Hop til indhold
DK666

Hvad kan man forvente?

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos Foxy ved hasselager/Århus for ikke alt for længe siden. Utroligt skuffende oplevelse.

Hun satte sig på sengen, vi aftalte pris, og så smed jeg tøjet. Hun tog sin dildo og legede med den, hun ville så have at jeg slikkede hende på brysterne imens, indtil hun kom (siger hun). 

Fortæller hende at jeg gerne vil have et blow job, hvor hun så begynder at slikke på hovedet som var det en klitoris hun skulle massere, hun suttede ikke engang ned over hovedet, og så spyttede hun ellers på den som var den aldrig blevet vasket. 

Jeg mistede rejsningen og tog skuffet hjem. 

 

 

Hvad kan jeg forvente andre steder? Er det lige ringe? Viser de virkelig ikke mere engagement pigerne?

Måske er det bare standarden, at jeg skal vide og fortælle helt ned til mindste detalje, hvad jeg gerne vil have? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK666 skrev, for 1 time siden:

Jeg var på besøg hos Foxy ved hasselager/Århus for ikke alt for længe siden. Utroligt skuffende oplevelse.

Har du et link til hende? Eller hvor fandt du hendes annonce ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stor forskel på pigerne, prøv at læse lidt rundt herinde, så får du et indtryk af, hvad de andre mænd oplever, og hvad du ca kan forvente hvor. Jeg skriver ca, fordi kemi, attitude mv spiller en stor rolle i dette spil, alle kan ikke få det samme hos den samme pige ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 25 minutter siden:

Der er stor forskel på pigerne, prøv at læse lidt rundt herinde, så får du et indtryk af, hvad de andre mænd oplever, og hvad du ca kan forvente hvor. Jeg skriver ca, fordi kemi, attitude mv spiller en stor rolle i dette spil, alle kan ikke få det samme hos den samme pige ;-) 

Men desværre skal man betale det samme for de enkelte ydelser - kemi, attitude eller ej. Nogle får meget for pengene - andre får mindre for samme beløb.

RIMELIGT!!!    ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Liv skrev, for 30 minutter siden:

Der er stor forskel på pigerne, prøv at læse lidt rundt herinde, så får du et indtryk af, hvad de andre mænd oplever, og hvad du ca kan forvente hvor. Jeg skriver ca, fordi kemi, attitude mv spiller en stor rolle i dette spil, alle kan ikke få det samme hos den samme pige ;-) 

Pressis , Jorden er ikk altid rund :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 23 minutter siden:

Men desværre skal man betale det samme for de enkelte ydelser - kemi, attitude eller ej. Nogle får meget for pengene - andre får mindre for samme beløb.

RIMELIGT!!!    ;)

Ja, eller nogle får det de betaler for, andre får langt mere ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Ja, eller nogle får det de betaler for, andre får langt mere ;-) 

Og så er vi nogle der slet ikke betaler :P

Med mindre man regner ud hvad det koster at traktere en af sine elskerinder :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 timer siden:

Der er stor forskel på pigerne, prøv at læse lidt rundt herinde, så får du et indtryk af, hvad de andre mænd oplever, og hvad du ca kan forvente hvor. Jeg skriver ca, fordi kemi, attitude mv spiller en stor rolle i dette spil, alle kan ikke få det samme hos den samme pige ;-) 

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan vil du gerne mødes af en fyr der kommer på besøg hos dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 timer siden:

Der er stor forskel på pigerne, prøv at læse lidt rundt herinde, så får du et indtryk af, hvad de andre mænd oplever, og hvad du ca kan forvente hvor. Jeg skriver ca, fordi kemi, attitude mv spiller en stor rolle i dette spil, alle kan ikke få det samme hos den samme pige ;-) 

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan vil du gerne mødes af en fyr der kommer på besøg hos dig?

 

hvordan er den perfekte kunde, kunne jeg også spørge. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK666 skrev, for 4 timer siden:

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan vil du gerne mødes af en fyr der kommer på besøg hos dig?

hvordan er den perfekte kunde, kunne jeg også spørge. :-)

Næ, det er da ikke et dumt spørgsmål, synes jeg, men svært at svare entydigt på. Måske er det den ene gør helt fint, men hvis næste gæst gør det samme, så er det ikke.... det handler igen rigtig meget om kemi...... jeg kan også en lang liste over ting, der i hvertfald ikke er befordrende for et godt besøg ;) 

Overordnet vil jeg gerne mødes åbent og fordomsfrit, og med respekt for mig (både min person, mine ønsker og mit privatliv). Jeg sætter (generelt) pris på gode manerer; kom til den tid vi har aftalt, parker det anviste sted, så jeg kan guide dig diskret til mit hus, tag skoene af, lad være med at spørge hvad jeg rigtigt hedder og hvor jeg bor, ikke tinge om prisen og ikke diskutere hvorvidt du skal vaske pikken eller hvorfor jeg ikke vil ha fingre i fissen ;) Og når det hele er slut, lad venligst være med at springe ud af sengen, som om jeg har byldepest. Hvis du skammer dig over at købe sex, så lad være...

Typer der mener de er bedre, pænere, mere lækre, bedre udrustet end mine øvrige gæster slukker alt i mig. Og folk, der ikke har forstået præmissen for købesex...

