Hop til indhold
Pogo

Advarsel: Carocarolossi, Nivå

Recommended Posts

Har en annonce med, at hun søger at interviewe en SD, til brug for hendes studentereksamen. Ville gerne hjælpe, og skrev til hende. Hun spurgte efter mere om mig, som baggrund. Da jeg spurgte om eksempler på det, hun gerne ville vide, og som ikke står i min profil, blev jeg blokeret.

Det kan godt være en fake profil, eller scammer, der søger at få oplysninger ud af SD'ere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Pogo skrev, den 15/6/2018 at 13:08:

Har en annonce med, at hun søger at interviewe en SD, til brug for hendes studentereksamen. Ville gerne hjælpe, og skrev til hende. Hun spurgte efter mere om mig, som baggrund. Da jeg spurgte om eksempler på det, hun gerne ville vide, og som ikke står i min profil, blev jeg blokeret.

Det kan godt være en fake profil, eller scammer, der søger at få oplysninger ud af SD'ere.

Lige nu er alle gymnasieelever lagt ned eksamen ... Lyder mærkeligt hvis der skulle skrives opgave nu.

Derimod har der være mange projekter på universitetsstudier  om sugardating og det har været professionelt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alene hendes navn burde virke afskrækkende. Caro betyder kød, og når det står dobbelt, bliver det nok en "fed" oplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 57 minutter siden:

Alene hendes navn burde virke afskrækkende. Caro betyder kød, og når det står dobbelt, bliver det nok en "fed" oplevelse :D

På hvilket sprog?

På italiensk betyder det "kære" og på spansk betyder det "dyrt".

Du tænker på carne.

Redigeret af NewPunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 5 timer siden:

På hvilket sprog?

På italiensk betyder det "kære" og på spansk betyder det "dyrt".

Du tænker på carne.

På latin – 3. bøjn. f.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...