Hop til indhold
Guest R KH

Liderligt Par

Recommended Posts

Guest Mester75
MushRoom skrev, for 17 minutter siden:

Har haft en dejlig samtale med dette par og kan fornemme på samtalen at de gør det af lysten. Det er sgu sjælden og ramme ind i nogen som gør det primært af lyst og prisen er lige for alle. 

Også min fornemmelse. De er rigtig flinke, og den kvindelige halvdel af parret giver et fantastisk blowjob. Jeg bliver erotisk opstemt hver gang jeg ser en bil magen til deres i trafikken. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
Mester75 skrev, den 24/6/2018 at 18:42:

Også min fornemmelse. De er rigtig flinke, og den kvindelige halvdel af parret giver et fantastisk blowjob. Jeg bliver erotisk opstemt hver gang jeg ser en bil magen til deres i trafikken. ;)

He he - jeg tog mig selv i at kigge hvad de koster på Bilbasen ... men enig jeg er også klar til mere og flere runder i den bil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
Kinky fyr skrev, den 27/6/2018 at 23:55:

Hej par

Hvor annoncerer I når I kan træffes

Se trådens start - annoncelight !

jeg må snart afsted igen - har tænkt på den runde mange gange - den varme tunges første berøring .... grrr snart snart snart !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun bakke 100% op om trådstarters yderst positive anmeldelse.
Intet mindre end et FANTASTISK blowjob! Muligvis det bedste, jeg har fået. Nogensinde.
Sød og dejlig kvinde, der virkelig lader til at elske at give oralsex. Hænder, læber og tunge alle de helt rigtige steder og så har hun ikke travlt med at få en til at komme. Hvis hun ville, kunne det have været overstået på 2 minutter, men hun holder pænt en lille pause, når man beder hende om det, så man kan få endnu mere nydelse ud af det.
Og så er både hun og manden behagelige og helt afslappede. Så ingen grund til at frygte interaktionen med manden til at starte med : )
Det bliver bestemt ikke sidste gang, jeg skal prøve det. Jeg er stadig helt rundtosset efter jeg er kommet hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop mødt hende og hendes mand. De er to søde personer. Og drenge. Hun giver det bedste bj ever. Tro mig :0). Og nej man ikke slikke hende kun bj. Det foregik i Tilst, på en løbetur. Den bedste løbetur ever:0))

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 3 timer siden:

Nej det er så ikke det bedste ever

ja de er røv dårlig til at svare på sms’er 

Er da ked af hvis du har haft en dårlig oplevelse, vi har før oplevet at der er nogle der ikke får vores sms'er som vi sender tilbage. Kan du ikke prøve at sende en SMS så vi kan se om det er problemet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligt par skrev, for 10 timer siden:

Er da ked af hvis du har haft en dårlig oplevelse, vi har før oplevet at der er nogle der ikke får vores sms'er som vi sender tilbage. Kan du ikke prøve at sende en SMS så vi kan se om det er problemet. 

Jeg sagde ikke det var en dårlig oplevelse, kun at det ik er det bedste....

ang. Problem med sms retur, så er det noget i har døjet med længe, så måske en ny mobil eller slette ind/ud bakke

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 19/7/2018 at 08:30:

Jeg sagde ikke det var en dårlig oplevelse, kun at det ik er det bedste....

ang. Problem med sms retur, så er det noget i har døjet med længe, så måske en ny mobil eller slette ind/ud bakke

Jeg prøvede så engang at jeg ikke modtog alle sms'er. Det lå så ikke ved telefonen. Da jeg skiftede selskab og dermed simkort var problemet løst. Hor problemet lå ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - har nu sendt 2 SMS og 1 besked her uden respons - øv, men er også kendt for at være lidt utålmodig - men håber at høre fra dem - det skal da så meget prøves ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, 1 time siden:

Hmm - har nu sendt 2 SMS og 1 besked her uden respons - øv, men er også kendt for at være lidt utålmodig - men håber at høre fra dem - det skal da så meget prøves ;)

Annoncerer de i dag? Hvis ikke, kan du jo ikke forvente, at de skal svare på sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 6 timer siden:

gad vide om de er stoppet? Fik aldrig prøvet en tur :(

 

Duppen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tror de holder sommerferie :biggrin:

Vi holder bare sommerferie :) vi kører igen i næste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
Liderligt par skrev, den 26/7/2018 at 20:53:

 

Vi holder bare sommerferie :) vi kører igen i næste uge. 

Dejligt at vide - vi skal vist have en aftale i kalenderen - jeg har virkelig haft mange omgange DIY ved tanken om forrige møde - vi må lige skrive sammen, hvis ikke kalderen allerede er fuld :-) ... frække tanker herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligt par skrev, den 26/7/2018 at 20:53:

 

Vi holder bare sommerferie :) vi kører igen i næste uge. 

Hvor forventer i at køre henne, har hørt og læst meget og nu må jeg vist heller selv få oplevelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil blot supplere her. Havde fornøjelsen af at møde liderligt par lidt udenfor Vejle. Jeg kan tilslutte mig alle de positive bemærkninger. De er yderst behagelige og ligetil. Hun er en værre frækkert som kan lide det hun laver, og det kan mærkes at hun har øvet sig i at behandle en mands kæreste eje med respekt - hun er en dygtig pige.

Selve situationen er også ret fræk hvis man er til lidt offentlig halløj, især når en nidkær dame fra Vejle kommune insisterer på at vimse rundt udenfor og bruge ualmindelig lang tid på at soignere den udvalgte rasteplads mens man bliver serviceret inde i bilen.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
Liderligt par skrev, den ‎26‎-‎07‎-‎2018 at 20:53:

 

Vi holder bare sommerferie :) vi kører igen i næste uge. 

Mon man kan være så heldig at jeres tur går til Silkeborg området engang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...