Hop til indhold
prøvemanden

kender nogle hende her?+

Recommended Posts

Hvor henne er den det . Er der slet ingen der har besøgt hende ?? . Kan hun anbefales ??

https://annoncelight.dk/annonce/9809/blowjob-analsex

prøvemanden

hov beklager, set en som allerede har lagt en efterlysning....

beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, hun ser pivfræk ud og ligner skam også en, der har fundet ud af, at understellet ikke kun er til at tisse med :-).

Men er det ikke lidt risikabelt ligefrem at lade seancen filme? En sådan film kan havne mange steder :mrgreen: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende igår aftes. Ingen filmen. Men sikke da en fræk tøs. Eneste minus. Hun kysser ikke.

Jo, hun ser pivfræk ud og ligner skam også en, der har fundet ud af, at understellet ikke kun er til at tisse med :-).

Men er det ikke lidt risikabelt ligefrem at lade seancen filme? En sådan film kan havne mange steder :mrgreen: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende igår aftes. Ingen filmen. Men sikke da en fræk tøs. Eneste minus. Hun kysser ikke.

Må man spørge hvor henne i landet du besøgte hende? Var det hos hende eller hotel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan kun gi "Liderbassen" rat.... jeg var på besøg hos hende i tirsdag, hun er lækker pige, og foto af mig og hende er lagt ud på nettet, så alle kan se os, dog uden ansigt af mig hehe...

men vil man ikke se sig selv på nettet skal man nok passe på.... man ved aldrig hvad der bliver filmet... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan kun gi "Liderbassen" rat.... jeg var på besøg hos hende i tirsdag, hun er lækker pige, og foto af mig og hende er lagt ud på nettet, så alle kan se os, dog uden ansigt af mig hehe...

men vil man ikke se sig selv på nettet skal man nok passe på.... man ved aldrig hvad der bliver filmet... ;)

Var det hendes idé med billederne? ;) Ved du om hun kører ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderkal

Hej alle jer ;)

Jeg har lige kommenteret på en anden tråd ang. denne unge frække pige, da jeg igår var hos hende så ville lige dele min oplevelse med jer, og lige for at svare på et spørgsmål længere oppe, så bestemmer kunden selv, om det er med eller uden gummi til prisen :)

Her er hvad jeg skrev på den anden tråd:

Jeg var så heldig at være hos hende igår, og da jeg så jeg så tråden her ville jeg da lige give en kommentar med ;)

For det første er hun langt fra fake, faktisk lækre og frækkere i virkeligheden end på billeder.

Hun er rigtig nem at snakke med, og da jeg havde bestilt en time og kom efter der var gået et kvarter, sad vi bare og snakkede og grinede til jeg var klar igen, så det var rigtig behageligt. Især at finde en pige med sådan et udseende og noget mellem ørene :)

Ang. det med at hun filmer og tager billeder, så det jo op til kunden selv om dette skal ske? Og jeg har både fået min film og billederne idag, og kan kun sige at det er da et stort plus for det er da vildt frækt at se sig selv sammen med sådan en ung og fræk pige :) Jeg spurgte hende om hun ville bruge vidoerne på nettet, og det svarede hun ja til men lovede mig selvfølgelig at mit ansigt og andre kende tegn ville blive censureret, så man ikk kunne genkende mig, så det har jeg ihvertfald ikke noget problem med :) Jeg fandt hende faktisk på den side hvor det er at hun sælger film og billeder, og må indrømme at jeg har købt alt hvad hun har lagt op, og indtil videre er alle der inde censureret, så man ikk kan genkende personen. Så på det punkt er det intet at komme efter.

Så mit eneste råd til alle jer er: Skynd jer dog at få en aftale med hende! I vil ikk fortryde det ;)

Og når ja lige den sidste ting, der ingen bagmand :) Hun og hendes kæreste tænder begge på dette, så for dem er det en del af en stor fantasi. Og bare rolig han er ikk hjemme, når i er på besøg ;) De vidoer hun sælger hvor man ser hendes kæreste slikke hende ren, er med fyre hvor hun har aftalt det med på forhånd, så hendes kæreste ville være hjemme på besøgstidspunktet. Hvilket er noget jeg faktisk overvejer næste gang, for det kunne da være ret frækt at se en anden, gør rent efter sig hehe.

Men drenge besøg hende, der er intet at være bange for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

....Jeg fandt hende faktisk på den side hvor det er at hun sælger film og billeder ...
Vil du afsløre URL'en til hendes salgs-side på nettet?

Jeg synes ikke at kunne finde adressen i hendes annoncer på annoncelight ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du afsløre URL'en til hendes salgs-side på nettet?

Jeg synes ikke at kunne finde adressen i hendes annoncer på annoncelight ...

Det er inde på fliirti.dk og hendes profil hedder perfect

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ja, jeg har også set/læst annoncen med de frække tilbud og fotos fra den 19-årige lolitadoll. Jeg har endda også gjort mig den ulejlighed at oprette mig på flirtii.dk og sågar smidt 150 kr. i lortesiden for at få min nysgerrighed stillet omkring hendes videoer.

Hun er absolut fræk og sexet. Der er bare alligevel noget ved hele det setup, der frastøder mig. Er jeg virkelig den eneste, der har det sådan? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Tzatiki: "Der er bare alligevel noget ved hele det setup, der frastøder mig. Er jeg virkelig den eneste, der har det sådan? "

Nej, det er Du ikke :|

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Er der nogen der kan fortælle hvilke af hendes videoer der er frækkest?

Den der hedder kneppe dukke ser ud til at være fræk og er også den længste, men den bliver rated dårligst.

"Stuepige film med heldig Flirtii fan" ser også fræk ud

Hvilke skal man bruge sine coins på? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Er der nogen der kan fortælle hvilke af hendes videoer der er frækkest?

Den der hedder kneppe dukke ser ud til at være fræk og er også den længste, men den bliver rated dårligst.

"Stuepige film med heldig Flirtii fan" ser også fræk ud

Hvilke skal man bruge sine coins på? :-)

Hej, syntes du skal afvente, hun har fortalt at hun er ved at få hendes hjemme side op at køre, hvor du kan få filmene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...