Hop til indhold
Anomand

Den ultimative hår på fissen tråd

Recommended Posts

Hejsa!

Tænkte at vi nu én gang for alle kan lave tråden der efterlyser piger med kønsbehåring / hår på fissen / en dusk, whatever you wanna call it.

Jeg er stor stor stor fan af kønsbehåring på kvinder - helst gerne naturlig, men veltrimmet er også bare lækkert, hvis det ikke er trimmet for meget ned. Glatbarberet siger mig nada mere..

Derfor: vil jeg gerne høre jer om i har nogle anbefalinger (evt. anmeldelser) om hvor i Jylland man skal lede hvis man gerne vil finde en pige der ser ud som gud havde tænkt det.

Go!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 11 minutter siden:

@Iscenesat Virkelighed vidste du at jyder er til ænder, Sjællænder. Du burde besøge det Dark Jytland, så skal du opleve en flot bondeknolde der kan nulstille dig.

Vidste du, at jeg i virkeligheden ér jyde? Nej vel! :D Dèt burde jeg måske annoncere med, dèt er jo i sig selv lidt af et kvalitetsstempel.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Vidste du, at jeg i virkeligheden ér jyde? Nej vel! :D Dèt burde jeg måske annoncere med, dèt er jo i sig selv lidt af et kvalitetsstempel.

Vidste du at dit visum er udløbet, så sæt numsen i gear og find hjem igen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
MushRoom skrev, for 24 minutter siden:

Vidste du at dit visum er udløbet, så sæt numsen i gear og find hjem igen. ;)

Av min arm IV :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Vidste du, at jeg i virkeligheden ér jyde? Nej vel! :D Dèt burde jeg måske annoncere med, dèt er jo i sig selv lidt af et kvalitetsstempel.

Jyden hun er stærk og sej...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
MushRoom skrev, for 1 time siden:

Vidste du at dit visum er udløbet, så sæt numsen i gear og find hjem igen. ;)

Lad os lave en underskriftindsamling for at få IV hjem til Jylland :P

Eller måske en sultestrejke på Brønshøj Torv virker bedre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Anilingus skrev, for 11 timer siden:

Jyden hun er stærk og sej...:P

Men tæve en fynbo ka' de ej..:D:D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Det var hurtigt den tråd kørte af sporet - men det er også fredag ;)

Du har ret – jeg har været en del af det med mit indlæg som gik på noget “sprog-rim-noget”
Jeg undskylder til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hvor kom der svar ! Og jeg som troede at hår på fissen fortsat var en truet dyreart i DK! Skide godt^_^

Der bliver nævnt lidt Thorning og lidt Sønderjylland. Nogle der har kendskab til større byer som Aalborg og Aarhus?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, jeg er jo stadig til en fræk lille fartstribe, og da jeg sidst dukkede op hos pigen, og hun med beklagelse måtte melde at have haft et uheld under trimningen, hvorefter hun måtte fjerne alt, blev jeg ærlig talt lidt skuffet. Men jeg kommer tilbage, når det er vokset ud igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 timer siden:

Tjah, jeg er jo stadig til en fræk lille fartstribe, og da jeg sidst dukkede op hos pigen, og hun med beklagelse måtte melde at have haft et uheld under trimningen, hvorefter hun måtte fjerne alt, blev jeg ærlig talt lidt skuffet. Men jeg kommer tilbage, når det er vokset ud igen :D

Hvilken pige er det du omtaler her? Du må sgu meget gerne lige nævne hos hvem du har haft den oplevelse, så man kan tage det med i overvejelserne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fartstribe må jeg sgu ærligt indrømme er for lidt, det går under "for meget trimmet" for min smag

Redigeret af Anomand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 14/6/2018 at 19:28:

@Miza er et fint bud, på en sådan kvinde. :)  

 

Miza er et rigtig godt bud! .. men jeg er sgu bange for hun aldersmæssigt er lidt for gammel til mig, desværre.. Jeg tænker ikke over 40 ihvertfald. Det burde kunne lade sig gøre ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

For mit vedkommende må der godt være en stor urskov ,elsker det , men tror det er svært at finde , jeg er fra Midtjylland, så hvis der er mugligheder her høre jeg gerne, gerne ældre , men alder for mig er ikke afgørende, ( men urskov JEPS <3<3;))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, for 3 timer siden:

Fartstribe må jeg sgu ærligt indrømme er for lidt, det går under "for meget trimmet" for min smag

Hvis du har det synspunkt, er der jo ingen grund til, at jeg nævner, hvem pigen er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 timer siden:

Hvis du har det synspunkt, er der jo ingen grund til, at jeg nævner, hvem pigen er :)

Egentlig jo, hvis ikke der er andet, så hører jeg meget gerne hvad der så er :)

..Men helst vil jeg gerne have det naturligt, hvis det da endnu findes på nogle..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg bliver næsten nødt til at blande mig i denne Tråd :rolleyes: da den for mig er lidt spændende?

Den tråd har faktisk været her før og pga (min teori) dør den fordi 90 - 99 % foretrækker Glat :huh:

Måske er der en % del som måske godt ku tænke sig, men allivel ej vil gå så vidt at skrive det?

Nok om det, så vidt jeg læser, så har IV jo kommet med udmærket forslag og om alder måske

ikk lige passer så var det måske værd at prøve, nogen gange er det ej alderen der er afgørende :rolleyes:

Men at finde en ung med dusk bliver nok svært, da hun allerede som 15 årig får den fjernet?

Fordi det siger venner og medie, ja så gør de det :huh:

Held med din søgen :rolleyes:

Nb. Håber ikk jeg har stødt nogen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke meget svar der var kommet, så nu reviver vi lige tråden igen!

Ja, jeg søger primært "yngre" kvinder - men jeg har fuldt forståelse for, at finde en virkelig ung én med naturlig dusk er nærmest komplet umuligt! (desværre.......)

Men da jeg selv er i 20'erne vil jeg altså helst ikke finde én der er mere end dobbelt så gammel som mig selv, det er altså for sært synes jeg, ja beklager... Så jeg tænker i 30'erne er okay som maksimum.

Fanny (godt nok fra københavn) er et godt eksempel på hvad jeg søger: http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=4 

 

Jeg var ellers overbevist om at kønsbehåring på kvinder var på vej tilbage igen? Det er så mig der har fået noget galt i halsen? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...