig ud på gaden. Men man kan også sagtens opleve den slags "indendørs". Jeg har således været ude for tre fusere. Kun Brenda på Hvidovrevej gav en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi gaden forleden. Hun har nu langt rødt hår (extentions). Men er stadig slank, lækker og neger, så burde være let at genkende.

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Dandey skrev, den 19/6/2018 at 12:58:

Nogen af de gadepiger som boller uden gummi? 

Helt sikkert du skal bare komme med det rigtige tilbud og de fleste kommer jo fra et kontinent hvor AIDS er udryddet så go for it!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg nappede en for 14 dage siden på en sidegade til istedgade - sød og servicemindet, lækker neger/mulat ca 25 år - mener jeg gav 600 uden forhandling af prisen - sød og smilende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello guys, 

@CJ69 

I am new in this forum but not new in Denmark and not new either in this business.

I've been reading all your comments and first of all please this "neger" word is a very offensive term to refer to any human being. I don't even think that is respecting one of the rules in EG that says "use a respectful and appropriate language to talk to each other".

About those "African on Istedgade"
Is nearly impossible for them to  give a good service working for pimps , forced, abused, humiliated and threatened as they we ALL KNOW they are . They belong to NIGERIAN MAFIA. 
Expecting a good experience from someone that is working on that conditions makes absolutely no sense. 
They become bitter an agressive and in a lot of cities in Spain (Barcelona/ Ramblas- Magaluf/Mallorca - Tenerife/playa de las Américas..long etc) 
They are considered "dangerous" 
I see the news about them in my country (Spain) and is a nightmare for the neighbors and tourists .

But anyway they are WOMEN and humans with rights. 

Yes you've been "cheated" 500 such a DRAMA .

I saw in Cape Verde where my roots come from guys buying girls just for giving them "FOOD" so fair...

I'm not trying to justify them but you know very well how this MAFIA business works and if you don't ,now you do. Walk a mile in her shoes before judging and when you do it at least don't call her "neger". 

And this comment generalising about "Africans" nothing to say about..... 

I just wanna ask  "RESPECT" 

And now you can try to burn me down too! 
Here I am to deal with it.

Have a good summer!! 

Kind Regards 

LADY BASTET
 -Black Panther-


 

20180701_155015.jpg

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

To Lady Bastet

I respect you, I respect your words, I respect African.

Said that you are in my opinion totally out of line when you say that CJ69 is offensive because he uses the word "neger". This is Denmark. We have been using the word "Neger" in a neutral way for hundred of years. We dont use is offensive. There is an offensive variant of the - however I will not write it here because I respect you. You should also respect the Danish language and culture. I acknowledge that there is a movement that the word for some people may be regarded offensive, and words as African or Afro American is put on the table to be political correct. That may also be very good but you can not change decades of tradition and habits with a finger snap. In my opinion CJ69 nor is racist or impolite. He just describes the fact (from his point of view - the African woman may have another).

You write "Yes you've been "cheated" 500 such a DRAMA ." As I read this I find that you humiliates CJ69. What is your thinking? Should he say "only 500 - I just give a shit" or what. He make an agreement and again from his point of view he didn't get the agreed upon service. The respect you request, you don't give back.

The topic about the African woman who obviously are owned and controlled by, quote "Nigerian Mafia" is of course very bad. I, and I am sure almost everybody in Denmark want this to stop. It is a very important issue, but how does it fit in in this review?  I really dont see the point. Is it an excuse for the woman who (again according to CJ69) cheated him or what. Is your thinking that if a man goes to this area and pick up woman must expect to "cheated" and just accept it because the mafia is controlling the women? in my opinion this is not sustainable. And although you write about a very important issue, where I and I believe also many other Danish men and women will support, I have difficulties to see the relevance in the CJ69 review.

Besides that I dont agree on how CJ69 in the beginning negotiate from 800 to 500. However, she accept, and then she must stand to the deal. Or she has the free choice to say no, and withdraw. Obviously she didn't do, and (again from CJ69 point of view) I can't see how he could do/should anything different.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dear @Gladmand ,

Thanks for sharing your point of view. 

Here is mine "again" 

Calling the word "neger" a Danish Tradition... No comments!

