Hop til indhold
Guest Brøndby

Domina S / Petitedomina

Recommended Posts

Guest Brøndby

Det ser ud som om hendes ophold i det jyske er forbi, og at hun nu igen hersker i København . 

Jeg har forsøgt et opkald, men den går på svarer som ikke aflyttes . 

Er der nogen der ved hvor hun holder til ? 

Tidligere har hun hersket hos dominaerne.dk men hendes navn optræder ikke på deres side . 

Har hun evt fået sit eget studio eller ??? 

http://petitedomina.com/index.html

 

Jeg har aldrig mødt hende irl , men er på min "to do liste" hvis sådan en findes i denne verden, så hvis andre har erfaring med hendes kompetancer så skriv . 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest K28

Jeg har besøgt Domina S to gange nu, og begge gange har været gode oplevelser. Og jeg håber bestemt at det bliver til flere besøg, nu hun er rykket til København. 

 

Jeg har ikke prøvet at ringe, men får altid respons pr mail. 

 

Held og lykke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Kære alle,

Da jeg er en privat og selvstændig Domina(som værdsætter diskretion, som mange af jer), skal dem som har interesse i et møde mig, har spørgsmål eller andet, kontakte mig direkte. 

Hvis de følger mine simple regler i forhold til at kontakte mig, som desuden tydeligt står på min hjemmeside, så svarer jeg når jeg har tid. Jeg tager sjældent telefonen - derfor er det ofte bedst at sende en mail eller SMS. 

Jeg bryder mig ikke om spekulationer, antagelser eller forestillinger om hvor jeg holder til eller hvem jeg omgåes med. Dette kan umuligt have relevans for et besøg.

De spekulationer har intet at gøre med mig som Domina og tjener intet formål. Dem vil jeg venligst frabede mig. 

Så lad venligst jeres relevante spørgsmål, gå direkte til mig - istedet for et offentligt forum hvor alle ser med. Dette af ren diskretion.

 

Mvh

Domina S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
DominaS skrev, for 6 timer siden:

Kære alle,

Da jeg er en privat og selvstændig Domina(som værdsætter diskretion, som mange af jer), skal dem som har interesse i et møde mig, har spørgsmål eller andet, kontakte mig direkte. 

Hvis de følger mine simple regler i forhold til at kontakte mig, som desuden tydeligt står på min hjemmeside, så svarer jeg når jeg har tid. Jeg tager sjældent telefonen - derfor er det ofte bedst at sende en mail eller SMS. 

Jeg bryder mig ikke om spekulationer, antagelser eller forestillinger om hvor jeg holder til eller hvem jeg omgåes med. Dette kan umuligt have relevans for et besøg.

De spekulationer har intet at gøre med mig som Domina og tjener intet formål. Dem vil jeg venligst frabede mig. 

Så lad venligst jeres relevante spørgsmål, gå direkte til mig - istedet for et offentligt forum hvor alle ser med. Dette af ren diskretion.

 

Mvh

Domina S

Det har da i høj grad relevans, da der altså findes klinikker som styres af et persongalleri som jeg ihvertfald ikke ønsker at støtte hverken direkte eller inddirekte  - derfor spørgsmålet . 

"Jeg svarer når jeg har tid" ..... 

Jeg tænder helt af når jeg læser sådan et svar, det virker virkelig meget useriøst i min verden . Heldigvis findes der stadig andre dominaer der er langt mere seriøse, og den interesse der kortvarigt var, er ihvertfald helt forsvundet nu . 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest K28

Jamen dejligt, så er det afklaret at Domina S, IKKE er en du vil besøge. Og så er det jo bare at søge videre. 

 

Men bare ud af ren og skær nysgerrighed, hvornår skulle en person, domina eller ikke domina, ellers svare, end netop når de har tid? Det virker ihvertfald ret logisk for mig.

 

Nå, men uanset, så god weekend  

Redigeret af K28

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS
Brøndby skrev, for 9 timer siden:

Det har da i høj grad relevans, da der altså findes klinikker som styres af et persongalleri som jeg ihvertfald ikke ønsker at støtte hverken direkte eller inddirekte  - derfor spørgsmålet . 

"Jeg svarer når jeg har tid" ..... 

Jeg tænder helt af når jeg læser sådan et svar, det virker virkelig meget useriøst i min verden . Heldigvis findes der stadig andre dominaer der er langt mere seriøse, og den interesse der kortvarigt var, er ihvertfald helt forsvundet nu . 

 

 

 

Jeg ønsker ikke en diskussion omkring dette. 

Din holdning er helt fair. Men jeg forbeholder mig nu stadig retten til at “svare når jeg har tid”. Hvornår skulle man ellers svare? Hvis du synes det er useriøst, så står det dig frit for at finde et andet sted.

Med hensyn til sted. Så skriver jeg udtrykkeligt at det er grundet diskretion at der ikke står hvor det er henne. 

Er det som Brøndby skriver fordi man ikke ønsker at støtte bestemte personer, kan man jo spørge om dette i sin henvendelse til mig. 

Men nu kan vi vist godt lukke tråden her. 

Alt det bedste.

Domina S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
DominaS skrev, for 4 timer siden:

 

Er det som Brøndby skriver fordi man ikke ønsker at støtte bestemte personer, kan man jo spørge om dette i sin henvendelse til mig.

 

Domina S

Joeeehhh.... Men det er ærligt talt lidt svært når der ikke svares på hverken SMS, Mail eller telefon ? 

 

Måske var det hurtigere at sende et brev ( incl returporto) med PostNord , det kunne være det var den hurtigste måde at få svar på ? :shock:

Nåehhh nej ..... Jeg må jo ikke få en adresse jeg kan sende brevet til, så den løsning du´r heller ikke ! :o

Det nemmeste er nok at finde en anden skorsten der er røg i , for det virker ikke som om Domina S overhovedet er interesseret i sine kunder ????? 

 

 

homer-simpson-doh.jpg.6d279aa413814bc7cea2420827117892.jpg

 

IRONI KAN VÆRE ANVENDT ! 

 

 

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 8 timer siden:

Joeeehhh.... Men det er ærligt talt lidt svært når der ikke svares på hverken SMS, Mail eller telefon ? 

 

Måske var det hurtigere at sende et brev ( incl returporto) med PostNord , det kunne være det var den hurtigste måde at få svar på ? :shock:

Nåehhh nej ..... Jeg må jo ikke få en adresse jeg kan sende brevet til, så den løsning du´r heller ikke ! :o

Det nemmeste er nok at finde en anden skorsten der er røg i , for det virker ikke som om Domina S overhovedet er interesseret i sine kunder ????? 

 

 

homer-simpson-doh.jpg.6d279aa413814bc7cea2420827117892.jpg

 

IRONI KAN VÆRE ANVENDT ! 

 

 

 

 

 

Du må en tur til Tåstrup, hvor der er fuld damp på kedlerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...