Hop til indhold
Funlovingdude

BEDST til Prostata massage og strap-on

Recommended Posts

Hey

Ved godt der findes tråde om piger/kvinder der tilbyder det jeg søger MEN det er nærmest umuligt at danne sig et overblik over hvem der rent faktisk kan sit kram ... Så jeg søger nogen anbefalinger, hvem levere varen? ... Om hun ser stjerne godt ud er sekundært :-)

Hun må forresten også godt kunne levere et godt blow ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Min Strap-on debut fik jeg hos Sensia.dk i forbindelse med en dejlig Tantra session. Hun ved hvad hun laver og kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 16 timer siden:

Min Strap-on debut fik jeg hos Sensia.dk i forbindelse med en dejlig Tantra session. Hun ved hvad hun laver og kan anbefales.

Hej Mannings. Kan du fortælle lidt mere om hende? Kropstype, alder mm. Jeg er ret interesseret i det du beskriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 20 timer siden:

Min Strap-on debut fik jeg hos Sensia.dk i forbindelse med en dejlig Tantra session. Hun ved hvad hun laver og kan anbefales.

Var det bare den almindelige Tantra du valgte eller... ? :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Det er ca tre år siden jeg besøgte Sensia. Hun er vist oprindelig hollænder og har været tilknyttet TNT og hendes tantriske uddannelse udspringer så vidt jeg husker derfra. 

Jeg skrev til hende og spurgte efter en tre timers session, og vi aftalte at ringes ved for at afstemme forventningerne. Havde læst om hendes Fantasy sessioner, og havde lyst til at udforske mit rod chakra via prostatamassage og eller analstimulation med strapon. 

Hun er sød og frisk, husker hende som omkring 165-68 cm og sådan lidt tæt muskuløs type. Hun er på facebook hvor i kan se hendes ansigt. Hun er vel slut 30`erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funlovingdude skrev, den 15/6/2018 at 14:30:

Hey

Ved godt der findes tråde om piger/kvinder der tilbyder det jeg søger MEN det er nærmest umuligt at danne sig et overblik over hvem der rent faktisk kan sit kram ... Så jeg søger nogen anbefalinger, hvem levere varen? ... Om hun ser stjerne godt ud er sekundært :-)

Hun må forresten også godt kunne levere et godt blow ;-)

@Funlovingdude Har du fundet noget endnu? Er selv lidt interesseret i den del, men har ikke det store held :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
pussycatman skrev, for 7 timer siden:

Mit favorit er helt klart Whitney. Klart den bedste med stap-on, jeg endnu har prøvet, hun virker til at kunne lide det, og så er hun megafræk og samtidig meget behagelig at være sammen med. 

 

Jeg kan klart Tilslutte mig pussycatman whitney er også den bedste jeg har prøvet i den kategori, Er god til det og virker som om hun selv tænder på det, og så har hun den sprødeste stramme nougat farvede krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, den 17/6/2018 at 16:58:

Hun er sød og frisk, husker hende som omkring 165-68 cm og sådan lidt tæt muskuløs type. Hun er på facebook hvor i kan se hendes ansigt. Hun er vel slut 30`erne.

Primo 50 er mere korrekt :)
Derudover er jeg helt enig i din beskrivelse af Sensia :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...