Hop til indhold
stein

Karla, Finkenstrasse Flensborg

Recommended Posts

Da der ikke kom nogen indlæg på min efterlysning om ovenstående valgte jeg at tage chancen og genbesøgte hende efter 1-11/2 år. Hun er ligeså dejligt naturlig som jeg husker hende, ikke en åleslank toptrænet ungpige gymnast, men en sød "naboens datter" med lidt mave m.m. fast som det kun er på en ung kvinde. Supersødt smil og kønne øjne.

Jeg synes hun er lækker på en naturlig måde.

Men hun har godt nok travlt. Hånden er straks på pikken og trækker frem og tilbage. Fik hende ned på ryggen. Fissen er lige så smuk som  jeg husker den, men det var i høj grad også for at vinde lidt tid.

Derefter fransk som hurtigt mere blev svensk end fransk. Fik hende dog til at spare på hånden. Efter ganske kort tid spurgte hun Ficken? men jeg trak tiden lidt med 69` der hurtigt blev til en gang kraftig gang hånd.

Og så missionær, hendes hånd blev dernede, og holdt mig tilbage, men hun accepterede da jeg flyttede den og tog hende ganske blidt. endte i doggy hvor hun var aktiv og det var ganske godt. Et  bad og var på gaden ikke meget over 20 minutter senere. (havde tager 30min)

Pigen 8. Jeg synes hun er lækker på en sød og naturlig måde, men perfekt er hun jo ikke.

Stedet 6. Mørkt værelse. Og primitivt bad. Og vist ikke friskt lagen på.

Sexen 4.

Alle ud af 10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zamfir skrev, for 5 timer siden:

Et link til pigen ville være perfek.

Det kommer der ikke af den simple grund at jeg ikke kan. Jeg er sikker på at du udfra den ret detaljerede beskrivelse kan finde hende på cirka et minut

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 5 timer siden:

Det kommer der ikke af den simple grund at jeg ikke kan. Jeg er sikker på at du udfra den ret detaljerede beskrivelse kan finde hende på cirka et minut

Er også meget svært, særligt hvis man følger vejledeningen

 

Her er DET

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

Er også meget svært, særligt hvis man følger vejledeningen

 

Her er DET

Tonen herinde på forummet er efterhånden så selvhævdene og rethaverisk så jeg overgår til vegeterende læsning og undlader at anmelde mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 11 timer siden:

Tonen herinde på forummet er efterhånden så selvhævdene og rethaverisk så jeg overgår til vegeterende læsning og undlader at anmelde mere

Nej, men når man laver en anmeldelse, syntes jeg og en del andre, at det er på sin plads, at der ikke opstår triviel om hvem der skrives om. Da jeg søgte igår, var der hele 4 piger der kaldte sig "Karla"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 5 timer siden:

Nej, men når man laver en anmeldelse, syntes jeg og en del andre, at det er på sin plads, at der ikke opstår triviel om hvem der skrives om. Da jeg søgte igår, var der hele 4 piger der kaldte sig "Karla"

1/ Det er intet krav at man laver links.

2/ At du og andre finder det på sin plads at man gør det beretter dig efter min mening at komme med ironiske og nedladende kommentarer.

3/ Har lige prøvet at slå op på sexnord. Det tog mig 21 sekunder fra jeg begyndte at skrive "sexnord" i feltet på google til jeg havde Karla på skærmen efter de oplysninger jeg har skrevet.

4/ Jeg bliver mere og mere overbevist om at min beslutning er rigtig

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 22 timer siden:

1/ Det er intet krav at man laver links.

2/ At du og andre finder det på sin plads at man gør det beretter dig efter min mening at komme med ironiske og nedladende kommentarer.

3/ Har lige prøvet at slå op på sexnord. Det tog mig 21 sekunder fra jeg begyndte at skrive "sexnord" i feltet på google til jeg havde Karla på skærmen efter de oplysninger jeg har skrevet.

4/ Jeg bliver mere og mere overbevist om at min beslutning er rigtig

1: Nej det er ikke et krav. Men det er en meget lille ting som kan hjælpe læseren af anmeldelsen. Hvorfor ikke bruge det minut på det??

3: Hvem siger at læseren af anmeldelsen kender til sexnord eller fair-girls??

4: Den må stå for egen regning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 16 timer siden:

Tonen er måske hård, men det er altså god stil med links til pigerne. 

Derudover - tak for anmeldelsen.

Hvad der er god stil er jo subjektivt. Praktisk jo måske, men om det er god stil er vel ikke noget enkelte kan fastslå - ej heller jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vælger man, at søge i dag på Sexnord.de, får du kun denne annonce  når man søger på "Karla" og så er grundlaget for misforståelser til stede.

Man klikker på "lænken" markeret med en rød ring

image.png.a5cfbacf81dd9a755035d688c7b44fbf.png

og så for man dette popup

image.thumb.png.fc6ae85fd8525d393bf12ca3d3eda855.png

 

Svære er det ikke :)

image.png

Redigeret af Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

Vælger man, at søge i dag på Sexnord.de, får du kun denne annonce  når man søger på "Karla" og så er grundlaget for misforståelser til stede.

Kald det bare gætværk, men når du ikke får nogen respons på din søgning kunne det jo også skyldes at Finkenstrasse slet ikke har annoncer på Sexnord idag. Ej heller på fairgirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 time siden:

Kald det bare gætværk, men når du ikke får nogen respons på din søgning kunne det jo også skyldes at Finkenstrasse slet ikke har annoncer på Sexnord idag. Ej heller på fairgirls

Er det entydig er enhver triviel borte.

Den Karla du besøgte ser sådan ud i dag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malberg skrev, for 6 timer siden:

Tak for en god anmeldelse af Karla. Var det en slags GFE (girl friend experience) - kyssede hun?

Selv tak.

Nej det kan man sgu ikke sige. Og hver gang mit ansigt kom bare i nærheden af hendes mund drejede hun hovedet.

Jeg er noget ældre end hende, om det er forklaringen tvivler jeg på Jeg tror at hun er sådan overfor alle. Jeg er altid i bad før jeg kører hjemmefra på pigesjov, nybarberet og har naturligvis børstet tænder. Rent tøj fra inderst til yderst, og skyller mund før jeg går ind.

Så når du søger GFE og kys skal du nok finde en anden. Jeg kan læse at en anden bror, der besøgte den anden pige der boede i legligheden for et par uger siden også undrede sig over hvor hurtig Karla var

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...