Hop til indhold
Rumletot

Er der nogen der ved om der stadig er piger der holder til i km blokkene på Nyborgvej??

Recommended Posts

Jeg besøgte en i en lejlighed, hvor jeg har været x flere før for ca 3 uger siden. Ved ikke om der er nogen nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skiftes jævnligt ud, så det er bare at satse og ringe..

Så kunne du jo orienterer os andre, her på EG.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte for ca 1 md siden en pige i en lejlighed, hvor jeg har været før. Ikke den bedste omgang jeg har fået, men hun var som og lækker på "naboens datter"-måden. Ville derfor besøge hende igen (hun er nu på anden trafikeret vej i Odense, men jeg fandt ud af at man kan få uden gummi hos hende. 

Jeg er glad for at jeg besøgte hende som den første den dag. Ikke nogen rar tanke når man som jeg godt kan lide at komme HELT tæt på med ansigtet.

Besøger derfor en anden i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, for 1 time siden:

Der er en der hedder på Nyborgvej lige nu men hun giver en sygdom skal jeg ikke nyde noget nogle erfaringer 

Er det noget du ved, fordi du selv er blevet smittet. Eller er det bare rygter, for at ødelægge pigens chance for at tjene penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
stein skrev, den 24/6/2018 at 15:18:

Jeg besøgte for ca 1 md siden en pige i en lejlighed, hvor jeg har været før. Ikke den bedste omgang jeg har fået, men hun var som og lækker på "naboens datter"-måden. Ville derfor besøge hende igen (hun er nu på anden trafikeret vej i Odense, men jeg fandt ud af at man kan få uden gummi hos hende. 

Jeg er glad for at jeg besøgte hende som den første den dag. Ikke nogen rar tanke når man som jeg godt kan lide at komme HELT tæt på med ansigtet.

Besøger derfor en anden i morgen

Har du et link til hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har skrevet om et uheldig besøg, i km huset..

min kammerat har det ikke særligt godt,  smittet, og så er der gevaldige problemer på hjemmefronten..

Jeg ville gerne vide hvem han har besøgt, men på vej hjem fra lægen, holdt stop ,og slettede alle SMS. Opkald, ud og indgående..

alt hvad han havde søgt på nettet, om GP. Osv..

han var simpelthen desperat... 

Han har aldrig skrevet her på EG, i følge ham selv..

Jeg kender ikke til hans kaldenavn, eller indlæg, som jeg måske havde mulighed for at kode sammen med , hvad jeg ved..

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg blander mig, men var det i sidste uge, så kan det kun være Vanessa. Ved hun gør det uden, har været der før i lejligheden.

Kan ikke finde hende nu, var i København før hun kom til Odense sidste uge, har vist også været i Kolding. Håber ikke det er hende.... sød pige.

Håber du (og andre) kan bruge dette " Sexeren " Her et link med billede:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/88000-vanessa-karlslunde/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Peter1000 skrev, for 7 timer siden:

Undskyld jeg blander mig, men var det i sidste uge, så kan det kun være Vanessa. Ved hun gør det uden, har været der før i lejligheden.

Kan ikke finde hende nu, var i København før hun kom til Odense sidste uge, har vist også været i Kolding. Håber ikke det er hende.... sød pige.

Håber du (og andre) kan bruge dette " Sexeren " Her et link med billede:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/88000-vanessa-karlslunde/

Har du da vært sammen med hende uden kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke når man første gang er hos pigen, ønsker en halv time GFE, og hun tilbyder uden for 300 - Så tænker man sig om, så selvom hun er en sød pige, tog jeg blow og sex med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...