Jeg håber du blev klogere, men husk at du kan få ti andre forklaringer, fra ti andre piger ;) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK666 skrev, den 14/6/2018 at 20:08:

Hvad kan jeg forvente andre steder? Er det lige ringe? Viser de virkelig ikke mere engagement pigerne?

Måske er det bare standarden, at jeg skal vide og fortælle helt ned til mindste detalje, hvad jeg gerne vil have? 

Det er slet ikke så ringe på de "rigtige" steder. Du skal bare finde det rigtige. Og det kan du bl.a. herinde på EG.

Jeg skal ikge læge skjul på, at det "rigtige" sted nok er hos en dansk kvinde, og hvis hun er i det modne segmernt, kan det simpelthen ikke gå galt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK666 skrev, den 14/6/2018 at 20:08:

Jeg var på besøg hos Foxy ved hasselager/Århus for ikke alt for længe siden. Utroligt skuffende oplevelse.

Hun satte sig på sengen, vi aftalte pris, og så smed jeg tøjet. Hun tog sin dildo og legede med den, hun ville så have at jeg slikkede hende på brysterne imens, indtil hun kom (siger hun). 

Fortæller hende at jeg gerne vil have et blow job, hvor hun så begynder at slikke på hovedet som var det en klitoris hun skulle massere, hun suttede ikke engang ned over hovedet, og så spyttede hun ellers på den som var den aldrig blevet vasket. 

Jeg mistede rejsningen og tog skuffet hjem. 

 

 

Hvad kan jeg forvente andre steder? Er det lige ringe? Viser de virkelig ikke mere engagement pigerne?

Måske er det bare standarden, at jeg skal vide og fortælle helt ned til mindste detalje, hvad jeg gerne vil have? 

Hvis det er den Foxy jeg tro det er. Så er du ikke den eneste som er blevet skuffet. Så op på hesten igen:)  det ikke dig som er noget galt med når det er hende du har besøgt.

Find pige og se om hun som har flere gode anmeldelser. Så undgår man de værste dårlig oplevelser. Vær meget ops. på ens mavefornemmelser ved kontakt med pigen. Er man det mindste i tvivl om det er den rette så drop det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Næ, det er da ikke et dumt spørgsmål, synes jeg, men svært at svare entydigt på. Måske er det den ene gør helt fint, men hvis næste gæst gør det samme, så er det ikke.... det handler igen rigtig meget om kemi...... jeg kan også en lang liste over ting, der i hvertfald ikke er befordrende for et godt besøg ;) 

Overordnet vil jeg gerne mødes åbent og fordomsfrit, og med respekt for mig (både min person, mine ønsker og mit privatliv). Jeg sætter (generelt) pris på gode manerer; kom til den tid vi har aftalt, parker det anviste sted, så jeg kan guide dig diskret til mit hus, tag skoene af, lad være med at spørge hvad jeg rigtigt hedder og hvor jeg bor, ikke tinge om prisen og ikke diskutere hvorvidt du skal vaske pikken eller hvorfor jeg ikke vil ha fingre i fissen ;) Og når det hele er slut, lad venligst være med at springe ud af sengen, som om jeg har byldepest. Hvis du skammer dig over at købe sex, så lad være...

Typer der mener de er bedre, pænere, mere lækre, bedre udrustet end mine øvrige gæster slukker alt i mig. Og folk, der ikke har forstået præmissen for købesex...

Jeg håber du blev klogere, men husk at du kan få ti andre forklaringer, fra ti andre piger ;) 

Hæhæ, hvis man da ellers kan finde frem til dig :D. Du husker sikkert nok ..........  men det behøvede jo ikke være din fejl :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 44 minutter siden:

Hæhæ, hvis man da ellers kan finde frem til dig :D. Du husker sikkert nok ..........  men det behøvede jo ikke være din fejl :P

Haha, jeg tænkte sjovt nok lige på dig, da jeg skrev indlægget. Du har nok rekorden i at fjolle rundt (hvis man ser bort fra @Findus, der smed en bakke sushi ude foran, så vi måtte ud og redde middagen :D), men det gik jo alligevel, og bekræfter bare teorien om, at det den ene ikke kan slippe afsted med, kan en anden sagtens ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, den 15/6/2018 at 21:15:

Hvis det er den Foxy jeg tro det er. Så er du ikke den eneste som er blevet skuffet. Så op på hesten igen:)  det ikke dig som er noget galt med når det er hende du har besøgt.

Find pige og se om hun som har flere gode anmeldelser. Så undgår man de værste dårlig oplevelser. Vær meget ops. på ens mavefornemmelser ved kontakt med pigen. Er man det mindste i tvivl om det er den rette så drop det.  

Det er hende her. Stor tommelfinger nedad   

 

https://annoncelight.dk/showad/205948

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tak for kaffe ... Hende har jeg engang besøgt i aalborg , samme historier med dildoen.. Men da jeg skulle til at nærme mig hende , gik det galt .:: Nøj en stank .. Seriøst mistede lysten til alt , tog mit tøj på og gik ... Den lugt sidder stadig dybt i min erindringer .. Føj 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...