Hop til indhold
DJX

HVAMBABES DEN FANTASTISKE KATJA - tlf. 50 36 51 80

Recommended Posts

WOOOW DJX, der har du godt nok gjort et fund.

Dejlige Katya Cover. Oven i købet med anal, jeg ved godt hvad jeg har lyst til i morgen. Prisen er til og med fair for et møde med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal edderfisme også have booket mig en aftale med sådan en superstjerne :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

så, så knægte - ja, det er ikke Katya Clover i møder i Hvam, men jeg garanterer at ingen bliver skuffet. Katja ønsker, lige som vi, at være anonym, og det er vel meget forståeligt. Katja er særdeles pragtfuld, og er en af de få piger jeg altid betaler for 2 timer - og de penge er givet godt ud. Prøv et besøg, og jeg er sikker på i bliver ligeglade med falske billeder. Hun er på Djursland næste uge. og så igen en uge i Hvam før hun vender hjem til Polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen pillerfinger det er jo alt sammen fint nok. Men hvorfor så ikke bare skrive i annoncen, at det ikke er hende på billederne, men at hun ligner lidt? Det andet er jo klart forsøg på snyd?

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...