Hop til indhold
just27fun

ADVARSEL: simonec95 Århus

Recommended Posts

Pas må med at give jeres nummer til denne profil, el. sende hende billeder af nogen slags da hun højest sandsynlig kun er ude på at afpresse jer senere!
Jeg lavede en IRL aftale med hende i nat om at mødes. Det første hun dog forsøgte på over sms var at få et frækt skype møde, som jeg afslog med det samme. men fik måske lidt kolde fødder og kom lidt til fornuft, og aflysningen blev da muligvis også accepteret.

En time senere begyndte hun dog at ringe helt vild, og til sidst tog jeg den, og så blev jeg ellers beskyldt for alt muligt af en der var meget fuld el. meget skæv!
Og så modtog jeg en sms om at hun og 2 af hendes kammerater i hvert fald vidste hvem jeg var og hvor jeg boede.
Og det var endda på trods af at jeg flere gange spurgte om, om hun så ikke kunne fortælle mig hvad jeg hed.

I stedet blev jeg beskyldt for at sende dickpics til 14 årige. På trods af at jeg aldrig nogensinde har været i kontakt med nogle 14 årige, el. nogensinde har sendt dickpics til nogen overhovedet!

Hun ringede i alt 13 gange.

2 af gangene med hemmeligt nummer, plus der ligger 3 beskeder på mobilsvar som jeg endnu ikke har aflyttet.

Profilen er naturligvis anmeldt, men der sker jo nok ikke det helt store fra SD!

https://sugardaters.dk/show?alias=simonec95

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...