Hop til indhold
Onslow

Jenny45, Holstebro

Recommended Posts

Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Hvis hun er ægte, er der da godt nok tale om en ultimativ latina babe.

https://annoncelight.dk/showad/250398

Nogen, der tager én for holdet, jeg bor lidt for langt væk, hvis hun er en fuser.

Hmmm der kommer ikke nogle billeder i annoncen når jeg klikker på den.....

Hvordan drager du din konklusion uden billeder? 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 6 minutter siden:

Hmmm der kommer ikke nogle billeder i annoncen når jeg klikker på den.....

Hvordan drager du din konklusion uden billeder? 

For oven til højre er der et piktogram af en pige og nedenunder står hendes navn. Det er et link, og klikker du på det kommer der 3 overlækre billeder frem. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På billede 1 er der forsøgt photoshoppet noget væk ved navnet "Jenny"og på billede nr. 3 kan man ane noget tekst der ikke er shoppet helt væk. Sikkert navnet på den tidligere bruger at samme billeder.

Hvis hun cirkulerer rundt i Europa/verden kan hun jo bare bruge navnet Jenny som kunsternavn og har ikke behov for at skifte navn fra sted til sted og rette billederne, så mit bd er at billederne er nuppet et sted fra......

Men er da interesseret i at høre om der er nogen der får mødt hende og kan modbevise min påstand

Uodate: Hvis man zoomer ind på billede nummer 3 kan man se der er forsøgt shoppet en webadresse væk. Den starter med al og ender på .com

cc004b3ae9f3ef7c990a737b7c3e885e3114cc9e.jpg

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

Til Onslow

Jeg besøgte hendes veninde Johana, men var lige inde og hilse på Jenny - jeg kan kun side, at det er IKKE hende på foto.

Jenny er en buttet pige med store bryster og stor røv. Hun virkede meget sød og rar.

Hvis du er til buttede pige med store bryster og stor røv, SÅ er det bare afsted.

Hvis hun giver ligeså god "service" som hendes sambo - SÅ er det også bare afsted.

Johana kan jeg beskrive her: https://annoncelight.dk/showad/243271

Det ER hende på foto - en lækker Dominikansk pige, slank og flot og lækker krop. Hun er en rigtig GFE. Hun er til kys og kærtegn. Hun har en LÆKKER fisse, med STORE indre skamlæber, og klit. Så du kan fylde munden med fisse, og slikke hende - noget hun var helt vild med - hun havde god tid, men svært at snakke med hende da hun taler spansk, og meeeeget lidt engelsk - hende vil du ikke fortryde et besøg hos.

Minus - man står på gaden, i FULD offentlighed, opg venter på at blive lukket ind - ikke så godt ;( 

 

Redigeret af Tsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsunami skrev, for 5 timer siden:

Til Onslow

Jeg besøgte hendes veninde Johana, men var lige inde og hilse på Jenny - jeg kan kun side, at det er IKKE hende på foto.

Jenny er en buttet pige med store bryster og stor røv. Hun virkede meget sød og rar.

Hvis du er til buttede pige med store bryster og stor røv, SÅ er det bare afsted.

Hvis hun giver ligeså god "service" som hendes sambo - SÅ er det også bare afsted.

Johana kan jeg beskrive her: https://annoncelight.dk/showad/243271

Det ER hende på foto - en lækker Dominikansk pige, slank og flot og lækker krop. Hun er en rigtig GFE. Hun er til kys og kærtegn. Hun har en LÆKKER fisse, med STORE indre skamlæber, og klit. Så du kan fylde munden med fisse, og slikke hende - noget hun var helt vild med - hun havde god tid, men svært at snakke med hende da hun taler spansk, og meeeeget lidt engelsk - hende vil du ikke fortryde et besøg hos.

Minus - man står på gaden, i FULD offentlighed, opg venter på at blive lukket ind - ikke så godt ;( 

 

Tak for info, kan se, at hun nu også har fjernet de indbydende billeder fra annoncen. :)

Johana ser rigtig appetitlig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...