Hop til indhold

Bee Fredericia eller annie Århus

Featured Replies

Skrevet

Tag Bee I Fredericia 

Det er en sikker succes

Hun er sød, lækker og meget service venlig hvis man opfører sig pænt og lader hende styre processen. 

God weekend 

Skrevet
  • Author
Madspeter skrev, for 53 minutter siden:

Tag Bee I Fredericia 

Det er en sikker succes

Hun er sød, lækker og meget service venlig hvis man opfører sig pænt og lader hende styre processen. 

God weekend 

Har besøgt bee før og damn hun er fantastisk men annie ser pænt godt ud 

Skrevet

Anni ser interessant ud - omend jeg ikke lige forstår "Knus S" i slutningen af annoncen. Hvem forkorter Anni med et S? :D

Din efterspørgsel burde nok have været placeret under "efterlysninger" ;)

Prøver du Anni, håber jeg på en lille anmeldelse :) 

Skrevet
  • Author

Når mente ellers jeg havde lagt den der ind men min fejl 

Og selvfølgelig kommer der det hvis det sker

Skrevet

Synes da godt nok hende Annie er noget, jeg ku blive bange for at rende ind i, i en mørk gyde. Specielt det første billede.. Spitting image? :D

Skrevet

jeg var ved Annie i sidste uge og ville ha skrevet en anmeldelse .... men det var en lidt hektisk uge for mig ... så nu kommer den her !!!

kan på INGEN måde anbefale hende Annie  Silkeborgvej 120.... det var  -   dødsyg -  ligegyldig minut baseret købesex af værste skuffe uden nogen indlevelse - INGEN smil og leg efter hun havde fået pengene - ingen rører og kysse babserne... eller meget lidt ... og finish soon finish soon .... my back hurt !!!

Skrevet
  • Author
thomas 123 skrev, for 1 minut siden:

jeg var ved Annie i sidste uge og ville ha skrevet en anmeldelse .... men det var en lidt hektisk uge for mig ... så nu kommer den her !!!

kan på INGEN måde anbefale hende Annie  Silkeborgvej 120.... det var  -   dødsyg -  ligegyldig minut baseret købesex af værste skuffe uden nogen indlevelse - INGEN smil og leg efter hun havde fået pengene - ingen rører og kysse babserne... eller meget lidt ... og finish soon finish soon .... my back hurt !!!

Okay det da lidt negativ retning men fair

Skrevet
Knægten skrev, for 17 minutter siden:

Okay det da lidt negativ retning men fair

hihi... ja... der var heller ikke meget godt at sige .... jo så brugte jeg ikke de penge på kage og chokolade ... ;)

syntes dine penge er givet bedre ud et andet sted....

det er ikke nemt .... hehe ... :) 

når jeg skriver positive anmeldelser så bliver jeg anklaget for at være for positiv og når jeg skriver om dårlige oplevelser så er jeg en gammel sur mand 

Redigeret af thomas 123

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.