Hop til indhold

Advarsel: Carocarolossi, Nivå

Featured Replies

Skrevet

Har en annonce med, at hun søger at interviewe en SD, til brug for hendes studentereksamen. Ville gerne hjælpe, og skrev til hende. Hun spurgte efter mere om mig, som baggrund. Da jeg spurgte om eksempler på det, hun gerne ville vide, og som ikke står i min profil, blev jeg blokeret.

Det kan godt være en fake profil, eller scammer, der søger at få oplysninger ud af SD'ere.

Skrevet
Pogo skrev, den 15/6/2018 at 13:08:

Har en annonce med, at hun søger at interviewe en SD, til brug for hendes studentereksamen. Ville gerne hjælpe, og skrev til hende. Hun spurgte efter mere om mig, som baggrund. Da jeg spurgte om eksempler på det, hun gerne ville vide, og som ikke står i min profil, blev jeg blokeret.

Det kan godt være en fake profil, eller scammer, der søger at få oplysninger ud af SD'ere.

Lige nu er alle gymnasieelever lagt ned eksamen ... Lyder mærkeligt hvis der skulle skrives opgave nu.

Derimod har der være mange projekter på universitetsstudier  om sugardating og det har været professionelt 

Skrevet

Alene hendes navn burde virke afskrækkende. Caro betyder kød, og når det står dobbelt, bliver det nok en "fed" oplevelse :D

Skrevet
Borende X skrev, for 57 minutter siden:

Alene hendes navn burde virke afskrækkende. Caro betyder kød, og når det står dobbelt, bliver det nok en "fed" oplevelse :D

På hvilket sprog?

På italiensk betyder det "kære" og på spansk betyder det "dyrt".

Du tænker på carne.

Redigeret af NewPunter

Skrevet
NewPunter skrev, for 5 timer siden:

På hvilket sprog?

På italiensk betyder det "kære" og på spansk betyder det "dyrt".

Du tænker på carne.

På latin – 3. bøjn. f.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.