Hop til indhold
lars1973

The Kitten / Liv Vejle i skoven - OK godkendt

Recommended Posts

I går først på eftermiddagen på vej fra Århus imod Sjælland stoppede jeg i Vejle for at mødes med Liv. 

Aftalen var at jeg skulle samle hende op og så skulle vi en tur i skoven - en form for piknik kan man kalde det...

Jeg har besøgt Liv før - dette var fjerde besøg. Første gang var rigtig god (og beskrevet med anmeldelse, 2 gang også OK, og tredje gang gik jeg inden vi kom i gang forbi hun var "træt"). 

Nå, men vi mødtes og fandt et sted i skoven. Ok diskret, og fik lagt tæppet ud. Liv var i fint humør. Jeg var godt liderlig og det at være udenfor gjorde det bare værre / bedre.

Hun startede på knæ foran mig og suttede pik og kugler inkl blid gagging og godt med savl. Det blev også til lidt slapping af hende med pikken. 

Og, det er det gode ved Liv - hun er totalt med på sådan noget. 

Så om på knæ med hende (og på med gummi) og så tog jeg hende bagfra. 

Og det var kicket fra at være ude i den frie natur ved jeg ikke, men jeg kunne ikke holde mig ret længe , så jeg fik hende vendt om (og af med gummiet) og så suttede hun mig til jeg kom i hendes mund / på hendes kinder. 

Jeg fik relativt hurtigt pakket sammen, afleveret hende og kørte videre. 

Bestemt en god oplevelse. Noget kort og kortere end jeg havde bestilt - men det er jo ikke hendes skyld, og jeg kunne ikke to gange denne dag. 

Der er skrevet meget forskelligt om Liv / the Kitten - og det meste giver nok mening alt efter hvor hun er i sit liv. 

Men, lige i går var det godt - og jeg er helt klar på mere dogging - men det bliver nok på Sjælland i stedet....

L

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...