Hop til indhold
ThaiLover4Ever

Vickie i Glejbjerg - Slovakiet - 27 somre

Recommended Posts

Hejsa brødre.

Jeg havde fornøjelsen af Vickie forleden.

Vickie er 27 år og fra Slovakiet.

Jeg havde besluttet jeg ville give mig selv en fødselsdagsgave, og pakke noget lækkert ud.
Og Ja, Vickie er en dejlig sprød sag, meget flot ansigt, lange smukke ben og en vidunderlig krop.
Ikke super tynd eller det modsatte - men simpelthen perfekt.

Vickie er meget nemt at snakke med, taler godt engelsk og alt føles på en måde naturlig. 

Hendes smukke ansigt og smil er et "turn on"  og er nok til at "hele værket gør sig kampklar".

Flot lingerie som stille og roligt forsvandt ned på gulvet, lige på den måde jeg kan lide det.
Selve akten var dejlig, starter med at ligge og nusse hinanden, små lette kys, brysterne som er "lavet" sidder perfekt fik en tur, og
så fik missen er tur, det endte med en kæmpe orgasme, den var ægte, hele hendes underliv krampede sammen og vi blev nødt til
at stoppe lidt, på grund af hun er meget følsom efter orgasme (det tror jeg de fleste får det på den måde).
Derefter øko blowjob i forskellige positioner, ligeså forskellige stillinger med sex,  inden det blev min tur til at "eksplotion".

Inden jeg forlod stedet fik vi en hyggelig sludder, omkring Danmark og  Slovakiet, dejligt at møde pige som giver sig tid
til at snakke og få lidt information.

Renhed er en most hos hende, fik bad før og efter - super.
Hun holder lige nu til lidt uden for Glejbjerg, ude på landet og man kan parkere bilen så den er usynlig fra vejen.

Må sige for en "tusse" får du en vidunderlig behandling, og der gik ihvertfald mere en den halve time.

Jeg tror måske nogle af billeder er taget tidligere, men den hvor hun står i den røde kjole, er lige hvad du får, og Vickie er 
bare sød og smuk - i min verden.

Hun rejser hjem i midten af næste uge - så skynd jer nu.
Hun ved ikke hvornår hun er tilbage og hvor.

https://annoncelight.dk/showad/221128

 

(Som mit navn antyder, så er meget til Thai'er, vel nok 90 % af mine besøg og efterhånden er det lykkedes at finde de steder hvor man får en FP i en time for en tusse,
men Vickie var tiden mindre, men skønt at få lidt andre oplevelser end massage en gang imellem.) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ☺️ 

Dejlig anmeldelse, måske du ved hvor man får den bedste massage og en håndtrol og måske fuldpakke i Vejle 

Hilsen den generte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
generte skrev, 1 time siden:

Hej ☺️ 

Dejlig anmeldelse, måske du ved hvor man får den bedste massage og en håndtrol og måske fuldpakke i Vejle 

Hilsen den generte 

Virkeig en afsporing der vil noget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er trist at hendes tekst i annoncen er kopieret fra en anden pige i huset. Mærkeigt at hende der står for at lave  annoncer til de udenlandske piger vælger at gøre det.:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Syntes det er trist at hendes tekst i annoncen er kopieret fra en anden pige i huset. Mærkeigt at hende der står for at lave  annoncer til de udenlandske piger vælger at gøre det.:huh:

Hvis pigerne tilbyder samme service og faciliteterne er de samme, hvad er så problemet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...