Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tilbragte en time med Emilly i onsdags, hun er lige så dejlig som hun plejer at være. Lyden er slået fra på hendes telefon, men man kan alligevel høre der er rigtig mange opkald.

Hvis du bliver ved med at sende sms'er tror jeg du får et svar. Hun er værd at vente på

God fornøjelse

Mvh
Balshoi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Husven og mere til.. skrev, for 8 minutter siden:

Hun ser fræk ud :-) 

Men meget billigt for SF og anal... kun 600 kr.

Hun er fantastisk. Prøv blot at søg på anmeldelser herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Husven og mere til.. skrev, for 5 minutter siden:

Men meget billigt for SF og anal... kun 600 kr.

Emilly er alle pengene værd - og mere til, men hendes billeder er ikke opdaterede. Hun er en petit pige med godt udseende, sød, imødekommende og dejlig der leverer til top karakter. Men der er røget et par kilo på siden de fotos fra annoncen blev taget

Stadig top anbefaling herfra

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhhh ... en GP som tilbyder 15 min mega. De fleste tilbyder alt på 15 min og så tillæg for mega (Really?! Hvordan når man alt på 15 min?) - og når jeg nu ofte bare har lyst til mega.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh..En græker.

Har aldrig været nede og prøve piger i den del af Europa..

Det kunne være spændende. Piger fra Middelhavet spiller ofte "Hard to get" men når de først slår sig løs på et lagen, så...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biot skrev, for 13 timer siden:

Hej er hun endnu her Kbh ? Hvornår rejse hun hjem da har forsøgte sms men uden svar 

Emilly er her stadig, men rejser hjem i næste uge. Min varmeste anbefaling. Hvis du kan nå at besøge hende ønsker jeg dig god tur, hun er i høj grad et besøg værd - GFE i topklasse

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
biot skrev, den 20/7/2018 at 11:48:

Hej nej for hendes nummer er sluk ?

Hej Biot, Emily er i Danmark igen, jeg håber for dig at du kan nå et besøg denne gang. Hun er lige så dejlig som hun plejer at være

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop besøgt Emilly. Ville gerne have lidt anal sex og hun har jo rigtige gode reviews.

hun åbnede døren i det rene ingenting, sød og lækker så ingen problem med begejstringen. Ville have en time med anal men hun sagde med det samme at det kom meget an på størelsen, så jeg nedgraderede til 1/2 time til 1000. Hun oplyste at såfremt vi ikke kom til det anale ville hun give 300 retur.

smed mig på snegen og hun startede på en gang bj, dejligt og der gik desværre ikke længe før hun sagde med smil at den ville hun ikke have bagi. Men alt med godt humør og smil. 

Slikkede hende, så lidt omvendt cowboy, så lidt missionær så lid cowboy og så sagde hun at hun ville have den i munden.

tog kondom af og gav mig et rigtig dybt bj hvor jeg tilsidst kom i munden på hende, med en mega ladning. Hun slugte ikke, men var godt fyldt op.

et øjeblik efter gik hun ud og kom retur med 300kr og vi small talkede lidt, ca. 1/2 time og en dejlig søndag var godt begyndt

lækker pige, sød, smager godt, ikke dum, højt service niveau

mangler bare en der kan tage kalorius alvorligt i 2eren, men jeg forsøger videre, for når man er til små slanke piger så er udvalget ikke så stort

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...