Here you have some extra info in your own language. It may help you to understand what I said

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Neger 

And of course he has to feel embarrassed to talk in a VERY OFFENSIVE  and IMPOLITE way.

I'm not out of line at all. This is Denmark and I hardly believe that people support this "racist" word an behavior. My experience in this country is totally on the other side and a very few "unpleasant" people is spreading this hate and propaganda. 

I'm still trying to find in which ways I was being disrespecting Danish culture and language.

 

500 DKR is what costs the life of a "neger" ...read between lines. You are the one trying to manipulate my words.

And one last thing, have manners. This thing u said "don't give a s*** " that's indeed being out of line.

People is smart enough to understand what I meant. 

I said what I needed to say and if you're gonna try to have "negative attention" please knock in another door. 

 

CASE CLOSED! 

All the best 

BLACK PANTHER 

20180703_164656.jpg

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

The fact that the customer got a bad service has nothing to do with the mafia or other matters.  It was still a bad service.  If all black street girls give bad service in DK..  Then why not avoid them.

Maybe it's also good for the girls, so they don't need to do a job they don't like.. 

 

About the word "neger"  I was surprised that somebody thought that it was a negative word. I immediately pushed the link to Wikipedia. ..to see if Wikipedia tells otherwise.... But nothing new here. It's not a negative word.  At least not in Denmark. Neger is NOT the Danish word for nigger.  Just to clear this. 

Let's all spend more good times with girls... And having fun in the summer! 

  • Synes godt om 3
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gladmand, du har da ret i at ordet neger har eksisteret i Danmark i en del år. Men det seneste årti er det vel blevet anset for nedsættende af de fleste. Sprog er en meget dynamisk størrelse både i ordvalg og udtale. Ord som åndsvag og mongol er for længst erstattet med udviklingshæmmet og downs syndrom uden de store sværdslag, så det kan vel heller ikke være så svært at sige afrikaner. Her på sitet er luder jo heller ikke velanset, tværtimod er de fleste glade for at skrive glædespige (gp). Iøvrigt synes jeg Lady Bastet holder en sober tone. Hun undlader at kalde nogen for racister, hvilket jeg heller ikke tror de er. Men hun beder blot om respekt. Jeg har selv oplevet at blive småhustlet, når jeg en sen aften har dinglet hjem ad Istedgade i en brandert. Jeg har hver gang kun bandet over mig selv, fordi jeg kun tænkte med pikken, og i dag holder jeg mig fra afrikanske piger på gaden. (Jeg bor midt på Vesterbro) 

De bedste hilsner Gerrard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Officeguy skrev, for 13 minutter siden:

 

I share a link and says this

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Neger 

 

Ordet opfattes i dag af nogle som racistisk eller nedsættende mens andre mener, at det er en neutral betegnelse.[2] Nogle sprogbrugere foretrækker ord som sort eller farvet, men heller ingen af disse ord er ukontroversielle.

 

 

So you are wrong.

Regards

Redigeret af LADY BASTET
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gerrard

Jeg kan ikke helt finde ud af om du og jeg er enige eller uenige vedrørende sprogbrug. Du skriver netop at sprogets udvikling er en dynamisk proces og det kræver altså en tidsmæssig faktor at tilpasse ændringer/udvikling i sproget. Jeg føler ikke at CJ69 på nogen måde er racistisk i hans ordvalg, så derfor synes jeg ikke at det er rimeligt at Lady Bastet farer så voldsomt i blækhuset.

Om hendes  tone er sober, det ved jeg ikke, men at poste billeder med våben og tudelige referencer til Black Panther, det synes jeg i den grad er at gå over stregen. Det er i den grad politisk på en måde som jeg mener slet ikke hører hjemme her.

Bedste hilsener

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gladmand, hun trækker jo netop ikke racistkortet. Bundlinjen bør være at man ikke bruger vendinger som objektet opfatter nedværdigende. Men det er klart at det kræver en omstillingsproces og en form for oplysning. Jeg kan iøvrigt ikke se hvorfor Black Panther kan være så kontroversielt, det har da været en tiltrængt fornyelse af kampen mod racisme.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trying to shoot me down accusing me to be "too political and violent" 

Good trick ! Go ahead,report! 

I can deal with it.

You can cut my voice here in this forum but NOWHERE ELSE.

 

 

Screenshot_20180702-232009_Google.jpg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...