Hop til indhold
Rvm17

Kvinde søger byttehandel

Recommended Posts

Jeg havnede på sofaen - og faldt i søvn. Vågnede igen for sent til at køre i Sydhavnen. Men bare rolig I skal nok høre fra jeres mand i felten :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, den 15/6/2018 at 08:16:

Har nogen hjulpet denne milf med hendes kolonihavehus ?

https://annoncelight.dk/showad/248943

Har hun noget at bytte med ???

Der står da specifikt at hun ikke skal have hjælp, men kun bytter for kontanter......

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sjældent en GP er så krævende i forhold til sine kunder - men det er jo også selveste Sharon Stone. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg ved hvem hun er, da jeg har 'mødt' hende i swingerklub for et tykke tid siden. vi ( min veninde og jeg ) var ikke sammen med hende, men hun var en flot og fræk kvinde.

Hendes ansigt mindede faktisk lidt om Sharon Stone.

Jeg vil ikke sige mere, udover at hun er høj med gode former, og I får ikke hendes profil navn - man er vel en slags 'gent.'!

Desværre er jeg for 'moden' til et besøg hos hende, men jeg kan godt lide hendes set-up :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da ikke noget usædvanligt i det.

Koden er: Jeg har en fisse, og du har en stor stivert. Da din stivert er meget mere insisterende (læs: synlig) end min fisse, kan jeg vel også få en kontant kompensation.

Det er vistnok kerneprincippet i prostitution. Eller har jeg misforstået noget?

Iøvrigt er der en gammel, men meget sjov streng herinde, der hedder "bytte, bytte købmand", hvor der er mange gode ideer til, hvordan man kan udveksle "tjenester" med hinanden – noget i retning af: Har du et par solide vinkeljern, der kan få min seng til at holde op med at knirke, så skal du som den første få lov til at afprøve dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

X - du har helt klart fat i en del af koden :)))

Men. hvorfor har vi mænd brug for at flyve fra blomst til blomst med vores store diller  og bestøve :)) 

Her er det vist at lovene om udbud og efterspørgsel går at kvinderne pludselig kan være berettiget til et vinkeljern eller to til deres knirkende seng, eller økonomi :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, den ‎15‎-‎06‎-‎2018 at 09:04:

Jeg lyttet også lige med. Hvis ikke jeg kører ned til Sydhavnen, kan det være at jeg besøger hende i kolonihaven :-) 

Noget nyt om Sydhavnen? Jeg har desværre været indlagt i 3 dage på hospitalet så har ikke haft mulighed for at checke det ud derude....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nicegent2 - respekt for din diskretion, men kan du afsløre om hun er 30 - 40 eller 50 år ?

Gode former - er det som i temlig buttet ?

Så du nogen tatoveringer og/eller piercing ?

Er hun en flot Dame eller en rå tøs ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi et par gange : )

https://www.eroguide.dk/forum/topic/93269-kvinde-bytter-sex-for-penge/

Kan tilføje at hun tager kærligt imod med alle hendes frække huller og det er en fornøjelse at tage hende "naturel" : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja i hendes kolonihavehus, men ikke på Sydhavnen. Hun er en stor pige 180 cm og mindst 83 kg.. hun er vild med pik og sperm så gem gerne en god ladning til hende ..... Et besøg var fint, men jeg stopper der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer.

Som lovet er her en anmeldelse af "Sharon Stone" fik sku ikke fat i hvad hun hed rigtigt.

Mødte hende i hendes lille hus, som ligger diskret.

Hun var en super lækker quinde, med flotte former, og en fræk indstilling til mødet. Hun var på med det samme og kyssede dybt, og lagde straks op til fræk leg. Hun var våd og klar, og smagte dejligt frisk, og har en fræk stor klit, som nyder at blive slikket. Hun tog den i alle huller, helt i bund, og pressede en stor dildo op i fissen, da hun fik den hårdt i røven. Hun sagde ikke nej til noget, og nød vist turen, lige så meget som mig selv. Hun sprøjter frækt, med den rette teknik. Alt i alt en super oplevelse til prisen. Hun er afklaret med hendes lille forretning, og nyder det lige så meget som kunderne.

Det kunne meget nemt tænkes at jeg vendte retur, og muligvis med et par allierede, da hun sagtens ku klare mere end jeg kunne præstere.

Nyd hende, men pas på ikke at blive ædt råt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var en super lækker quinde, med flotte former”........tjaaeee - imø er hun en 7/10 milf, men helt klart lækkert at gennempule en dansk pige øko i alle huller : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...