Hop til indhold
Anomand

Den ultimative hår på fissen tråd

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, den 8/7/2018 at 09:16:

Det er også tilladt, at tænke selv. :D

IV, kommer du ikke snart til Jylland? Der er for få duske herover ! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Anomand skrev, for 36 minutter siden:

IV, kommer du ikke snart til Jylland? Der er for få duske herover ! :D

Tror ikk lige du ska regne med, Kbh tar sjældent uden for Byskiltet :huh: 

Men Sofie gav dog et ganske godt svar :rolleyes: faktisk meget pressis :rolleyes:

Og så tror jeg hun findes i Århus? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 minutter siden:

Tror ikk lige du ska regne med, Kbh tar sjældent uden for Byskiltet :huh: 

Men Sofie gav dog et ganske godt svar :rolleyes: faktisk meget pressis :rolleyes:

Og så tror jeg hun findes i Århus? :P

Ja, Sofie lyder sgu helt fantastisk - har skrevet til hende og afventer svar ;) 

Men kunne nu være fedt med et større udvalg af de duske herover alligevel!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Anomand skrev, for 2 minutter siden:

Ja, Sofie lyder sgu helt fantastisk - har skrevet til hende og afventer svar ;) 

Men kunne nu være fedt med et større udvalg af de duske herover alligevel!:D

Sikkert, men tror det næppe, den trend som start i 90érne har gjort alle glat :huh:

selv mændene :shock: de er ALLE dybt bekymret for hva de kan få i munden :P 

ja de sku bare vide hva man kan få i munden, udover hår, men sådan er vi

så forskellige, og heldigvis :P

nb. Sofie svarer :rolleyes:

Held til dig :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 4 minutter siden:

Sikkert, men tror det næppe, den trend som start i 90érne har gjort alle glat :huh:

selv mændene :shock: de er ALLE dybt bekymret for hva de kan få i munden :P 

ja de sku bare vide hva man kan få i munden, udover hår, men sådan er vi

så forskellige, og heldigvis :P

nb. Sofie svarer :rolleyes:

Held til dig :razz:

Ja det er sgu noget værre noget er det - og ikke særlig pænt hvis man spørger mig...

Jeg siger tak! Har dog stadig forventninger til denne tråd, så holder den lige i live lidt endnu - man ved jo aldrig hvem der skriver ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg kan byde ind med er at være 110% på din side, @Anomand

Jeg er helt vild med en lækker behåring. Det tænder mig så meget.

Desværre har jeg ikke mødt det på nogen gp jeg har været sammen med i Midt- og Nordjylland de sidste 8-10 år, bortset fra en enkelt thai-kvinde eller to.

Som flere allerede har peget på, ser mulighederne ud til at være noget større i København og omegn - måske vi må tage på en 'hairy' studietur derover.

Og ellers håbe på et folkekrav rejser sig om enten 1) flere jyske piger med hår eller 2) @Iscenesat Virkelighed til Aarhus snarest muligt. Eller faktisk allerhelst begge dele! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 7 minutter siden:

Det eneste jeg kan byde ind med er at være 110% på din side, @Anomand

Jeg er helt vild med en lækker behåring. Det tænder mig så meget.

Desværre har jeg ikke mødt det på nogen gp jeg har været sammen med i Midt- og Nordjylland de sidste 8-10 år, bortset fra en enkelt thai-kvinde eller to.

Som flere allerede har peget på, ser mulighederne ud til at være noget større i København og omegn - måske vi må tage på en 'hairy' studietur derover.

Og ellers håbe på et folkekrav rejser sig om enten 1) flere jyske piger med hår eller 2) @Iscenesat Virkelighed til Aarhus snarest muligt. Eller faktisk allerhelst begge dele! :-)

Den er jeg med på! Hvem laver folkeafstemningen om både 1) og 2) ? :D Så skriver jeg under!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Snakke  Snakke   at man gerne vil og afstemning og alt sådan noget, MEN TIL SAGENS KERNE, er der virkelig ingen der har oplevet / mødt en med en dusk , som kan give et link eller tips til herlighederne i øst/midt Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamse22 skrev, den 10/7/2018 at 17:53:

Snakke  Snakke   at man gerne vil og afstemning og alt sådan noget, MEN TIL SAGENS KERNE, er der virkelig ingen der har oplevet / mødt en med en dusk , som kan give et link eller tips til herlighederne i øst/midt Jylland

Ja tak, nu skal der snart nogle flere forslag på bordet igen :-) Der har været lidt stille lige længe nok..

Nogle må da have oplevet piger med duske i Jylland.. skulle man tro..?:-)

Redigeret af Anomand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mens vi alle venter: Er der nogle der ved hvor Fanny fra Afrodites og Mon Cherie egentlig blev af ? Hun forsvandt bare ud af den blå luft? Stoppede hun helt? (:-o) Eller skiftede hun bare til et andet sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen! Længe siden! Lad os prøve at se om ikke der kommer nogle svar, hvis jeg nu lige spørger igen :D

Nogle der ved hvor man kan finde jyske naturlige piger? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en ting jeg har bemærket, som egentlig undrer mig ret meget...

