Hop til indhold
Knægten

Bee Fredericia eller annie Århus

Recommended Posts

Guest Madspeter

Tag Bee I Fredericia 

Det er en sikker succes

Hun er sød, lækker og meget service venlig hvis man opfører sig pænt og lader hende styre processen. 

God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, for 53 minutter siden:

Tag Bee I Fredericia 

Det er en sikker succes

Hun er sød, lækker og meget service venlig hvis man opfører sig pænt og lader hende styre processen. 

God weekend 

Har besøgt bee før og damn hun er fantastisk men annie ser pænt godt ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anni ser interessant ud - omend jeg ikke lige forstår "Knus S" i slutningen af annoncen. Hvem forkorter Anni med et S? :D

Din efterspørgsel burde nok have været placeret under "efterlysninger" ;)

Prøver du Anni, håber jeg på en lille anmeldelse :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var ved Annie i sidste uge og ville ha skrevet en anmeldelse .... men det var en lidt hektisk uge for mig ... så nu kommer den her !!!

kan på INGEN måde anbefale hende Annie  Silkeborgvej 120.... det var  -   dødsyg -  ligegyldig minut baseret købesex af værste skuffe uden nogen indlevelse - INGEN smil og leg efter hun havde fået pengene - ingen rører og kysse babserne... eller meget lidt ... og finish soon finish soon .... my back hurt !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 minut siden:

jeg var ved Annie i sidste uge og ville ha skrevet en anmeldelse .... men det var en lidt hektisk uge for mig ... så nu kommer den her !!!

kan på INGEN måde anbefale hende Annie  Silkeborgvej 120.... det var  -   dødsyg -  ligegyldig minut baseret købesex af værste skuffe uden nogen indlevelse - INGEN smil og leg efter hun havde fået pengene - ingen rører og kysse babserne... eller meget lidt ... og finish soon finish soon .... my back hurt !!!

 

 

Okay det da lidt negativ retning men fair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 17 minutter siden:

Okay det da lidt negativ retning men fair

hihi... ja... der var heller ikke meget godt at sige .... jo så brugte jeg ikke de penge på kage og chokolade ... ;)

syntes dine penge er givet bedre ud et andet sted....

det er ikke nemt .... hehe ... :) 

når jeg skriver positive anmeldelser så bliver jeg anklaget for at være for positiv og når jeg skriver om dårlige oplevelser så er jeg en gammel sur mand 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...