Hop til indhold

HVAMBABES DEN FANTASTISKE KATJA - tlf. 50 36 51 80

Featured Replies

Skrevet

WOOOW DJX, der har du godt nok gjort et fund.

Dejlige Katya Cover. Oven i købet med anal, jeg ved godt hvad jeg har lyst til i morgen. Prisen er til og med fair for et møde med hende.

Skrevet
  • Author

Jeg skal edderfisme også have booket mig en aftale med sådan en superstjerne :D :D :D

Skrevet

Fuck der bliver kø uden for hendes dør.  :razz:

Skrevet

så, så knægte - ja, det er ikke Katya Clover i møder i Hvam, men jeg garanterer at ingen bliver skuffet. Katja ønsker, lige som vi, at være anonym, og det er vel meget forståeligt. Katja er særdeles pragtfuld, og er en af de få piger jeg altid betaler for 2 timer - og de penge er givet godt ud. Prøv et besøg, og jeg er sikker på i bliver ligeglade med falske billeder. Hun er på Djursland næste uge. og så igen en uge i Hvam før hun vender hjem til Polen.

Skrevet

Jamen pillerfinger det er jo alt sammen fint nok. Men hvorfor så ikke bare skrive i annoncen, at det ikke er hende på billederne, men at hun ligner lidt? Det andet er jo klart forsøg på snyd?

Redigeret af Lange

Skrevet

Er helt enig med Pillefinger. Jeg har varet der flere gange og  Katja er altså en ganske køn ung dame, som yder en god service.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.