Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg været sammen med et par unger piger fra sugardaters.dk. Det har været super godt. Været i dialog med mange flere.

Det som slår mig lidt er at en del faktisk hellere vil mødes i et solcenter til en quicky end det helt store setup med middage og hotelbesøg. Er det normalt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 26 minutter siden:

Nu har jeg været sammen med et par unger piger fra sugardaters.dk. Det har været super godt. Været i dialog med mange flere.

Det som slår mig lidt er at en del faktisk hellere vil mødes i et solcenter til en quicky end det helt store setup med middage og hotelbesøg. Er det normalt?

Kan du anbefale nogle unge piger der er klar på en hurtig tur i sol?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

De fleste af de unge piger, vælger noget - hvor det bare er ind- og ud (på flere måder) derfor et solcenter, 20 min. og så har de XXXX kroner i lommen til weekends bytur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror også det er meget normalt til de piger som gerne bare hurtigt vil tjene lidt penge

 

Men har nu haft nogle ret frække oplevelser med nogle fra sugardaters i solcentre

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 54 minutter siden:

Tror også det er meget normalt til de piger som gerne bare hurtigt vil tjene lidt penge

 

Men har nu haft nogle ret frække oplevelser med nogle fra sugardaters i solcentre

Hende jeg gerne ville møde i sol har ikke været på i en uge, selvom hun normalt er på dagligt.

Hvis du er i Nord/Midtjylland har du så nogen du kan anbefale?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...