Jeg husker tydeligt da den glatte trend for alvor kom frem og slog igennem (start 00'erne, slut 90'erne-ish), der var det primært københavnerne som for alvor tog trenden til sig (nok grundet amerikansk indflydelse).. Jeg kan huske at de jydske piger i starten var lidt forbeholdne over for idéen med at barbere hårene af (jamen det er jo så naturligt sagde de! (hvilket de jo havde ret i...)) Men til sidst måtte selv de naturlige jyske piger give efter for dette norm-pres, og så var det bare glat hele vejen around då...

Efter de nye politisk korrekte tider har slået igennem med Sanne Søndergaard og feminisme og mannequin-dukker med parykker og alt det der... Så er det som om at det nu er OMVENDT!! i forhold til før. Nu er det primært KØBENHAVNERNE der har droppet trenden og har ladet håret gro dernede, mens de jyske piger krampagtigt stadig holder fast i denne trend.. Ja.. det er lidt skægt faktisk at det er blevet sådan...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Det er godt nok med alle de betragtninger, men er der slet ingen der kan komme med tips/ ling til en dejlig kvinde med en dejlig måtte .

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamse22 skrev, den 24/7/2018 at 07:16:

er der slet ingen der kan komme med tips/ ling til en dejlig kvinde med en dejlig måtte .

Næh, det er der vist ikke.

Det er i hvert fald længe siden der sidst er kommet noget frem i tråden her. Og dejlige @AmandaCassiopeia , som jeg nævner ovenfor, har ikke længere fast vagt i Odense, det er så sørgeligt alt sammen. Men hun er stadig dejlig, og hun er ikke flyttet til New Zealand. Teksten på Cassiopeia er retvisende, billederne er vellignende, inkl. dusken, som jeg stadig kan fornemme mellem mine fingre, og inkl. disse fuldkommen vidunderlige ungpigebryster. Hun er smaddersød og kærlig og sjov og en pæn pige, når man møder hende, men varm og begærlig, når man lige kommer i gang. Wow er kun et fattigt ord.

Vi må op på hesten, eller hvad for et transportmiddel der nu kan bringe os til hovedstaden i galop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
René skrev, for 49 minutter siden:

Næh, det er der vist ikke.

Det er i hvert fald længe siden der sidst er kommet noget frem i tråden her. Og dejlige @AmandaCassiopeia , som jeg nævner ovenfor, har ikke længere fast vagt i Odense, det er så sørgeligt alt sammen. Men hun er stadig dejlig, og hun er ikke flyttet til New Zealand. Teksten på Cassiopeia er retvisende, billederne er vellignende, inkl. dusken, som jeg stadig kan fornemme mellem mine fingre, og inkl. disse fuldkommen vidunderlige ungpigebryster. Hun er smaddersød og kærlig og sjov og en pæn pige, når man møder hende, men varm og begærlig, når man lige kommer i gang. Wow er kun et fattigt ord.

Vi må op på hesten, eller hvad for et transportmiddel der nu kan bringe os til hovedstaden i galop.

Jeps men der er langt derover herfra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
bamse22 skrev, for 2 timer siden:

Jeps men der er langt derover herfra

 

Muligvis har jeg noget Jylland i støbeskeen inden for en overskuelig fremtid... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
AmandaCassiopeia skrev, for 5 timer siden:

Muligvis har jeg noget Jylland i støbeskeen inden for en overskuelig fremtid... ;)

Det var da på tide der kom en melding fra en kvinde :rolleyes: 

de må sku da vide hva som sker :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 25/7/2018 at 16:01:

Muligvis har jeg noget Jylland i støbeskeen inden for en overskuelig fremtid... ;)

Jylland er ligeså langt væk som København. :) Surt at bo i udkantdanmark :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 25/7/2018 at 16:01:

Muligvis har jeg noget Jylland i støbeskeen inden for en overskuelig fremtid... ;)

Hold da op, jeg skal da lige love for at der kom gang i tråden igen! 

Det lyder sgu ikke helt dårligt Amanda! Jeg er lutter øre når der er nyt i den sag! Det må du meget gerne melde inde på denne tråd når du ved mere! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Anomand skrev, den 2/8/2018 at 20:48:

Hold da op, jeg skal da lige love for at der kom gang i tråden igen! 

Det lyder sgu ikke helt dårligt Amanda! Jeg er lutter øre når der er nyt i den sag! Det må du meget gerne melde inde på denne tråd når du ved mere! :D

På torsdag d.9. kommer dusken og jeg til Jylland :) Jeg tror ikke jeg må skrive mere før det anses som reklame. 

Vi ses ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 6 timer siden:

På torsdag d.9. kommer dusken og jeg til Jylland :) Jeg tror ikke jeg må skrive mere før det anses som reklame. 

Vi ses ;)

Er du helt booket på torsdag Amanda? Jeg kunne forestille mig at de fleste herinde allerede har ringet ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Anomand skrev, for 2 timer siden:

Er du helt booket på torsdag Amanda? Jeg kunne forestille mig at de fleste herinde allerede har ringet ? :D

Aner det ikke. Det har jeg en sød telefondame til at holde styr på. Prøv at ringe og spørge :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...