Hop til indhold
torbenb

Vera i Aarhus - super service !

Recommended Posts

Besøgte smukke Vera :

https://annoncelight.dk/showad/238588

Aftalte per SMS (Vera tager sjovt nok ikke tlf. selvom hun taler rigtig godt engelsk), lejligheden er tæt på Vesterbro Torv.

Har været samme sted før og anmeldt en polsk pige :

og har en ide at det kunne være den samme lejlighed som Leland har anmeldt i går :

 

Der var i hvert fald en anden pige i lejligheden.

 

Nu om Vera :

Hun er tidl. anmeldt her i EG.

Pænt og rent og relativ diskret beliggenhed.

Det er pigen på billederne, hun er ung (hun siger 23) det skal nok passe. 

Har tydeligvis ikke været i branchen længe. Spørger fx. tit om alt er ok. Det er i mine øjene et stort plus.

Pigen er slank og pæn med et charmerende smil og med meget meget flotte ungpigebryster, wow !

Pengene skiftede hænder (De 1000 kr for 45 min er "basic" alt med gummi). Man kunne få et bad inden.

Hun kysser ivrig og manden tør lynhurtig op (er tit lidt nervøs i starten). Giver et dejlig BJ. Blev så glad at jeg faktisk kom. Men der var jo tid.

Fik en massage og efterhånden genvandt man kræfterne til anden halvleg. Her i forskellige stillinger og til en afslutning per BJ.

Tid til at snakke og hun er en ganske charmerende person. Smilende og smuk.

Pas på hende derude, hun er en perle. Hun bliver en uge mere i Aarhus.

Pigen 10/10

Stedet 7/10

Oplevelse 9/10

Besøger hende igen hvis jeg får råd.

 

T.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
torbenb skrev, den 14/6/2018 at 11:32:

Besøgte smukke Vera :

https://annoncelight.dk/showad/238588

Aftalte per SMS (Vera tager sjovt nok ikke tlf. selvom hun taler rigtig godt engelsk), lejligheden er tæt på Vesterbro Torv.

Har været samme sted før og anmeldt en polsk pige :

og har en ide at det kunne være den samme lejlighed som Leland har anmeldt i går :

 

Der var i hvert fald en anden pige i lejligheden.

Ja det er Nina og Vera, der er i lejligheden, det bekræftede Nina da jeg besøgte hende. Wauw en trekant man kunne have med de to dejlige piger, har også haft fornøjelsen af Vera engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en GP for første gang for et par dage siden, og det endte med at blive Vera.

Hun er virkelig sød! Sexen var rimelig standard, men hun var super imødekommende og smilende, og vi smalltalkede ivrigt, inden hun sprang på mig.

Det blev til 1100 for 30 minutter med kys + superfransk, men jeg endte med at opholde mig i en lille time.

Det er vist rimelig heldigt, at det var hendes sidste dag i Aarhus, for ellers kunne jeg nok godt have tømt kontoen hos hende inden for en uge :D

 

Redigeret af Badedyr21

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...